Cume Fate una Meditazione di Scansione Corporale (è Perchè Duvete)
Cuntenutu
- Perchè vale a pena di pruvà
- Per dorme
- Per u stress è l'ansietà
- Per u dulore
- Cumu cumincià
- Fà di l'abitudine
- Altri cunsiglii per principianti
- Ùn vi ne fate per a perfezione
- Arricurdatevi, pudete medità in ogni locu
- Evite d'andà in meditazione cù scopi specifici
- U fondu
A stu mumentu, avete probabilmente intesu tuttu di i benefici di a meditazione. Ma cun tanti tippi di meditazione da sceglie, l'iniziu pò sentassi schiacciante.
Entra in a scansione di u corpu, una pratica meditativa chì implica scansà cun mente u vostru corpu per sensazioni di dolore, tensione, o qualcosa fora di l'urdinariu.
Sviluppà una maggiore cuscenza di e sensazioni corporee pò aiutà vi sentite più cunnessi à u vostru autore fisicu è uttene una visione più grande di e cause potenziali di sentimenti indesiderati.
Questa cunniscenza pò fà più faciule per affruntà ciò chì hè sbagliatu, purtendu à un migliore benessere in u corpu è mente.
Perchè vale a pena di pruvà
L'esperti anu trovu evidenza chì suggerisce a meditazione pò prumove u benessere fisicu è emotivu in parechji modi, cum'è:
- sonnu migliuratu
- ansietà è sollievu di u stress
- una maggiore cuscenza di sè
- aumentata autocumpassione
- dulore ridottu
- quandu smette di fumà
Eccu un'occhiata à alcuni di i benefici più ricercati.
Per dorme
Un suggerisce una meditazione di cunsulenza pò aiutà à riduce l'impattu di alcuni tippi di prublemi di sonnu è à migliurà a qualità di u sonnu.
Sicondu l'Accademia Americana di Pediatria, una pratica regulare di scansione di u corpu ghjustu prima di dorme pò esse particularmente utile per alleviare l'insonnia.
Ciò chì face a meditazione cusì efficace per i prublemi di sonnu?
Parechje persone anu difficultà à dorme tranquillamente quandu si sentenu preoccupati o stressati. Perchè a meditazione pò aiutavvi à rilassatevi, lasciate andà i penseri inquietanti, è sentitevi più tranquilli in generale, una pratica meditativa regulare pò spessu alleviare l'angoscia chì vi mantene svegliu.
Per u stress è l'ansietà
A ricerca sustene a meditazione cum'è un modu potenzialmente utile per alleviare l'ansietà è u stress.
suggerisce chì a meditazione di cuscienza hà u potenziale per riduce i sintomi di ansietà generale. I ricercatori anu ancu nutatu chì e pratiche di riduzione di u stress basate nantu à a consapevolezza puderanu avè un impattu pusitivu nantu à a capacità di gestisce u stress.
A di i prucessi clinichi 47 anu ancu trovu supportu per a meditazione di a mente cum'è un approcciu utili per affrontà l'ansietà è u stress.
Per u dulore
Se avete mai sperimentatu un dolore significativu, avete probabilmente avutu prublemi à pensà à qualsiasi altra cosa. Questa hè a sperienza di ogni ghjornu di parechje persone chì campanu cun dolore cronicu. Cumprendi, stu tipu di dolore pò avè un impattu negativu significativu in a vostra vita.
A meditazione ùn pò micca necessariamente fermà u dolore. Ma i risultati di a meditazione, cume una maggiore cuscenza di u vostru corpu è di u so statu emotivu, ponu aiutà à cambià a manera di pensà à quellu dolore. A sensibilizazione aumentata è l'accettazione di u dolore pò purtà à una prospettiva migliorata.
Un studiu di 13 suggerisce chì a meditazione di a consapevolezza pò aiutà à riduce l'effetti associati à u dolore cronicu, cume a depressione o a diminuzione di a qualità di vita.
Questi benefizii un impattu più longu chì l'assistenza standard per u dolor crònicu.
Jon Kabat-Zinn, un prufessore di meditazione è espertu di u stress, raccomanda meditazioni di scansione di u corpu cum'è u tippu più utile di meditazione per u dolore.
Cumu cumincià
Pudete pensà à una scansione di u corpu cum'è una radiografia mentale chì viaghja pianu pianu in u vostru corpu.
Eccu cumu fà pruvà:
- Fate cunfortu. Cuminciate per esse còmode. Stenditi o pusate in una pusizione chì permette di stende facilmente i membri.
- Focus. Chiudite l'ochji è cuminciate à fighjà nantu à u vostru fiatu. Fighjate a sensazione di u vostru fiatu chì si riempie è lasciate i vostri pulmoni mentre inspirate è espirate.
- Sceglite induve cumincià. Cuminciate in ogni locu chì vulete - a manu manca, u pede manca, a manu diritta, u pede dirittu, a cima di a testa. Fighjate nantu à questu locu mentre continuate a respira pianu è prufonda.
- Prestà attinzione. Aprite a vostra cuscenza à sensazioni di dolore, tensione, disagiu, o qualcosa fora di l'urdinariu.
- Andate pianu. Spende da 20 secondi à 1 minutu osservendu ste sensazioni.
- Ricunnosce. Se cuminciate à nutà u dolore è u cunfortu, ricunnosce è pusate cù qualsiasi emozioni chì queste sensazioni suscitanu. Accettateli senza critiche. Per esempiu, se vi sentite frustrati è in furia, ùn vi ghjudicate micca per queste emozioni. Fighjate li è lasciate passà.
- Respira. Continuate à respirà, imaginendu u dolore è a tensione diminuendu cù ogni respiru.
- Rilasciu. Rilasciate pianu pianu a vostra cuscenza mentale nantu à quella parte specifica di u vostru corpu è redirezialu versu a vostra prossima area di focus. Alcune persone trovanu utile immaginà di liberà una parte di u corpu mentre respiranu è passanu à a prossima mentre respiranu.
- Avanzate. Cuntinuate l'eserciziu longu u vostru corpu in un modu chì hà un sensu per voi, sì muviate da cima in fondu o in su da una parte è falendu da l'altru.
- Notate penseri à a deriva. Mentre continuate à scansà nantu à u vostru corpu, nutate quandu i vostri penseri cumincianu à fluttu. Questu accadrà probabilmente più di una volta, allora ùn vi preoccupate micca. Ùn avete micca fallutu, è pudete facilmente ricuperà i vostri penseri nantu à a pista. Basta à riturnà cun dolcezza a vostra cuscenza induve avete lasciatu a scansione.
- Visualizà è respira. Una volta finita a scansione di parti di u vostru corpu, lasciate chì a vostra cuscenza viaghji attraversu u vostru corpu. Visualizate questu cum'è liquidu chì riempie un muffa. Continuate à inspirà è espirendu pianu pianu mentre site à pusà cun questa cuscenza di tuttu u vostru corpu per parechji secondi.
- Ritornu. Rilasciate pianu pianu u vostru focus è riportate a vostra attenzione in u vostru circondu.
Fà di l'abitudine
Puderete rimarcà qualchì migliuramentu subitu. Poi dinò, a scansione di u corpu ùn pare micca avè alcun effettu. Puderia ancu svegliare a vostra cuscenza intornu à u disagiu, fendu chì pare peghju.
Questu puderebbe mette fora di a meditazione interamente, ma pruvate à impegnassi in qualchì tentativu in più per vede se e cose migliuranu.
Un saccu di ghjente ùn gode micca di a meditazione o ùn nutanu alcun benefiziu e prime volte chì a provanu. Ma l'esperti suggerenu chì vale sempre a pena di medità regolarmente, ancu sè ùn vi piace micca.
A meditazione consistente pò purtà à cambiamenti pusitivi in u vostru cervellu, cumprendu:
- focus megliu
- crescita di cumpassione è altre emozioni pusitive
- capacità più grande per trattà emozioni indesiderate
Se aiuta, pudete pensà à a meditazione cum'è un eserciziu per u vostru cervellu. Forse ùn avete micca voglia di fà sudà tuttu u tempu, soprattuttu sì avete digià avutu una ghjurnata aspra. Ma una volta andatu, u vostru allenamentu diventa generalmente più faciule, nò?
Quandu finisci di esercità, pudete ancu sentitevi abbastanza bè, è tene una rutina d'eserciziu di solitu u facilita cù u tempu.
Altri cunsiglii per principianti
Se una scansione di u corpu o qualsiasi tipu di meditazione ùn pare micca fà assai per voi a prima volta, pruvate à ùn scuragisce micca. Pò piglià un pocu di tempu per abituassi à a meditazione, è hè cumpletamente nurmale.
Eccu uni pochi di cunsiglii da tene à mente:
Ùn vi ne fate per a perfezione
Quandu si tratta di meditazione, ùn ci hè un unicu approcciu "dirittu". À a fine, u megliu tipu di meditazione hè ciò chì funziona per voi.
Parechje persone trovanu chì hè più utile di medità à a listessa ora ogni ghjornu è in u stessu locu. Questu pò aiutà à formà l'abitudine, ma ùn vi preoccupate micca troppu se duvete taglialla à volte.
Medità per 15 minuti, ancu 5 minuti, hè megliu ch'è micca medità.
Probabilmente vi distraerete, è hè bè. Ognunu face. Invece di dà ti un mumentu duru, basta incuraghjiti à cuntinuà à pruvà.
Arricurdatevi, pudete medità in ogni locu
Pò esse più faciule di medità in casa, ma pudete praticà a meditazione in ogni locu:
- Stancu o tensu à u travagliu? Pigliate una pausa di 5 minuti per una scansione rapida di u corpu.
- Cranky nantu à a vostra casa? Praticate l'accettazione è a cumpassione cù una meditazione di gentilezza amorosa.
Se trova difficiule di mette si cunfortu in una posa meditativa tradiziunale, cume pusatu cù e gambe incruciate, pruvate à chjinassi, à pusà si, o ancu à medità fora.
Evite d'andà in meditazione cù scopi specifici
Probabilmente praticate a meditazione per una ragione. Puderete vulete riduce u stress, migliurà a relaxazione, o migliurà u vostru sonnu.
Ma se andate in questu cun obiettivi specifici, pudete sentite cusì focalizatu nantu à pruvà à ottene li chì avete prublemi di focalizà nantu à e sensazioni in u vostru corpu. Se cuminciate à sente chì a meditazione ùn funziona micca, puderete finisce di più stressatu chè quandu avete principiatu.
Hè più utile cumincià cù un scopu simplice: amparà più nantu à ciò chì u vostru corpu hà da dì.
U fondu
A meditazione continua à guadagnà popolarità cum'è una pratica di benessere benefica, è parechji esperti a raccomandanu cum'è un modu utile per gestisce emozioni impegnative.
Mentre a meditazione di scansione di u corpu comporta pocu risicu, a meditazione di a cuscenza pò à volte aggravà a depressione o l'ansietà. Sì avete nutatu penseri o emozioni scuri, indesiderati, verificate cun un terapeuta prima di cuntinuà.
Crystal Raypole hà travagliatu prima cum'è scrittore è editore per GoodTherapy. I so campi d'interessu includenu lingue è letteratura asiatiche, traduzzione giapponese, cucina, scienze naturali, pusitività sessuale è salute mentale. In particulare, ella s'impegna à aiutà à diminuisce u stigma intornu à i prublemi di salute mentale.