Un Dietista Busti un Mitu Postpartum: L'allattamentu m'hà fattu guadagnà pesu
Cuntenutu
- L'allattamentu pò aiutà à perde u pesu, anu dettu
- Si gira fora, ùn hè micca a prumessa di perdita di pesu di i mo sogni postpartum
- 1. Avete "manghjatu per dui" (letteralmente)
- 2. Site cum'è, veramente famiti
- 3. Stai skimping in sonnu (ovviamente ...)
- 4. Ormoni, schmormoni
- 5. Site (micca stupente) stressatu
- 6. Avete a lotta cù l'offerta
- Allora, chì m'hè accadutu?
L'allattamentu à u senu vi ferà perde u pesu di u zitellu prestu, anu dettu. Just quandu avete pensatu chì era una vittoria per a donna, un RD spiega perchè ùn hè micca sempre u casu.
Ci hè un infernu di molta pressione nantu à e mamme per "rimbalzà" dopu avè parturitu, è nimu ùn sà chì più cà una nova mamma reale. Quandu Meghan Markle hè surtita per a prima volta cù u picculu Baby Sussex, frescu è deliziosu, ci hè stata tanta chjachjarata annantu à u so "baby bump" residuale cum'è u so fasciu di gioia.
Mentre chì una mansa di mamme (cumpresu eiu) applaudivanu à Meghan per avè scuzzulatu una trincea cinturata chì accentuava u so corpu postpartum (perchè ciao, hè a vita vera), sò stati i cummenti di seguitu chì aghju intesu chì mi anu fattu rinculà.
"Oh, hè nurmale, ma ella lascerà falà quellu pesu cusì prestu s'ella allatta."
L'allattamentu pò aiutà à perde u pesu, anu dettu
Ah iè, a sapia troppu bè quella prumessa. Ancu eiu sò statu purtatu à crede chì l'allattamentu à u senu era l'equivalente di una "Sfida più grande di perdenti" menu dolorosa in casa (o forse più dulurosa se avessi un baby-biter cum'è mè).
M'anu amparatu chì cù ogni sessione à u boob, quelle maniche d'amore è a panza di u pochju si sciuglianu solu è seraghju rockin 'u mo pre-baby, trattamenti pre-fertilità, è jeans pre-wedding in pocu tempu.
Heck, alcune mamme di i mo gruppi Facebook m'anu dettu ch'elli puderianu rientre in i so vestiti di u liceu, eppuru, anu mancu appena lasciatu u so lettu. Iè! Infine, una vittoria per a feminità!
Tuttu sta saviezza di a mamma hà avutu un sensu cumpletu per a mo mente scentificata postu chì si stima chì brusgiate circa 20 calorie per unza di latte maternu chì producite. Per mette què in termini persunali, per a maiò parte di u mo viaghju di allattamentu, stavu pompendu circa 1.300 millilitri di latte maternu à ghjornu, ciò chì equivaleva à circa 900 calorie in più torciate.
Fate una piccula matematica di grattuglia è duveria in teorica abbandunà più di sette sterline ogni mese senza cambià a mo dieta o u regime di eserciziu. Dimenticate u Bootcamp di Barry, solu fà nasce un criaturu è piglialli nantu à a tola.
Si gira fora, ùn hè micca a prumessa di perdita di pesu di i mo sogni postpartum
Ma ahimè, i nostri corpi ùn operanu micca cum'è in a classa di calculu, soprattuttu quandu ci sò ormoni implicati. Casu à puntu - Sò dietista è più aghju allattatu, più a mo perdita di pesu hè stallata, è aghju cuminciatu à ingrassà.
È sò apparentemente micca solu. hà nutatu chì a parte di u lionu di studii nantu à l'allattamentu è a perdita di pisu postpartum hà truvatu chì l'allattamentu ùn hà micca cambiatu u numeru nantu à a scala.
Umm, chì? Dopu à suppurtà a malatia matinale, l'insonnia, a nascita, è a brutalità di un neonatu senza denti chì batte u to capezzolu crudu strappatu una dozzina di volte à ghjornu, penseresti chì l'universu ci taglierà à e mamme un pocu di calà.
Allora, perchè e matematiche ùn si aghjunghjenu micca? Fighjemu i motivi principali perchè l'allattamentu ùn hè micca u secretu di perdita di pesu chì si prumette di esse.
1. Avete "manghjatu per dui" (letteralmente)
Nanzu à u folcloru di l’allattamentu per perde u pesu hè nata l’idea chì ci vole à «manghjà per dui» durante a gravidanza. Mentre chì a credenza pò fà chì a gravidanza apparisca più desiderabile, a ci dice chì a maggior parte di e donne incinte necessitanu solu circa 340 calorie in più in u so secondu trimestre è 450 calorie in più in u so terzu trimestru.
Traduzzione? Questu hè basu solu un vetru di latte è un muffin. No sorpresa, secondu a, quasi a metà di e donne incinte hà guadagnatu più pesu di u cunsigliatu durante a gravidanza, cù un grande studiu chì liganu questu à una ritenzione di pesu supplementu di 10 libbra 15 anni dopu.
Probabilmente, micca guadagnà abbastanza pesu, o una dieta in generale durante a gravidanza hè ancu più problematica chì hè stata ligata à prublemi di sviluppu è un risicu di disturbi metabolichi in u zitellu, è in casi severi, a mortalità infantile.
Dunque piuttostu chè cuntà calorie o trattà ogni pastu di quessi nove mesi cum'è una maratona, vi raccomandu solu di focalizassi nantu à l'ascoltu di u vostru corpu per quessi sottili cambiamenti di fame chì accumpagnanu i vostri bisogni aumentati.
2. Site cum'è, veramente famiti
Aghju sempre avutu un appetitu di bona dimensione, ma nunda ùn pudia preparami (o u mo maritu, o qualcunu altru intornu à mè) per a fame infuriata chì aghju campatu dopu à avè parturitu. À un ghjornu di u mo latte entratu, aghju capitu subitu chì a mo bella ciotola d'acciau tagliava avena cù bacche è un pocu spruzzu di cori di canapa ùn andava micca à silenziare a mo bestia di fame.
In a mo pratica di dietetica, tipicamente ricumanderaghju chì e persone prestinu molta attenzione à e so prime indicazioni di fame per evità di lasciarti diventà cusì vanuatu, inevitabilmente indulge. Ebbè, finu à chì aghju avutu un megliu gestu per anticipà u mo Michael Phelps - cum'è a fame, ùn seria micca statu difficiule di superà.
Ùn hè ancu micca raru chì e donne manghjinu troppu in paura di perde a so pruvista, chì i cunsiglii in i circuli di sustegnu di l'allattamentu sò "manghjà cum'è una regina" per "fà piove" u latte.
Cum'è dietista chì hà luttatu duru cù l'offerta è l'allattamentu in generale, avessi felicemente superatu e mo necessità ogni ghjornu di a settimana, accettendu chì tene qualchì pesu in più valia a pena di mantene a mo offerta.
Per furtuna, ùn duvete micca esse un matematicu per capisce i vostri bisogni esatti di calorie - allattà o micca. Basta à stà à sente u vostru corpu. Manghjendu intuitivamente è rispondendu à a fame à i primi segni, sì megliu in gradu di allineate u vostru cunsumu cù i vostri bisogni senza spinghje freneticamente tuttu u cibu in una volta.
3. Stai skimping in sonnu (ovviamente ...)
Sapemu chì questu ùn hè micca esattamente una "scelta di modu di vita" in questu momentu, ma a privazione cronica di sonnu ùn hà mai fattu nunda di bonu per mantene un pesu sanu.
hà dimustratu di manera costante chì quandu ci schimpemu nantu à l'ochji chjusi, vedemu una spinta in u nostru ormone di a fame (ghrelin) è un tuffu in u nostru ormone di sazietà (leptina), pruvucendu l'appetiti.
Per aghjustà insulte à i preghjudizii, i scientifichi anu trovu ancu chì e persone chì ùn anu dormitu tendenu à ghjunghje à alimenti più alti in calorie paragunatu à i so omologhi ben riposati.
Praticamente parlendu, ci hè ancu di più pezzi à sta storia inquietante. In più di un appetitu generalmente furore è una brama innegabile di cupcakes à a colazione, assai di noi sò ancu svegliu in mezzu à a notte cù un zitellu chì pienghje è famitu.
È se pensate chì andate à preparà vi una boccia equilibrata di verdi à 2 ore per un picculu spuntinu d'infermiera in u vostru statu semi-sbulicatu privatu di sonnu, sì un altru nivellu di superumanu.
Cereali, noci salate, patatine è crackers. Fondamentalmente, se era una carbuccia stabile in u scaffale chì puderia tene accantu à u mo lettu, mi stava trascinendu senza vergogna in bocca prima di l'alba.
4. Ormoni, schmormoni
Va bè, allora mentre pudemu tutti accunsentì chì l'ormoni femminili ponu esse i peggiori, si pò dì chì stanu solu fendu u so travagliu per mantene a vostra criatura allattata. A prolattina, qualchì volta cunnisciuta affettuosamente cum'è "ormone di conservazione di grassu" hè secretata dopu à u partu per aiutà à stimulà a produzzione di latte.
Mentre a ricerca nantu à sta zona di prolattina in sparse, innumerevoli consulenti in allattamentu, praticanti di salute, è mamme scuntentate ipotizza chì i nostri corpi sò sottumessi à adattazioni metaboliche per tene u grassu in eccessu cum'è "assicurazione" per u zitellu.
In altre parolle, sì site statu temporaneamente bloccatu in un'isula deserta senza manghjà, ci ne serà almenu qualcosa culà per nutrisce a to figliola.
5. Site (micca stupente) stressatu
Quandu si cunsidereghja a mancanza di sonnu, i dolori postpartum, e sfide di i zitelli nati, i cambiamenti di ormoni, è a curva di amparera di l'allattamentu à u pettu, hè sicuru di dì chì u "quartu trimestre" hè stressante. No sorpresa, anu trovu chì u stress di vita generale, è in particulare u stress maternu, hè un fattore di risicu significativu per a ritenzione di pesu dopu à a nascita.
hà ancu trovu chì livelli elevati di cortisol (l'ormone assuciatu à u stress) sò stati associati à a ritenzione di pesu in i primi 12 mesi dopu à u partu.
Mi piacerebbe avè avutu un suggerimentu faciule per cumu si distende, ma in modu realistu, hè spessu un pocu di crapshoot per questi primi mesi. Pruvate di scavà qualchì tempu "voi" uttenendu u vostru cumpagnu, amicu, o famiglia per aiutà. È solu sapete, ci hè una luce à a fine di u tunnel.
6. Avete a lotta cù l'offerta
Un saccu di donne ùn trovanu micca u so viaghju di allattamentu faciule o "naturale" in tuttu, girendu si versu medicazione è supplementi per aumentà a so pruvista. Sia a metoclopramide (Reglan) sia u domperidone (Motilium) sò generalmente prescritti à e mamme cum'è aiuti di lattazione fora di labellu, ma in a populazione generale, sò aduprati per trattà u svuotamentu gastricu ritardatu.
Sfurtunatamente, quandu pigliate questi medicinali senza prublemi di svuotamentu gastricu, avete veramente fame, veramente veloce. Cum’è s’è allattà solu ùn bastessi micca per furzassi à parchì solu in permanenza in a dispensa, ci hè una droga chì vi face bisognu di manghjà tuttu u tempu.
No sorprendu chì l'aumentu di pesu hè un effetti collaterale cumunu di piglià e droghe, è a maiò parte di e donne affirmanu chì ùn ponu micca cumincià à perde un pesu di u zitellu finu à chì si svezzanu da i medicinali.
Allora, chì m'hè accadutu?
Aghju presuppostu chì perderebbe pesu quandu seraghju falatu da domperidone, ma da allora era cum'è u mo corpu avia calatu e so spalle di fame è ùn aghju micca rimarcatu nunda nantu à a scala. Dopu, circa una settimana dopu avè pompatu a mo ultima buttiglia di latte, mi sò svegliu è u mo corpu interu era appughjatu. Mi sò ancu trovu notevolmente menu famitu, allora ùn eru micca interessatu à merendà tutta a ghjurnata.
U più significativu, però, aghju solu sentutu una onda di energia è felicità chì ùn avia micca sperimentatu da quasi dui anni. Hè stata una di e settimane più libere di a mo vita. Dunque, mentre sì, ci sò spessu parechji fattori in ghjocu quandu si tratta di regulazione di u pesu corporeu, sò un grande credente chì u vostru corpu hà un "puntu stabilitu" chì si mette in modu naturale quandu u vostru sonnu, ormoni è dieta sò bè equilibratu è alliniatu.
U megliu cunsigliu chì possu dà à mè stessu in l'eventu speranzatu di a seconda volta hè di ascoltà u mo corpu, alimentallu à u megliu di e mo capacità cù alimenti nutritivi, è esse gentile cun me stessu in questa fase unica di a vita.
L'allattamentu à u pettu, cum'è a gravidanza, ùn hè micca u mumentu di fà dieta, taglià calorie, o andà in pulizia (micca chì ci sia veramente un bellu momentu per quessa). Fighjate l'ochju nantu à u premiu: quellu zitellu squishy ubriacu di latte. Questa fase passerà.
Abbey Sharp hè un dietista registratu, personalità TV è radiu, blogger alimentariu, è u fundatore di Abbey's Kitchen Inc. Hè l'autore di u Libru di cucina Mindful Glow, un libru di cucina senza dieta pensatu per aiutà à ispirà e donne à rianimà a so rilazione cù l'alimentu. Recentemente hà lanciatu un gruppu Facebook parentale chjamatu Millennial Mom's Guide to Mindful Meal Planning.