Autore: Judy Howell
Data Di Creazione: 5 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 12 Maghju 2025
Anonim
DELICIOUS FOOD FROM SIMPLE PRODUCTS IN A KAZAN 2 RECIPES Uzbek soup
Video: DELICIOUS FOOD FROM SIMPLE PRODUCTS IN A KAZAN 2 RECIPES Uzbek soup

Cuntenutu

Stà à sente cun attenzione in una fila per u bagnu in ogni bar un venneri sera è probabilmente senterete un amicu benintestatu chì prevene à u so amicu di "rompe u sigillo".

U termine hè adupratu per a prima volta chì una persona face pipì quandu beie alcolu. Una volta chì si rompe u sigillu cù quellu primu viaghju in bagnu, presumibilmente ùn puderete micca segellallu torna è site cundannatu à una notte di pisciata frequente.

Legenda urbana o scienza?

Si gira, l'idea sana di rompe u sigillu ùn hè vera. Pisà dopu avè principiatu à beie ùn vi farà micca duvè andà più o menu in l'ora à vene.

Ma, chì ne dici di tutte e persone chì ghjuranu chì hè una cosa? I sperti credenu chì hè più un suggerimentu mentale.

Se crede chì romperà u sigillo è pisci di più, l'idea vi peserà in mente. Questu puderia cunduce à sente a voglia di piscia un pocu più spessu. Oppure, pudete pagà una attenzione in più per quante volte finisci per andà.


Allora perchè mi pisciò tantu dopu a prima volta?

Si piscia di più quandu si beie perchè l'alcol hè un diureticu, vale à dì chì ti face pipì. Ùn hà nunda à chì vede cù chì a vostra vescica diventa pigra è ùn sigilla micca.

U vostru cervellu produce un ormone chjamatu vasopressina, chjamatu ancu ormone antidiureticu (ADH). Sicondu un studiu di u 2010, l'alcol suprime a produzzione di ADH, pruvucendu à u vostru corpu à pruduce più urina di l'usu.

L'urina in più vene da u liquidu chì pigliate, più e riserve di fluidi di u vostru corpu. Questa depletazione di e riserve di fluidi hè cume l'alcol causa a disidratazione è hè in parte culpèvule di a resaca.

Quandu a vostra vescica si riempie rapidamente, mette pressione nantu à u vostru musculu detrusore, chì face parte di u vostru muru vescicale. Più ci hè una pressione, più vi vene a voglia di piscià.

Attenti à a caffeina

Ci hè una brutta nutizia se ti piace un Red Bull o Pepsi in a vostra bivenda. A caffeina hè a u peghju per fassi sente cum'è avete bisognu di piscià cum'è un cavallu di corsa. Rende i vostri musculi di a vejiga cuntratti, ancu quandu a vostra vejiga ùn hè micca piena. Questu face più difficiule di tene in.


Allora, tene lu ùn aiuterà?

Innò. Mantene lu in realtà hè una cattiva idea. Resistendu à a voglia di andà ùn farà micca una differenza in quantu ci vole à piscià, è pò ancu esse dannosu.

Tenendu ripetutamente in a vostra urina pò aumentà u risicu di infezioni di e vie urinarie (UTI), ciò chì pò fà sì chì avete bisognu di fà pipì ancu quandu ùn sì. Pò ancu influenzà a cunnessione vescica-cervellu, chì vi permette di sapè quandu avete bisognu di piscia.

Mentre parlemu di trattene, andà quandu avete bisognu pò impedisce di bagnà u lettu quandu avete avutu troppu da beie. Iè, chì pò è accade quandu qualchissia ne hà avutu pochi troppu è s'addurmenta o s'annerisce.

A vejiga piena è u sonnu prufondu induttu da gode di troppu bevande ponu fà mancà u signale chì duvete andà, resultendu in una sveglia sgradevolmente umida.


Cunsiglii per gestisce a vostra vejiga mentre beie

Ùn ci hè micca assai da fà per prevene un bisognu aumentatu di pipì quandu si beie alcolu. A vostra megliu scumessa per impedisce di corre à u bagnu o di circà a machja a più vicina hè di limità quantu beie.

Bere cù moderazione hè impurtante, micca solu per tene u pipì à u minimu è evità di esse troppu imbriacati, ma ancu per mantene i vostri rini chì funzionanu currettamente.

U definisce l'alcohol moderatu cum'è una bevanda per ghjornu per e donne è duie bevande per ghjornu per l'omi.

Prima di ghjunghje per quellu bicchieru di vinu di novità jumbo o tazza di birra chì avete per u vostru anniversariu, sapete chì una bevanda standard hè:

  • 12 once di biera cù circa 5 per centu di alcolu
  • 5 once di vinu
  • 1,5 once, o un colpu, di liquore o di distillati, cum'è u whisky, a vodka o u rum

Alcuni altri suggerimenti per aiutà a gestisce u vostru bisognu di piscia mentre beie:

  • Andate bassu. Pruvate di sceglie e bevande cun un cuntenutu alcolu tutale più bassu, cum'è u vinu, invece di cocktail cù liquore duru.
  • Evite a caffeina. Saltate e bevande chì cuntenenu caffeina, cum'è quelle mischiate cù cola o bevande energetiche.
  • Saltate e bolle è u zuccheru. Evite e bevande chì cuntenenu carbonatazione, zuccheru è suchju di mirtilli, chì ponu ancu irrità a vescica è aumentà a voglia di piscia, secondu l'Associazione Naziunale per a Cuntinenza.
  • Idrata. OK, questu ùn vi aiuterà micca à piscià menu, ma hè sempre impurtante. Assicuratevi di avè sorsi regulari d'acqua mentre bevite alcool è dopu per aiutà à prevene a disidratazione è a resaca - tramindui peghju chè un viaghju in più in bagnu.

U fondu

Rompi u sigillu ùn hè micca veramente una cosa. Avè quellu primu pipì quandu u si scherza ùn influenzerà micca a frequenza di andà - l'alcol face tuttu da solu. È tene u to pipi pò fà più male chè bè, allora sceglite di stà bè idratatu è aduprate u bagnu quandu avete bisognu.

Adrienne Santos-Longhurst hè un scrittore è autore freelance chì hà scrittu assai nantu à tutte e cose salute è stile di vita per più di un decenniu. Quand'ella ùn hè micca appiccicata in a so casetta di scrittura chì faci ricerche nantu à un articulu o ùn entrevista à prufessiunali di a salute, pò esse trovata frollendu intornu à a so cità di u mare cù u maritu è ​​i cani in trappula o chì si lampanu in u lavu pruvendu à ammaistrà a tavula stand-up paddle.

A Nostra Scelta

7 Tecniche fatte in casa per finisce i punti neri

7 Tecniche fatte in casa per finisce i punti neri

I punti neri ò cumuni nantu à a faccia, u collu, u pettu è à l'internu di l'arechje, in particulare in l'adule centi è in e donne incinte per via di cambiamenti or...
Onde di calore in u corpu: 8 cause possibili è chì fà

Onde di calore in u corpu: 8 cause possibili è chì fà

L'onde di calore ò caratterizate da en azioni di calore in tuttu u corpu è più inten amente nantu à a faccia, u collu è u pettu, chì ponu e e accumpagnati da una udaz...