Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 3 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Dicembre 2024
Anonim
E persone cù u diabete ponu manghjà carote? - Salute
E persone cù u diabete ponu manghjà carote? - Salute

Cuntenutu

E persone cun diabete si trovanu à dumandassi quali sò e migliori raccomandazioni dietetiche. Una quistione cumuna chì s'affacca hè, e persone cun u diabete ponu manghjà carotte?

A risposta corta è simplice hè, iè. E carotte, è ancu altre verdure cum'è u brocciu è u cavolfiore, sò una verdura senza amidone. Per e persone cun diabete (è tutti l'altri, per questa materia), e verdure senza amidu sò una parte impurtante di una dieta sana.

Hè impurtante di fà attenzione à u cuntenutu di carboidrati in l'alimentu quandu avete diabete. Tuttavia, parechji alimenti chì cuntenenu carboidrati cuntenenu ancu assai vitamine, minerali, è ancu fibre.

Alcuni di sti cibi, in particulare i vegetali senza amidu, anu menu impattu annantu à i livelli di glucosiu in sangue. In questu articulu, esploreremu cumu e carote influenzanu u diabete, è offriremu alcune informazioni utili nantu à i carboidrati è u diabete.


Carotte è diabete

Ci hè a verità daretu à u dettu: "manghja l'arcubalenu". I frutti è ligumi culuriti sò pieni di nutrienti per una dieta sana. E carotte sò ben cunnisciute per cuntenenu beta-carotene, u precursore di a vitamina A. Contenenu ancu antioxidanti, fibre è altri nutrienti.

Una carota media cuntene solu 4 grammi di carboidrati netti (digeribili) è hè un alimentu pocu glicemicu. L'alimenti chì sò pochi in carboidrati è bassi in l'indice glicemicu tendenu à ùn avè un impattu assai grande nantu à i livelli di zuccheru in sangue.

A ricerca suggerisce ancu chì i nutrienti in e carotte ponu esse benefiziali per e persone cun diabete.

  • Vitamina A. In una, i ricercatori anu investigatu l'impurtanza di a vitamina A in u cuntrollu di u glucosiu in sangue. Anu trovu chì i topi cù carenza di vitamina A anu avutu disfunzioni in e cellule β pancreatiche. Anu ancu rimarcatu una diminuzione di a secrezione d'insulina è successiva iperglicemia. Questi risultati indicanu chì a vitamina A puderia ghjucà un rolu in u cuntrollu di u zuccherinu in sangue per e persone cun diabete.
  • Vitamina B-6. E vitamine B ghjucanu un rolu impurtante in parechje zone di u metabolismu. Un studiu hà trovu chì una carenza di vitamine B-1 è B-6 era cumuna in e persone cun diabete di tip 2. Inoltre, u sviluppu iniziale di nefropatia diabetica era più cumunu se i livelli di vitamina B-6 eranu bassi. Sta ricerca suggerisce chì i livelli bassi di vitamina B-6 ponu influenzà negativamente i risultati di a diabete.
  • Fibra. L'ingestione di fibre dietetiche hè una parte essenziale di a gestione di u zuccherinu in sangue in a diabete. Un recente di 16 meta-analisi mostra forti evidenze chì l'assunzione di fibre dietetiche pò aiutà à riduce a prevalenza di u diabete di tip 2. Inoltre, per e persone cun diabete, l'assunzione di fibre pò aiutà à riduce i livelli di glucosiu in sangue à longu andà è à digiunu.

Una dieta sana

Per e persone cun diabete, seguità una dieta sana hè impurtante per gestisce a vostra situazione. L'Istitutu Naziunale di Salute (NIH) sottolinea chì a dieta più sana per u diabete cuntene cibi di tutti i gruppi alimentari. Questu include:


  • ligumi
  • frutti
  • granelli
  • prutiìni
  • latticini senza grassu o pocu grassu

Sicondu l'Associazione Americana di Diabete (ADA), u megliu modu per migliurà i livelli di glucosiu in sangue hè di dieta è eserciziu. Manghjà una dieta sana pò ancu aiutà cù a perdita di pesu. Ancu una riduzzione di 5 per centu in u pesu di u corpu pò aiutà à migliurà i livelli di zuccheru in sangue.

Per allargà e raccomandazioni di u NIH sopra, l'ADA raccomanda i seguenti suggerimenti per manghjà in bona salute cun diabete.

  • Manghjate assai ligumi senza fècula, cum'è carotte, broccoli è zucche. Almenu a metà di u vostru piattu deve esse pienu di sti tippi di verdure nutritive.
  • U megliu tippu di proteine ​​per una dieta sana hè a proteina magra. Circa un quartu di u vostru piattu deve esse una fonte magra di proteine, cum'è pollu o pesce. Evite a frittura prufonda è carbonizzà a vostra proteina, pruvate à coce o leggermente à a griglia invece.
  • Limite a vostra ingesta di carboidrati per pastu à circa 1 tazza o menu. Pruvate à manghjà carboidrati cun altu cuntenutu di fibre, chì a fibra aiuta à migliurà i livelli di zuccheru in sangue. Grandi fonti di carbuidrati ricchi di fibre includenu fasgioli, pani integrali, risu brunu, è altri prudutti alimentarii à granu interu.
  • I frutti è i lattichi à bassu grassu ponu fà un bellu aghjuntu à un pastu sanu. Attenti à ùn esagerà nantu à a dimensione di a porzione. Una piccula manata di bacche fresche o mezu bicchieru di latte bassu grassu pò esse un deliziosu rigalu dopu à a cena. Limite i frutti secchi è i suchji di frutti chì i so carbuidrati sò più cuncentrati.

A volte pudete avè un desideriu di un trattatu, è qualchì volta u dolce dolce hè bè. Tuttavia, hè impurtante esse attenti à ciò chì manghjate, è quantu ne manghjate.


Manghjà troppu alimenti trasfurmati, zuccherati pò influenzà negativamente i livelli di zuccheru in sangue. Quessi alimenti ponu ancu cunduce à guadagnà pesu è ponu avè un impattu poveru nantu à a vostra salute generale. Sceglie opzioni di carbuidrati più bassi in piccule quantità, è solu di tantu in tantu, hè u megliu modu per trattassi.

Hè bassu in carboidrati u megliu?

In l'ultimi anni, e diete à bassu carboidrati sò state una scelta dietetica pupulare. In a comunità di salute è di benessere, una dieta bassa in carboidrati hè stata raccomandata per a diabete.

Ci hè una certa verità à stu suggerimentu. Un rapportu di consensu 2018 da l'ADA è l'Associazione Europea per u Studiu di u Diabete (EASD) afferma chì una manciata di diete - inclusi pochi carboidrati - mostranu benefici per quelli chì anu diabete.

Sicondu a ricerca, una dieta bassa in carboidrati (menu di u 26 per centu di l'energia tutale) hà pruduttu riduzzione significativa in HbA1c à 3 è 6 mesi, cù effetti diminuenti à 12 è 24 mesi. Ciò significa chì diete più estreme (cum'è a dieta chetogenica, chì tipicamente limita i carboidrati à solu u 5 per centu di assunzione totale), ùn sò micca necessarie da seguità per vede benefici per a salute.

Inoltre, abbassà troppu l'ingestione di carboidrati pò causà a mancanza di parechje vitamine, minerali è fibre impurtanti.

In ultimamente, una dieta bassa in carboidrati pò travaglià per alcune persone cun diabete, ma ùn funziona micca per tutti. Sia l'ADA sia l'EASD raccomandanu chì i trattamenti per u cuntrollu glicemicu, cumprese l'intervenzioni dietetiche, devenu sempre esse individualizati à a persona.

Carb counting

E persone cun diabete chì sò tenute à piglià l'insulina durante i pasti devenu ancu impegnassi in u conte di carboidrati. Questu hè fattu per abbinà a quantità di carboidrati in u vostru pastu cù a quantità di insulina chì stai injectendu. Fate cusì vi aiuterà à mantene i vostri livelli di glucosiu in sangue.

Altre persone ponu cuntà i carboidrati per avè più cuntrollu nantu à quanti carboidrati chì manghjanu à ghjornu.

Quandu si conta i carboidrati, amparà à leghje etichette nutrizionali hè a chjave. Hè impurtante di ricurdà chì micca tutti i carbuidrati anu u listessu effettu nantu à i livelli di zuccheru in sangue. Dunque, u calculu di carbuidrati netti hè un modu megliu per cuntà i vostri carbuidrati. Per truvà i carboidrati netti di un alimentu, basta à sottrae u cuntenutu di fibre da u cuntenutu tutale di carboidrati.

Per esempiu, una tazza di carote tritata hà circa 12,3 grammi di carboidrati totali è 3,6 grammi di fibra.

12.3 – 3.6 = 8.7

Questu ci lascia solu 8,7 grammi di carboidrati netti in una tazza di carote.

Se site interessatu à cuntà i carboidrati per aiutà à gestisce i vostri livelli di zuccheru in sangue, un prufessiunale in nutrizione o un educatore per a diabete vi pò amparà cumu.

Miti di a dieta

Dui di i miti di dieta più cumuni per e persone cun diabete sò chì ùn ponu micca avè alcun zuccheru, è chì devenu seguità una dieta estremamente bassa in carboidrati. Cumu si scopre, stu cunsigliu hè obsoletu è falsu.

U zuccheru cum'è termine catchall hè più cà solu dolci è prudutti furnuti - frutti, ligumi è cereali integrali sò ancu tutti "zucaroli". Dunque, u mitu chì e persone cun diabete ùn ponu manghjà zuccheru hè falsu. I zuccheri trasfurmati è aghjunti devenu esse limitati, ma l'ADA ricumanda di cuntinuà à manghjà frutta è verdura in una dieta sana.

Una dieta estremamente bassa in carboidrati ùn hè micca necessaria ancu in a gestione di u zuccherinu in sangue. Dieti estremamente bassi di carboidrati cum'è a dieta ceto eliminanu quasi tuttu l'ingestione di carboidrati.

Tuttavia, ancu una dieta mediterranea à bassu carboidrati hà mostratu benefici per u cuntrollu glicemicu. Una dieta estremamente bassa in carboidrati ùn hè nè necessaria nè sicura per ogni persona chì hà u diabete. Hè impurtante di vede un dietista o nutrizionistu prima di fà sti tippi di cambiamenti à a vostra dieta.

Quandu si vede un dietista

Sì avete diabete è site interessatu à manghjà una dieta più sana, un prufessiunale nutrizionale furmatu pò aiutà. Dietisti è nutrizionisti ponu offre suggerimenti basati nantu à l'evidenza nantu à cumu manghjà una dieta più sana per a vostra situazione. Se vulete scavà ancu più in profondità, alcuni prufessiunali in nutrizione si specializanu ancu in nutrizione per e persone cun diabete.

L'Accademia di Nutrizione è Dietetica 'Truvate un strumentu Espertu hè un ottimu modu per truvà un prufessiunale di nutrizione in a vostra zona. U strumentu permette ancu di circà per spezialità, chì pò aiutà à truvà un specialistu in diabete vicinu à voi.

U fondu

A carota, frà altri vegetali senza amidone, hè un ottimu aghjuntu à una dieta sana per e persone cun diabete. Contenenu assai nutrienti impurtanti chì benefizianu i livelli di zuccheru in sangue, cum'è a vitamina A è a fibra.

Se avete diabete, duvete cuntinuà à incorporà verdure, cereali integrali è proteine ​​magre in a vostra dieta. Per altri suggerimenti nantu à cumu gestisce i vostri livelli di glucosiu in sangue per mezu di a dieta, contattate un prufessiunale nutrizionale vicinu à voi.

Shareata

Perchè aghju un nasu fretu?

Perchè aghju un nasu fretu?

Uttene un na u fretuÙn hè micca raru chì a ghjente perimenti pedi freti, mani frette, o ancu arechje fredde. Puderete ancu avè perimentatu avè un na u fretu.Ci hè parech...
Alimentazione Limitata in Tempu: Una Guida per Principianti

Alimentazione Limitata in Tempu: Una Guida per Principianti

U digiunu intermittente hè attualmente unu di i prugrammi nutrizionali più famo i in u circondu.A differenza di e diete chì vi dicenu chì da manghjà, u dighjunu intermittenti ...