Vancomicina
Cuntenutu
A Vancomicina hè un antibioticu iniettabile adupratu in l'uspidale per trattà infezioni gravi da certi tipi di batteri, in particulare in l'osse, pulmoni, pelle, musculi è core. Cusì, stu medicamentu pò esse indicatu da u duttore per trattà vari prublemi di salute, cume endocardite, pneumonia o osteomielite.
Vancomycin pò ancu esse cunnisciutu cum'è Celovan, Novamicin, Vancotrat, Vancocid o Vancoson, per esempiu, è hè vendutu solu cum'è una polvere per preparà soluzioni iniettabili.
U prezzu
A vancomicina hè un tipu d'antibioticu adupratu solu in l'uspidale è, dunque, ùn pò micca esse acquistatu in farmacie convenzionali.
Cumu aduprà
A vancomicina deve esse amministrata solu à l'uspidale da un prufessiunale sanitariu, secondu l'istruzzioni di u duttore chì guida u trattamentu.
In a maggior parte di i casi, a dose raccomandata hè:
- Adulti è zitelli di più di 12 anni: 500 mg di Vancomicina ogni 6 ore o 1 g ogni 12 ore.
- I zitelli da 1 mese à 12 anni: 10 mg di Vancomicina per kg di pesu di u corpu ogni 6 ore o 20 mg per kg di pesu di u corpu ogni 12 ore.
Questa medicina deve esse applicata cum'è una iniezione di infusione chì dura circa 60 minuti per evità u sindrome di l'omu rossu. Amparate più nantu à sta complicazione.
Possibili effetti collaterali
L'effetti secundarii più cumuni includenu pressione bassa, mancanza di respiru, rossu in u situ di iniezione, reazione allergica di a pelle, rossore di u corpu è di u visu, perdita di udizione temporanea, tinnitus, nausea, dolore musculare è febbre.
Dolore è infiammazione in a vena; rashes nantu à a pelle; brividi; frebba. Quandu a droga hè infusa menu di 1 ora, pò cumparisce a sindrome di l'omu rossu, un cambiamentu seriu chì pò mette in periculu a vita di l'individuu. Verificate i segni è i sintomi è cumu si tratta stu sindromu cliccendu quì.
Quale ùn deve micca aduprà
A vancomicina hè contraindicata per e persone allergiche à a droga è, in più, deve esse aduprata solu cù indicazione medica in donne incinte, donne chì allattanu, pazienti di più di 60 anni o cù prublemi di rene o di udizione.