Bravelle - Rimediu chì tratta l'infertilità
Cuntenutu
Bravelle hè un rimediu chì serve per trattà a sterilità femminile. Questu rimediu hè indicatu per u trattamentu di casi induve ùn ci hè ovulazione, Sindrome di l'Ovariu Polististicu è hè adupratu in tecniche di Ripruduzzione Assistita.
Questa medicina hà in a so cumpusizione l'hormone FSH, un ormone pruduttu naturalmente da u corpu chì hè incaricatu di stimulà u sviluppu di i folliculi in l'ovari è a produzzione di ormoni sessuali.
U prezzu
U prezzu di Bravelle varieghja trà 100 è 180 reai, è pò esse acquistatu in farmacie o negozi in linea.
Cumu piglià
E dosi da piglià da Bravelle devenu esse indicate da u duttore chì accumpagna u trattamentu, hè generalmente indicatu per inizià u trattamentu in i primi 7 ghjorni di u ciclu menstruale, cù una dosa di 75 mg per ghjornu. Generalmente, u trattamentu duverà durà un minimu di 7 ghjorni.
Per dà l'iniezione Bravelle, duvete seguità l'istruzzioni descritte quì sottu:
- Cumincià aprendu l'ampolla di u diluente è cù l'aiutu di una siringa sterile duvete aspirà tuttu u cuntenutu;
- Dopu trasferite u cuntenutu di a siringa in u flacone di polvere furnitu in u pacchettu Bravelle. Agite leggermente a buttiglia è si prevede chì a polvere si dissolvi in 2 minuti.
- Per fà l'iniezione, duvete tirà un pezzu di pelle finu à ch'ella formi una stacca trà e dite, è po duvete inserisce l'agulla in un muvimentu rapidu à un angulu di 90 gradi. Dopu avè inseritu l'agulla, duvete appughjà u stantu per injectà a suluzione.
- Infine, caccià a siringa è appughjà u situ di iniezione cù qualchì cotone imbevutu d'alcol per piantà u sangu.
Effetti secondari
Alcuni di l'effetti secondari di Bravelle ponu includere mal di testa, dolore addominale, infezioni urinarie, infiammazione in gola è nasu, rossura, nausea, vomitu, gonfiore è fastidiu addominale, diarrea, stipsi, contrazioni musculari, sanguinamentu vaginale, dolore pelvicu, secrezione vaginale dolore, rossu o gonfiore in u situ di iniezione.
Contraindicazioni
Bravelle hè contraindicatu per e donne incinte o chì allattanu, pazienti cun tumori in l'utru, ovari, seni, ipofisi o ipotalamu, bloccu di i tubi uterini o altri difetti fisichi di l'utru o altri organi sessuali, sanguinamentu vaginale di causa scunnisciuta, prublemi di tiroide o ghiandole surrenali, fallimentu ovariu primariu, menopausa prematura, livelli elevati di prolattina, pazienti cun cisti ovarichi o dimensione aumentata di l'ovariu per via di a malattia ovarica polichistica è per i pazienti cun allergia à Urofolitropina o à qualsiasi cumpunente di a formula.