Autore: John Stephens
Data Di Creazione: 23 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 29 Ghjugnu 2024
Anonim
10 Cunsiglii per curà calchissia cù Fallimentu Cardiacu - Salute
10 Cunsiglii per curà calchissia cù Fallimentu Cardiacu - Salute

Cuntenutu

Panoramica

E persone chì sò diagnosticate cun insufficienza cardiaca sistolica anu spessu da fà alcuni cambiamenti significativi in ​​a so vita. Puderanu ancu avè bisognu à amparà à contà nantu à un custode per aiutà cù e faccende cutidiane.

Sè vo site un coniuge, un cumpagnu, un membru di a famiglia, o un amicu chì cura una persona cun fallimentu cardiacu, pudete avè dumande nantu à cumu pudete furnisce megliu supportu.

A cura di qualcunu cù insufficienza cardiaca pò comportà un supportu emotivu è esse un bon ascoltatore. Pò ancu richiede più pianificazione pratica pratica, cume gestisce i medicamenti, monitorà i sintomi è i segni vitali, è incuraghjendu una alimentazione sana è eserciziu.

Ci hè dui sfarenti tippi di fallimentu cardiacu congestivu - sistolicu (prublema cù cume si stringe u core) o diastolicu (prublema cù cume si rilassa u core). Ùn importa micca u tipu di fallimentu cardiacu chì u vostru amatu sperimenta, i cunsiglii per aiutà cù a so cura sò largamente listessi.


Avucà è ascolta

Se aiutate à curà qualchissia cù insufficienza cardiaca, pudete dumandà di participà à l'appuntamenti di i duttori è esse inclusu in discussioni nantu à u trattamentu. U duttore di u vostru amatu pò furnisce assai informazioni durante l'appuntamenti. Pudete aiutà assistendu ci per ascultà è piglià note, affinchì l'infurmazioni sia dispunibuli dopu.

Pudete ancu aiutà à difende per u vostru amatu è per voi stessu. E decisioni di trattamentu influenzanu a salute di u vostru amatu è u vostru rolu di cura. Se pensate chì un prublema o sintomu ùn hè micca trattatu, ne parlemu. Esse implicatu in cunversazioni nantu à a gestione di i sintomi pò fà una grande differenza à longu andà.

Prumove l'eserciziu è l'attività fisica

Sicondu i sintomi è a cundizione di u vostru amatu, u so duttore pò avè raccomandatu di uttene più attività fisica per aiutà à gestisce l'insufficienza cardiaca. Site in a pusizione unica di pudè sustene a vostra persona cara per fà l'eserciziu ch'elli anu bisognu.


Parlate cù u duttore di u vostru amatu nantu à a quantità è u tipu di eserciziu chì cunsiglianu. Camminà hè spessu unu di i modi più sicuri per uttene attività fisica. Per alcune persone, i prugrammi di riabilitazione supervisati sò una opzione.

Capite cumu gestisce i farmaci

Se aiutate u vostru amatu à gestisce i so medicamenti, fate passi per amparà nantu à ogni droga è cumu si piglia. Pudete dumandà a squadra sanitaria è u farmacistu di u vostru amatu, o pudete leghje attraversu i libretti d'infurmazioni nantu à a droga furniti.

Hè ancu una bona idea di vene cun un sistema di mantenimentu di registri chì sia voi sia u vostru amatu capiscenu. Pensate à aduprà una lista di verificazione per tene traccia di u medicamentu, di e dosi è di u tempu amministratu.

Puderete ancu tene un ghjurnale chì include dumande, qualsiasi cambiamentu fattu in i medicazione, o effetti collaterali. Utilizà una app per smartphone, cum'è My Cardiac Coach da l'American Heart Association (AHA), hè un'altra opzione.

Sapete cumu seguità i sintomi

Puderete bisognu di aiutà u vostru amatu cù i sintomi di monitoraghju cum'è gonfiore di a gamba, mancanza di respiru, è guadagnu di pesu, è altre metriche cum'è pressione sanguigna è frequenza cardiaca.


Se u pesu di u vostru amatu aumenta di più di 3 libbre in dui ghjorni o 5 libbre in una settimana, assicuratevi d'alertà u vostru duttore. In casu di necessità, u duttore di u vostru amatu pò dà cunsiglii nantu à l'acquistu di una pressione sanguigna è di un monitor di frequenza cardiaca. Assicuratevi di dumandà s'ellu ci hè questioni specifiche da guardà, per sapete quandu cercà aiutu se necessariu.

Arricurdatevi di curà vi

Se furnite cura à un'altra persona, hè impurtante di fà tempu per curassi ancu voi stessu. Pigliate u tempu per participà à attività chì vi piace vi aiuterà à mantene in bona salute è vi permetterà di furnisce una cura migliore à u vostru amatu. Attività cum'è eserciziu, lettura, cucina, maglia, o riunione cù l'amichi ponu ricaricà e vostre batterie è aiutà à evità u burnout.

Truvate un gruppu di supportu

Una cundizione cronica vene cun sfide - per a persona chì a sperimenta è ancu per i so amichi, famiglia è caregivers. I gruppi di supportu sò un modu per sente cunnessi, per scuntrà altre persone chì spartenu esperienze simili, è per aiutà à prevene l'isolamentu è a solitudine.

A seconda di induve vive, voi è u vostru amatu pudete cunnesse cù e persone in linea o in a vita vera. A reta di sustegnu di l'AHA pò aiutà à inizià.

Dumandate aiutu

Se in un puntu vi sentite sbulicati, pensate à dumandà aiutu à l'amichi, a famiglia è altre persone di a vostra cumunità.

E persone in a vostra vita ponu vulè esse utili, ma ùn puderanu micca esse sicuri di ciò chì avete bisognu. Fà li sapè chì vulete aiutu, è cumu ponu aiutà, vi dà a possibilità di esce quandu avete bisognu di una pausa. Pensate à fà un elencu di travaglii simplici chì puderete delegà à qualcunu altru, cume a spesa, a pulizia, o a preparazione di alimenti.

Se avete bisognu di una copertura per periodi più lunghi o per attività più impegnate, cunsiderate di guardà a cura di u respite. Puderete ancu pensà à impiegà qualcunu per aiutà in casa di modu regulare.

Amparate nantu à nutrimentu

Manghjà una dieta sana per u core pò fà una grande differenza in a gestione di l'insuffisenza cardiaca. Amparà nantu à una bona nutrizione hè qualcosa chì voi è u vostru amatu pudete fà inseme.

Se ùn site micca sicuru da induve principià, parlate cù u vostru duttore. Puderanu riferitevi à un dietista chì pò aiutà à capisce e raccomandazioni dietetiche per l'insufficienza cardiaca. Un dietista pò ancu aiutà à cuncepisce piani di pasti specifici.

Quandu si tratta di manghjà una dieta sana per u core, ci sò alcune basi da tene à mente:

  • Limite certi elementi. Hè impurtante di limità u sodiu, i grassi saturati, u colesterolu, a carne rossa è l'alimenti chì cuntenenu zuccheru. Evite u grassu trans u più pussibule.
  • Sceglite certi alimenti più spessu. Scopu di pasti focalizzati nantu à alimenti nutritivi à bassu grassu, cumpresi quantità elevate di frutti è verdure, proteine ​​magre è cereali integrali. Quandu manghjate latticini, sceglite varietà à pocu grassu.

Discutite i bisogni mentali è emotivi

A prestazione di supportu emotivu hè critica quandu si cura una persona cù insufficienza cardiaca. Pudete prumove u so benessere emotivu incuraghjendu li à parlà di cumu si sentenu.

Pudete ancu incuraghjeli à ghjunghje à l'altri amici è famiglia, gruppi di supportu, o rete suciale per sentesi più cunnessi. Se parenu esse più ansiosi o depressi di solitu, parlate se volenu discutere i so sentimenti cù u so duttore o se puderanu prufittà di u cunsigliu.

Ricunnosce u so travagliu duru

Fà cambiamenti di modu di vita per gestisce i sintomi di fallimentu cardiacu richiede assai travagliu. Quandu si nota chì u vostru amatu face un bon travagliu seguitu u so pianu di trattamentu, esercitendu, manghjendu bè, o praticendu altri elementi essenziali di autocura, fateli sapè. Li incuraghjerete è ricunnoscerete i so sforzi.

U takeaway

Fà cura è sustegnu à qualchissia cù insufficienza cardiaca pò piglià tempu è capisce. Arricurdatevi chì ùn avete micca bisognu di fà tuttu da solu. Associà cù u duttore di u vostru amatu, cunnessione cù altri caregivers, è appughjatu nantu à l'amichi è a famiglia pò fà a diferenza.

Cunsigliatu

Sindrome di Crigler-Najjar

Sindrome di Crigler-Najjar

U indrome di Crigler-Najjar hè un di ordine ereditariu a ai raru in u quale a bilirubina ùn pò e e cumpartuta. A bilirubina hè una u tanza fatta da u fegatu.Un enzima converte a bi...
Otite esterna maligna

Otite esterna maligna

L'otite e terna maligna hè un di ordine chì implica infezioni è danni di l'o e di u canali di l'arechja è à a ba a di u cranu.L'otite e terna maligna hè c...