I Problemi di l'Imagine di u Corpu Inizianu Modu Più Ghjuvanu Di Chì Pensavamu
Cuntenutu
Ùn importa micca quantu site frantumendu i vostri scopi, duvemu tutti inevitabilmente affrontà momenti in a vita chì ci facenu sentire cum'è l'ultimu tipu sceltu per a squadra in classe di palestra: totalmente ostracizatu è autocosciente. È quessi mumenti induve stu sintimu di vergogna è d'isulamentu sò ligati à a vostra maghjina di u corpu ponu sentì si particolarmente dannosi per a vostra autostima. (Fighjate a Scienza di a Vergogna Grassa.)
Ma l'effetti di u stigma di u pesu cumincianu assai prima di ciò chì probabilmente avete capitu, è anu effetti gravi nantu à a nostra salute mentale mentre invechjemu, secondu un novu studiu publicatu in a rivista Sviluppu di i zitelli.
Per dimustrà chì a vergogna di grassu ùn hè micca solu un prublema di l'adulti, i circadori di l'università di l'Oklahoma State anu reclutatu più di 1000 studenti di prima scola da e scole rurale è misuranu a so popularità generale analizendu i rapporti di i prufessori, i cumpagni di classe è i zitelli stessi. Dopu anu datu à i studienti un questionariu cuncepitu per misurà i segni di depressione è infine anu misuratu tutti l'indici di massa corporea (BMI) di i participanti.
I circadori anu trovu chì più sò alti i BMI di i studienti, più sò prubabili di esse ostracizzati da i so pari - menu studienti anu vulsutu ghjucà cun elli è i zitelli in sovrappesu è obesi eranu più propensi à esse menzionati cum'è u cumpagnu di classe "u menu favuritu". (Duvete leghje sta Parfetta Descrizzione Perfetta di Quantu BMI obsoletu hè per Misurà a Salute.)
Forsi senza sorpresa, datu a manera chì i so pari li vedenu, i primi classi cù l'IMC più altu tendenu à mostrà i primi segni di depressione, cumpresa una bassa autostima (chì li puderia culpisce !) è aggressioni, è eranu ancu più probabili di abbandunà più tardi. in a vita. Più u zitellu hè in sovrappesu, peghju sò l'effetti di u stigma di u pesu. (U Vergogna Grassa Puderia Distrughje u vostru Corpu.)
Cum'è quellu chì hà mai luttatu cù a so maghjina di u corpu (leghjite: tutti noi) a sà, i prublemi di autostima ponu davveru scartassi da a traccia, sia fisicamente sia mentalmente. Sfortunatamente, sta nova ricerca suggerisce chì pudemu sviluppà mudelli cum'è zitelli chì ci fermanu per a vita.