Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 12 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 18 Nuvembre 2024
Anonim
Live con l’esorcista don Silvio Zonin
Video: Live con l’esorcista don Silvio Zonin

Cuntenutu

Panoramica

L'epatite C (HCV) hè una infezzione virale di u fegatu chì pò causà gravi prublemi di salute. Pò esse ancu fatale s'ellu ùn hè micca trattatu currettamente è prima chì i danni à u fegatu diventanu troppu grandi. Fortunatamente, i tassi di guarigione per l'HCV miglioranu. Droghe appruvate di recente è una maggiore sensibilizazione di u publicu à a malatia anu cuntribuitu à sta tendenza. Alcuni medicamenti vantanu una percentuale di guarigione di più di 90 per centu.

Questu marca un sviluppu significativu è incuraghjente perchè i tassi di mortalità per VHC eranu in crescita. I tassi di guarigione migliuranu, ma a cundizione deve esse sempre presa seriamente. Cercà u trattamentu appena si sà cunnosce l'infezzione putenziale.

Ciò chì duvete sapè nantu à l'epatite C.

U virus hè generalmente trasmessu per mezu di aghi cumuni per iniettà droghe. A malatia hè una malatia trasmessa da u sangue, dunque u cuntattu casuale cù una persona infettata ùn hè micca prubabile di trasmette u virus. In rari casi, u virus pò esse trasmessu in un ambiente clinicu da una agulla medica infettata.


Prima chì u screening di sangue donatu diventessi standard in u 1992, i prudutti di sangue contaminati eranu rispunsevuli di a diffusione di u virus.

Una di e grandi sfide in u trattamentu di l'HCV hè chì pò esse in u vostru sistema per anni prima di nutà sintomi. Dopu, certi danni à u fegatu sò dighjà accaduti. I sintomi più cumuni sò:

  • urina scura
  • ictericia, u giallu di a pelle è u biancu di l'ochji
  • dulore addominale
  • fatigue
  • nausea

Sè site in periculu per avè cuntrattu u VHC, duvete esse testatu prima chì affichinu i sintomi. Chiunque sia natu trà u 1945 è u 1965 deve esse testatu una volta. U listessu hè vera per chiunque attualmente si injecti droghe o chì hà iniettatu droghe almenu una volta, ancu s'ellu era assai anni fà. Altri criteri di screening includenu quelli chì sò HIV-pusitivi è chì anu ricevutu una trasfusione di sangue o un trapianto d'organu prima di lugliu 1992.

Trattamenti è tassi di guarigione per l'epatite C

Per parechji anni, una di e solu opzioni di trattamentu efficace era l'interferone di a droga. Questa droga hà necessariu parechje iniezioni per un periodu di sei mesi à un annu. A droga hà ancu pruduttu sintomi spiacevoli. Parechje persone chì anu pigliatu sta droga anu avutu a sensazione di avè a gripe dopu u so trattamentu. I trattamenti cù interferoni eranu solu efficaci, è ùn pudianu micca esse dati à e persone cun HCV avanzatu perchè puderia peghju a so salute.


Una droga orale chjamata ribavirina era ancu dispunibile in questu mumentu. Questa droga avia da esse presa cù iniezioni di interferone.

Trattamenti più muderni includenu medicazione orale chì accurtà u tempu necessariu per esse efficace. Unu di i primi à esce hè u sofosbuvir (Sovaldi). A diversità di l'altri trattamenti iniziali, sta droga ùn hà micca bisognu di iniezioni di interferone per esse efficace.

In u 2014, a Food and Drug Administration (FDA) di i Stati Uniti hà appruvatu una droga cumbinata fatta di ledipasvir è sofosbuvir (Harvoni). Hè una medicazione una volta à ghjornu in una classa di droghe chjamate antivirali à azzione diretta. Queste droghe travaglianu nantu à l'enzimi chì aiutanu à u virus si multiplica.

I trattamenti appruvati dopu à Harvoni sò stati cuncipiti per destinà e persone cun genotipi diversi. Un genotipu pò riferisce à un inseme di geni o ancu un genu.

I circadori anu trovu chì e diverse droghe sò più efficaci secondu u genotipu di un paziente.

Trà e droghe appruvate da u 2014 sò simeprevir (Olysio), da aduprà in cumbinazione cù sofosbuvir, è daclatasvir (Daklinza). Un'altra droga cumbinata, cumposta da ombitasvir, paritaprevir è ritonavir (Technivie) era ancu assai efficace in i prucessi clinichi. Un percentuu di e persone chì piglianu Technivie hà sperimentatu livelli elevati di enzimi liveri. Questa funzione anormale di u fegatu hè stata vista principalmente in donne chì piglianu pillule di cuntrollu di nascita. Altre droghe sò dispunibuli secondu u genotipu è a storia di trattamentu precedente.


L'iniezioni di interferoni anu avutu una percentuale di guarigione di circa 40 à 50 per centu. I trattamenti più recenti di pillule anu tassi di guarigione di quasi 100 per centu. In i prucessi clinichi, Harvoni, per esempiu, hà rializatu un tassu di guarigione di circa 94 per centu dopu à 12 settimane. Altre droghe è medicazione cumbinate avianu tassi di guarigione altrettantu alti in u listessu quadru di tempu.

Prospettive dopu u trattamentu

Site cunsideratu guaritu una volta chì e prove mostranu chì u vostru corpu hè chjaru da l'infezzione. Avè HCV ùn danneghja micca necessariamente a vostra futura salute è speranza di vita. Puderete andà à campà una vita nurmale è sana dopu à u trattamentu.

Se u virus era in u vostru sistema per parechji anni, dannu sostanziale à u vostru fegatu puderia esse accadutu. Pudete sviluppà una cundizione chjamata cirrosi, chì hè una cicatrice di u fegatu. Se a cicatrisione hè grave, u vostru fegatu pò ùn esse capace di funziunà bè. U fegatu filtra u sangue è metabolizeghja i medicazione. Se queste funzioni sò ostacolate, pudete affruntà gravi sfide sanitarie, cumpresu fallimentu epaticu

Hè per quessa chì hè cusì impurtante per esse testatu per HCV. Uttenite trattamentu appena pudete se testate pusitivu.

Duvete ancu sapè chì mentre hè inusuale, hè pussibule di diventà reinfettatu cù u virus. Questa pò accade sè site sempre inieziendu droghe è impegnendu in altri comportamenti risicati. Se vulete prevene una reinfezzione, evite di sparte aghi è utilizate un preservativu cù un novu cumpagnu o qualchissia chì pò avè injectatu droghe in u passatu.

L'epatite C hè assai più curabile avà ch'è era qualchì annu fà. Eppuru, duvete piglià misure preventive per mantene o uttene una bona salute.

Sovieticu

Prufessione di Chiropratici

Prufessione di Chiropratici

A cura chiropratica ri ale à u 1895. U nome vene da a parolla greca chì ignifica "fatta à a manu". Tuttavia, e radiche di a prufe ione ponu e e tracciate finu à u princip...
Separazione di e spalle - cura dopu

Separazione di e spalle - cura dopu

A eparazione di e palle ùn hè micca una ferita per l'articulazione principale di a palla te a. Hè una ferita à a cima di a palla induve a clavicula (clavicula) contra a cima di...