Autore: Eric Farmer
Data Di Creazione: 9 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 23 Ghjugnu 2024
Anonim
Confidence Intervals
Video: Confidence Intervals

Cuntenutu

Ogni annu, circa 25 donne si riuniscenu in a mattina à l'alba per fà una camminata di un'ora. Un osservatore esternu di sta riunione ùn averia micca una idea di ciò chì ligami liganu a triathleta mamma di dui figlioli di Los Angeles cù u psicologu di Kansas o l'instructore di fitness di Baltimora.

Eppuru, dapoi u 1996, stu gruppu di donne di tutta l'America hà trasmessu telefonate è e-mail, hà basgiatu addiu à i so cari, è dopu hè partutu da a cità per schjarisce a mente è u core per quattru ghjorni à Shape's Body Confident (cunnisciutu prima cum'è Positivu di u Corpu) prugramma. U scopu di i quattru ghjorni? Per permette à e donne di trasfurmà e so immagini di u corpu.

Lanciata in u 1996, Shape's Body Confident gira intornu à cume e donne si sentenu per se stesse è per i so corpi è cume aumentà questi sentimenti. Un ghjornu tipicu include discussioni interattive nantu à temi relativi à l'immagine di u corpu, esercitazione (da Spinning a trekking a yoga), apprendimentu di tecniche di rilassamentu, è ascoltu di parlanti nantu à temi cum'è sessualità, nutrizione è fitness.


A matinata principia cù una spassighjata in gruppu o una caminata estesa. I participanti si scontranu per una discussione di gruppu guidata da u psicologu è l'esperta di l'imaghjini di u corpu Ann Kearney-Cooke, Ph.D., direttore di l'Istitutu Psichiatricu di Cincinnati. A maiò parte di l'alumni dicenu chì trovanu a sinergia è l'apertura sparte da e donne chì anu affruntatu battaglie di l'imaghjini di u corpu simili a parte più preziosa di u prugramma. E donne raccontanu sentimenti chì vanu da a vergogna, a culpabilità è a rabbia à a speranza, a gioia è l'accettazione di sè.

Perchè l'esperienze di e donne passanu a gamma da anzianu anoressicu à esercitore compulsivu o manghjatore eccessivu, ognunu pò riferisce à qualcunu di u gruppu. È incuraghjendu a scrittura di ghjurnali individuali, a visualizazione è a discussione di gruppu, Kearney-Cooke aiuta queste donne à identificà e so zone di preoccupazione è esaminà cumportamenti specifici chì perpetuanu a negatività versu i so corpi. Presenta ancu una strategia passu per passu per ridisegnu una maghjina di corpu più sana chì i participanti ponu piglià in casa.

Funziona Body Confident? Questa hè una domanda forse a megliu risposta da e donne chì sò tornate dapoi anni. Cume vi vede da leghje alcune di e testimonianze putenti di l'alumnae, a vera sfida chì tutti affrontanu va più profonda di i so corpi. Questa sfida hè di sente megliu nantu à quale sò. Eccu ciò chì hè accadutu à elli in l'annu dopu à i so primi seminarii Body Confident - è cumu Body Confident hà ghjucatu un rolu significativu in fà questi cambiamenti.


"Sò surtitu da a mo depressione".

- Julie Robinson, Los Angeles

In u 1996, Robinson hà participatu à a prima sessione di Body Confident, chì si hè tenuta pocu dopu a morte di a so mamma. "A morte di a mo mamma m'hà fattu tuccà u fondu perchè aghju capitu chì ùn era micca statu capace di gode di ella o di a mo zitellina", dice. "Eru al di là di aiutà mi stessu è avia bisognu di cambià a mo vita".

Robinson hà lasciatu u so primu seminariu Body Confident prumettendu di ristrutturà a so mente, u corpu è u spiritu. In particulare, hà vulsutu travaglià nantu à a so mancanza di fiducia è a depressione cronica di bassu gradu, tratti spartuti cù a so morta mamma. Robinson dice chì u prugramma li hà permessu di sorte da a depressione mostrenduli cumu dirigere l'energia luntanu da e so ossessioni fisiche. "Una volta ch'e aghju passatu a cura di a mo apparenza, ci era tantu in a vita chì puderia lascià è gudiri. Dopu à Body Confident, aghju ricunnisciutu sta parte di mè chì hà u focu è u desideriu ", esalta. "Ùn lasciu più chì a paura mi fermi in strada. Quella iniziativa era quì tuttu u tempu, ma ùn l'aghju vista perchè eru pigliatu da a depressione."


Robinson hà agitu urganizendu un club di libri per impegnà a so mente è custruisce un sistema di supportu megliu. Fisicamente, hà decisu di fissà obiettivi più specifici ch'è d'andà in palestra cinque ghjorni à a settimana. Allora ella è un amicu furmati per è cumpletu un triathlon in 1997. Dopu, un annu dopu avè assistitu à u so secondu attellu di Body Confident, hà attraversatu a linea d'arrivu di 560-mile AIDS bike ride da San Francisco à Los Angeles.

In seguitu, Robinson hè andatu in pienu circondu in a so recuperazione da a morte di a so mamma. Hà spartutu una lettera postuma cù cumpagni di participazione in Tucson ch'ella avia scrittu à a so mamma. "A mo lettera à a mo mamma li dice di tutte e cose chì mi piace avà", spiega Robinson. "Aghju ghjuntu à un puntu in a mo vita chì ùn aghju micca cun ella. Puderaghju dà à i mo figlioli l'alegria di a vita avà perchè l'aghju da mè stessu ".

"Più cridia in me stessu, più mi paria di pudè curà mi stessu, è più mi sentia chì u mo corpu ùn era micca cusì male".

- Mary Jo Castor, Baltimore

Dapoi anni, Castor sapia chì qualcosa ùn andava micca bè in quantu à a so maghjina di corpu. "Ogni volta chì mi guardava in u spechju, tuttu ciò chì aghju vistu eranu duie cosce grasse", ricorda ella. "Sò andatu in Body Confident perchè aghju avutu da vene in pace cù u mo corpu".

In un ghjurnale di u 1997, Castor, un difensore di fitness per tutta a vita, eloquently chronicled a so ansietà quandu si sfondava in i prublemi di l'imaghjini di u corpu in u so primu Body Confident è i benefici derivati ​​da fà cusì: "[U prugramma] era u mo diving board in midlife. Aghju realizatu. chì cumu mi sentu per u mo corpu ùn hà nunda à chì vede cù u mo corpu. Quandu tu tu tuffi in profondità è poi rinasci, piglia quellu primu soffiu d'aria è guarda intornu, tuttu pare pulitu è ​​novu è novu ".

U primu passu di Castor era di "cumincià à fà più attenzione à ciò chì vulia fà è menu à ciò chì l'altri vulianu chì fessi", dice, ricurdendu i cunsiglii di Kearney-Cooke per cumincià à fucalizza nantu à i so bisogni - ancu s'ellu significava piglià u tempu luntanu da a famiglia è l'amichi per un tempu. Castor hà cunsultatu un nutricionista, è oghje, u pesu entrene regularmente cù u so maritu, manghja una dieta più sana è si cuncentra nantu à a nova donna chì hà scupertu.

Oghje ghjornu, quandu Castor accade nantu à un specchiu, hè prubabile di trascurà quelle cosce. "Avà passate quì", dice ella. "Soprattuttu ciò chì vedu hè chì sò veramente forte."

"Aghju principiatu a corsa in bicicletta".

- Beth McGilley, Ph.D., Wichita, Kan.

U più chjucu di cinque figlioli, McGilley perde a mamma per u suicidiu quandu McGilley avia solu 16 anni. "Esse u zitellu eroe era u mo rolu", dice di l'anni prima è dopu chì a so mamma si sia tombu. "Eru un aiutu è un custode è portava pesi per tutti l'altri, allora ùn eru micca destinatu à vulè assai".

L'attellu di Body Confident, inseme cù a terapia, hà permessu à McGilley di dà priorità. Quandu un altru participante di Body Confident a vide in una classa di Spinning in u 1997 è li suggerì di pruvà e corse di biciclette, McGilley aghjunse rapidamente l'idea. "Aviu statu overgiving è micca tendenu à a mo propria vita, cusì unu di i mo scopi era di esse deliberatu nantu à a corsa in bicicletta", dice.

Dopu à a furmazione, McGilley si unì à una squadra lucale in Wichita è intrì in a so prima corsa in Oklahoma City. "E corse di biciclette m'anu furnitu un mezu per travaglià e sfide di a vita, cumprese e sperienze emotive chì aghju avutu per cunfruntassi cù u mo divorziu recente", dice. "Circulà contr'à u ventu di 20-30 mph dà un sensu di cunnosce i vostri mezi - spinghjendusi al di là di un locu chì ùn pensate micca di pudè andà. A bissicletta mi hà fattu sentì più forte per u mo corpu è per mè stessu".

In a so prima corsa in bicicletta in u 1998, McGilley hè entrata quarta in a parte di strada di una corsa di tappe in trè parti. Corre da sempre.

"Aghju decisu di corre una meza maratona".

- Arlene Lance, Plainsboro, N.J.

"Per esse onesto, ùn aghju micca aspittatu di uttene nunda da u prugramma. Vuliu solu andà in un spa", dice Lance di participà à Body Confident in u 1997. "Fortunatamente, era assai più di ciò chì m'aspettu".

Lance ricorda l'editore in capu di SHAPE, Barbara Harris, chì hà motivatu u gruppu dicendu di "amare u vostru corpu per ciò chì pò fà per voi".

"Questu m'hà inspiratu", ricorda Lance. "Aghju sempre sentitu ch'e aghju avutu una capacità fisica sottu à a media, è mi sentu piuttostu debule fisicamenti. Allora, à quellu primu attellu di Body Confident, aghju veramente spintu à mè stessu: aghju currettu. Aghju pigliatu Spinning. Aghju andatu à trè classi di eserciziu. Mi sentu bè. è hà custruitu a mo fiducia ".

Quandu hà vultatu in New Jersey, Lance hà decisu di furmà specificamente per a corsa di mezza maratona. "L'aghju fattu, 13,1 miglia, in Filadelfia", informa. "Siccomu sò statu allenatu è cumpetitu, mi sentu megliu. Sò più atleticu, più forte. Vecu u mo corpu per ciò chì pò fà per mè".

Questa fiducia hè entruta in altre zone di a vita di Lance. "À u mo primu seminariu di Body Confident, avia appena ricuminciatu à a scola per un diploma assuciatu in affari è ùn eru micca troppu sicuru di finisce", dice Lance. "Credu veramente chì a fine di a mezza maratona m'hà cambiatu. Quandu a mo autostima era bassu, aghju avutu difficultà à seguità e cose da u principiu à a fine. Ma ùn aghju micca lasciatu a scola [ella hà guadagnatu u so diploma l'annu passatu], è Avà speru di andà per un bacheloru in finanza ".

"Aghju amparatu à luttà contr'à a mo malatia".

-Tammy Faughnan, Union, N.J.

In Farraghju 1997, Faughnan hè statu diagnosticatu cù a malattia di Lyme, un disordine infiammatorio di solitu causatu da un morsu da una zecca di cervu. A malatia è u rigore trattamentu antibioticu adupratu per curà a malattia l'anu fatta perde u tonu musculu, guadagnà 35 sterline, è suppurtà l'artrite debilitante, mal di testa è stanchezza schiacciante.

"Aghju praticamente persu u cuntrollu di u mo corpu", dice. "Hè statu un svegliu rude quandu u mo corpu ùn eseguisce micca u modu chì vulia."

Faughnan hà assistitu à Body Confident sperendu di amparà strategie sane per trattà a malattia. "Prima di u prugramma, a mo immagine di u corpu era povera", ricorda. "Avia bisognu di fà qualcosa - ancu se l'aumentu di pisu era solu una parte di cumu aghju vistu u mo corpu. Ùn era micca u fattore maiò; passà ogni ghjornu era, pudè spustà i mo bracci è e gambe è funziunà in a vita d'ogni ghjornu era ".

In Body Confident, Faughnan hà amparatu à fà passi per u zitellu versu l'eserciziu novu. "À un certu tempu aghju pensatu:" Se possu camminà solu un bloccu, perchè disturbà?" ella dice. Dopu, mentre camminava una matina cù u gruppu, hè stata incuragita solu à movesi in i so limiti, invece di spinghje troppu o, peghju, di rinuncià per tuttu.

Ella hà pigliatu u cunsigliu à core. "Ghjustu quandu u Lyme's hè statu diagnosticatu, u mo maritu è ​​eiu andemu à a riva. Ùn pudia micca camminà, allora ellu solu hà parcheghjatu a vittura accantu à l'acqua", dice. "Un annu dopu, dopu à Body Confident, quandu simu andati di novu, aghju marchjatu per u passaghju, quattru chilometri, è mi hà purtatu e lacrime.

"Attraversu u sustegnu di l'altre donne di u gruppu, aghju amparatu à ùn luttà per u corpu chì aghju avutu quandu avia 21 anni, ma solu per avè un corpu sanu à 40 anni", dice. "Body Confident m'hà fattu sapè quantu cuntrollu aghju nantu à a mo vita è u mo corpu malgradu a malatia".

"Aghju amparatu à ascultà u mo maritu".

- Chandra Cowen, Carmel, Ind.

"Parechji anni fà, mi sentu u stessu nantu à u mo corpu cum'è oghje. Fisicamente, ci sò cose chì mi piacerebbe rializà ", dice Cowen. "Ma in quantu à l'internu è cumu mi sentu - hè cambiatu u più."

L'ultimi anni anu fattu grandi cambiamenti persunali nantu à a famiglia di Cowen. In u 1997, un amicu di a famiglia hè mortu in un accidente di vittura. Attraversu u prucessu di dolu, Cowen hà trovu chì stava ascoltendu di più u so maritu durante i momenti di tensione, piuttostu ch'è d'esse pronta à arrabià cume era una volta - una abilità à a quale hà travagliatu diligentemente.

U novu approcciu di Cowen hè in parte grazie à a guida di Kearney-Cooke in sessioni di gruppu. "Cunfidenza di u corpu m'hà aiutatu à amparà à cumunicà megliu cù u mo maritu, è avà l'aghju lasciatu caccià e cose da u pettu", dice ella. "Questu mi aiuta perchè ùn mi stresu micca solu supponendu ch'ellu sia arrabbiatu cun mè".

Meno lotte di relazioni anu fattu di Cowen una persona più calma, una in cuntrollu di cumu si sente quandu e cose vanu male. "Avà aghju altri punti di vendita quandu mi stressu, cume passà u tempu cù i mo figlioli, cullà in bicicletta o travaglià in cortile, ciò chì mi dà un tremendu sensu d'orgogliu è di rializazione.

"L'eserciziu aiuta ancu", cuntempla. "Ùn sò micca esattamente induve vogliu esse [cù u mo pesu], ma mi sentu assai megliu per mè stessu in l'internu. Aghju cultivatu assai ".

Rivista per

Publicità

Assicuratevi Di Leghje

Varus knee: chì ghjè, cumu identificà è trattamentu

Varus knee: chì ghjè, cumu identificà è trattamentu

U ghjinochju varu , cunni ciutu ancu cum'è geno varu o "ghjambe di cowboy", hè una cundizione nurmalmente genetica induve e ghjinochje ò tenute à parte ancu quandu a ...
Cumu identificà u tippu di capelli è cumu curà currettamente

Cumu identificà u tippu di capelli è cumu curà currettamente

Cunno ce u vo tru tippu di capelli hè un pa u e enziale per amparà à curà currettamente i vo tri capelli, perchè vi aiuta à ceglie i prudutti più adatti per curà...