Autore: John Stephens
Data Di Creazione: 28 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 20 Nuvembre 2024
Anonim
Bulimia hà pigliatu una decennia da a mo vita - Ùn fate micca u mo sbagliu - Salute
Bulimia hà pigliatu una decennia da a mo vita - Ùn fate micca u mo sbagliu - Salute

Cuntenutu

A mo storia cù i disordini alimentari hà cuminciatu quandu eru ghjustu 12. Eru una cheerleader di a scola media. Aviu sempre statu più chjucu di i mo cumpagni di scola - più corta, magra è petite. In settima scola, però, aghju cuminciatu à sviluppà. Aghju guadagnatu centimetri è sterline in tuttu u mo novu corpu. È ùn aghju micca avutu esattamente un tempu faciule per trattà questi cambiamenti mentre portava una gonna corta davanti à tutta a scola à i pep rallies.

U mo disordine hà iniziatu cù a restrizione di u mo assunzione di alimenti. Pruvaria à saltà a colazione è manghjà à pena u pranzu. U mo stomacu rotulava è grugnulava tuttu u ghjornu. Mi ricordu di esse imbarazzatu se a classe era abbastanza tranquilla per chì l'altri pudessinu sente u rimore. Inevitabilmente, aghju da vultà in casa in u dopu meziornu dopu à a pratica di cheerleading assolutamente vorace. Mi piacerebbe binge nantu à tuttu ciò chì puderia truvà. Cookies, caramelle, patatine fritte, è tutti l'altri generi di alimenti spazzatura.


Entra in bulimia

Questi episodi di binging si sò sempre più fora di cuntrollu. Aghju continuatu à manghjà menu durante u ghjornu è dopu più cà rimpiazzallu per a sera. Parechji anni sò passati, è e mo abitudini alimentari fluttuavanu. Ùn avia mai ancu pensatu à lancià finu à ch'e aghju vistu un filmu di a vita nantu à una zitella chì avia bulimia. U prucessu paria cusì faciule. Puderia manghjà tuttu ciò chì vulia è quantunque vulia, è po solu sbarrazzammi di ellu cun un semplice lavu di i bagni.

A prima volta chì aghju purgatu hè stata quandu eru in 10a scola dopu avè manghjatu a mità di una vasca di ghjacciu di cicculata. Questu ùn hè micca surprisante, chì a maiò parte di i casi di bulimia cumincianu in e donne in a so fine di l'adolescenza à l'iniziu di 20 anni. Ùn era ancu difficiule à fà. Dopu avè sbarrazzatu di e calorie offensive, mi sentu più liggeru. Ùn vogliu micca dì solu chì in u sensu fisicu di a parolla, mancu.

Vidite, a bulimia hè diventata per mè una sorta di meccanisimu di trattamentu. Hè finitu per ùn esse tantu nantu à l'alimentu cum'è per u cuntrollu. Aviu trattatu assai stress dopu in u liceu. Aviu cuminciatu à fà una visita à i culleghji, aghju pigliatu i SAT, è aghju avutu un amicu chì mi hà ingannatu. Ci era parechje cose in a mo vita chì ùn era solu capace di gestisce. Mi piacerebbe binge and get a rush from eating so much food. Tandu averaghju una corsa ancu più grande, megliu dopu avè sbarrazzatu di tuttu.


Al di là di u cuntrollu di u pesu

Nimu ùn paria rimarcà a mo bulimia. O s'elli avianu fattu, ùn anu micca dettu nunda. À un mumentu datu durante u mo ultimu annu di u liceu, sò falatu à solu 102 chilò nantu à u mo quadru guasi 5'7. Quandu aghju arrivatu à l'università, stavu binging è purgava ogni ghjornu. Ci sò stati tanti cambiamenti chì sò venuti cun alluntanassi da casa, piglià corsi universitarii, è trattà cù a vita principalmente per contu meiu per a prima volta.

Certe volte compie u ciclu di purga binge più volte à ghjornu. M'arricordu di andà in viaghju in New York cù qualchi amicu è circà addisperatu un bagnu dopu avè manghjatu troppu pizza. M'arricordu di esse in a mo stanza di dormitu dopu avè manghjatu una scatula di biscotti è aspittatu e zitelle in a sala per piantà di primurà in u bagnu per pudè purgà. Hè ghjuntu à u puntu induve ùn mi ne vogliu micca binge, mancu. Purgaraghju dopu avè manghjatu pranzi di dimensione nurmale è ancu stuzzichini.

Passeraghju per periodi boni è periodi cattivi. Qualchì volta passavanu settimane o ancu parechji mesi quandu ùn purguia mancu appena a purga. È po ci serianu altri tempi - di solitu quandu aghju aghjustatu u stress, cum'è durante e finale - quandu a bulimia arrizzaria a so brutta testa. Mi ricordu di purgà dopu a colazione prima di u diploma di università. Mi ricordu d'avè avutu un pessimu periodu di purgazione mentre circava u mo primu travagliu prufessiunale.


Di novu, si trattava spessu di cuntrollu. Aduprà. Ùn puderia micca cuntrullà tuttu in a mo vita, ma puderia cuntrullà questu un aspettu.

Una decina d'anni, andatu

Mentre l'effetti à longu andà di a bulimia ùn sò micca cunnisciuti cumpletamente, e cumplicazioni ponu cumprende tuttu da a disidratazione è i periodi irregulari à a depressione è a carie dentale. Pudete sviluppà prublemi cardiaci, cum'è un battitu cardiacu irregulare o ancu insufficienza cardiaca. M'arricordu di scurisce si stava abbastanza spessu durante i mo cattivi periodi di bulimia. Fighjendu in daretu, pare incredibilmente periculosu. À quellu tempu, ùn eru incapace di piantà me stessu malgradu avè paura di ciò chì facia à u mo corpu.

Finalmente aghju cunfidatu à u mo maritu avà i mo prublemi alimentarii. Mi hà incuraghjitu à parlà cun un duttore, ciò chì aghju fattu solu per pocu. A mo strada per a ricuperazione hè stata longa perchè aghju provatu à fà una grande parte da mè. Hè finita per esse dui passi in avanti, un passu in daretu.

Hè statu un prucessu lentu per mè, ma l'ultima volta chì aghju purgatu hè stata quandu avia 25. Iè. Hè 10 anni di a mo vita letteralmente in u fenu. L'episodi eranu infrequenti da tandu, è avia amparatu alcune abilità per aiutami à trattà megliu cù u stress. Per esempiu, avà corgu regularmente. Truveru chì aumenta u mo umore è mi aiuta à travaglià e cose chì mi disturbanu. Facciu ancu yoga, è aghju sviluppatu un amore per cucinà alimenti sani.

A cosa hè chì e cumplicazioni di a bulimia vanu al di là di u fisicu. Ùn possu micca ritruvà u decenniu o allora aghju passatu in traccia di bulimia. Durante quellu tempu, i mo penseri sò stati cunsumati cun binging è purgazione. Tanti mumenti impurtanti di a mo vita, cum'è u mo ballu, u mo primu ghjornu di l'università, è u mo ghjornu di u matrimoniu, sò macchiate di ricordi di purgazione.

Take away: Ùn fate micca u mo sbagliu

Se avete trattatu cun un disordine alimentariu, vi incuraghju à circà aiutu. Ùn ci vole micca à aspittà. Pudete fà oghje. Ùn lasciatevi micca campà cù un disordine alimentariu per un'altra settimana, mese o annu. I disordini alimentarii cum'è a bulimia sò spessu micca solu per perdere pesu. Giranu ancu intornu à prublemi di cuntrollu o penseri negativi, cume avè una povera maghjina di sè. Amparà meccanismi di trattamentu sani pò aiutà.

U primu passu hè di ammette à voi stessi chì avete un prublema è chì vulete rompe u ciclu. Da quì, un amicu di fiducia o un duttore pò aiutà à andà in u vostru modu per a recuperazione. Ùn hè micca faciule. Pudete sentite imbarazzatu. Pudete esse cunvintu chì pudete fà da solu. Stà forte è cerca aiutu. Ùn fate micca u mo sbagliu è riempite u vostru libru di memoria cù ricordi di u vostru disordine alimentariu invece di i momenti veramente impurtanti in a vostra vita.

Circate aiutu

Eccu alcune risorse per uttene aiutu cù un disordine alimentariu:

  • L'Associu Naziunale di i Disordini Alimentarii
  • Accademia per i Disordini Alimentarii

A Nostra Scelta

Tuttu ciò chì avete bisognu di sapè nantu à a Quinta Malattia

Tuttu ciò chì avete bisognu di sapè nantu à a Quinta Malattia

A quinta malatia hè una malatia virale chì pe u dà in un ra h ro u nantu à e braccia, e gambe è e guance. Per que ta ragione, hè ancu cunni ciuta cum'è "mal...
Puntuatu BI-RADS

Puntuatu BI-RADS

Co a hè un puntuu BI-RAD ?U puntuu BI-RAD hè un acronimu per u puntuazione di u i tema di Rappurtazione di Imaging di Rete è di i tema di Ba i di Dati. Hè un i tema di puntuazione...