Cumu mette u preservativu maschile currettamente
Cuntenutu
- 5 sbagli i più cumuni quandu si mette un preservativu
- 1. Ùn osservate micca s'ellu ci hè danni
- 2. Mette u preservativu troppu tardi
- 3. Svolge u preservativu prima di mette lu
- 4. Ùn lasciate micca spaziu à a punta di u preservativu
- 5. Usendu un preservativu senza lubrificante
- U preservativu pò esse riutilizatu?
U preservativu maschile hè un metudu chì, oltre à prevene a gravidanza, prutege ancu da varie malatie di trasmissione sessuale, cum'è HIV, chlamydia o gonorrea.
Tuttavia, per assicurà questi benefici anu da esse ben piazzati. Per fà questu, hè impurtante seguità i seguenti passi:
- Cunfirmate chì u preservativu hè in a data di scadenza è chì l'imballu ùn hè micca dannighjatu da lacrime o fori;
- Aprite cù cura l'imballu senza aduprà denti, unghie, cultelli o forbici;
- Tenite a fine di u preservativu è pruvate à rilassallu un pocu, per identificà u latu currettu. Se u preservativu ùn si sviloppa, girate a punta versu l'altra parte;
- Mette u preservativu nantu à a testa di u pene, appughjendu nantu à a punta di u preservativu per impedisce l'entrata di l'aria;
- Svolge u preservativu finu à a basa di u pene è dopu, tenendu a basa di u preservativu, tirate delicatamente a punta per creà un spaziu trà u pene è u preservativu;
- Stringhje u spaziu creatu in punta di u preservativu per caccià tuttu l'aria.
Dopu l'ejaculazione, duvete caccià u preservativu cù u pene sempre erettu è chjude l'apertura cù a manu per impedisce chì u sperma esca. Dopu, un picculu nodu deve esse postu à mezu à u preservativu è dispostu in a spazzatura, postu chì un novu preservativu deve esse adupratu per ogni rapportu sessuale.
U preservativu deve esse adupratu ancu durante u cuntattu di l'organu genitale cù a bocca o l'anu per impedisce à sti organi di esse contaminati da qualsiasi tippu di malatie.
Ci hè parechji tippi di preservativi maschili, chì varienu in dimensione, culore, spessore, materiale è ancu sapore, è ponu esse facilmente acquistati in farmacie è in alcuni supermercati. Inoltre, i preservativi ponu ancu esse acquistati in i centri di salute gratuitamente. Vede chì sò i tippi di preservativi è à chì serve ognunu.
Fighjate u video seguente è fighjate tutti sti passi, per aduprà u preservativu currettamente:
5 sbagli i più cumuni quandu si mette un preservativu
Sicondu diverse inchieste, l'errori più cumuni relativi à l'usu di u preservativu includenu:
1. Ùn osservate micca s'ellu ci hè danni
Ancu se questu hè unu di i passi più impurtanti quandu si usa un preservativu, parechji omi si scordanu di guardà l'imballu per verificà a data di scadenza è cercà eventuali danni, chì ponu riduce l'efficacità di u preservativu.
Cosa da fà: prima d'apre u preservativu hè assai impurtante di cunfirmà a data di scadenza è verificà s'ellu ci sò fori o lacrime in l'imballu. Inoltre, ùn duverete mai apre l'embiu cù i vostri denti, unghie o un cultellu, per esempiu, perchè ponu perforà u preservativu.
2. Mette u preservativu troppu tardi
Più di a metà di l'omi anu messu un preservativu dopu avè cuminciatu à penetrà, ma prima di ejaculare per prevene a gravidanza. Tuttavia, sta pratica ùn prutege micca contr'à e malatie di trasmissione sessuale è, ancu s'ella riduce u risicu, ùn impedisce micca cumpletamente a gravidanza chì u fluidu lubrificante rilasciatu prima di u sperma pò cuntene ancu sperma.
Cosa da fà: mette nantu à un preservativu prima di ogni tippu di penetrazione è prima di u sessu orale.
3. Svolge u preservativu prima di mette lu
Sviluppà cumpletamente u preservativu prima di mette lu rende u prucessu difficiule è pò traduce in danni minori chì aumentanu u risicu di cuntene malatie di trasmissione sessuale.
Cosa da fà: u preservativu deve esse sbulicatu nantu à u pene, da a punta à a basa, permettendu ch'ellu sia ben piazzatu.
4. Ùn lasciate micca spaziu à a punta di u preservativu
Dopu avè messu un preservativu hè cumunu dimenticassi di lascià un spaziu liberu trà a testa di u pene è u preservativu. Questu aumenta a probabilità di u scoppu di u preservativu, soprattuttu dopu l'ejaculazione, quandu u sperma riempie tuttu u spaziu liberu.
Cosa da fà: dopu avè sbulicatu u preservativu nantu à u pene, u preservativu deve esse tenutu à a basa è tiratu leggermente nantu à a punta, per creà un serbatu in fronte. Dopu, hè impurtante di stringhje stu reservoir per espulsà qualsiasi aria chì pò esse intrappulata.
5. Usendu un preservativu senza lubrificante
A lubricazione hè assai impurtante durante u cuntattu intimu, chì hè per quessa chì u pene produce un fluidu chì aiuta à lubrificà. Tuttavia, quandu si usa un preservativu, stu liquidu ùn pò passà è, se a lubrificazione di a donna ùn hè micca sufficiente, a frizione creata trà u preservativu è a vagina pò rompe u preservativu.
Cosa da fà: aduprà lubrificante per mantene una lubrificazione curretta durante u rapportu sessuale.
Un'altra opzione hè di aduprà u preservativu femminile chì deve esse adupratu da a donna durante a relazione, vedi cumu mette bè per evità a gravidanza è prevene e malatie.
U preservativu pò esse riutilizatu?
I preservativi sò un metudu contraccettivu dispunibile, vale à dì, ùn ponu esse riutilizzati in alcuna circustanza. Hè perchè u riutilizazione di i preservativi pò aumentà a probabilità di rottura è, di conseguenza, di trasmissione di malatie è ancu di gravidanza.
Inoltre, lavà i preservativi cun acqua è sapone ùn basta micca per eliminà funghi, virus o batteri chì ponu esse presenti, aumentendu a probabilità di trasmissione di questi agenti infettivi, in particulare quelli rispunsevuli di e malatie di trasmissione sessuale.
Dopu adupratu un preservativu, hè cunsigliatu di scartallu è, s'ellu ci hè u desideriu di un altru rapportu sessuale, hè necessariu aduprà un altru preservativu.