Indicazioni è effetti collaterali di Sacra Cascara
Cuntenutu
- Per chì ghjova a Sacra Cascara?
- Contraindicazioni per l'usu
- Effetti secundarii di Sacra Cascara
- Tè cascara sacru
A cascara sacra hè una pianta medicinale ampiamente usata per trattà a stinzia, per u so effettu lassativu chì prumove l'evacuazione di e feci. U so nome scientificu hè Rhamnus purshiana D.C è pò esse acquistatu in butteghe di alimenti sanitari è alcune drogherie.
L'estrattu di a cascara hè metabolizatu da batteri intestinali, cù a produzzione di sostanze chì stimulanu u muvimentu di l'intestinu, facilitendu l'evacuazione.
Per chì ghjova a Sacra Cascara?
A cascara sacra hè di solitu usata per cumbatte a stinzia, ma pò ancu aiutà cù a perdita di pesu, postu chì hà pruprietà chì diminuiscenu l'assorbimentu di grassu, in più di potenzia a digestione di grassu, è pò ancu esse aduprata per cuntrullà u colesterolu.
Sta pianta hà proprietà lassative, diuretiche, stimulanti è toniche. Cusì, pò esse adupratu per luttà contr'à a ritenzione di fluidi, perde pesu, aiutà in u trattamentu di stinzia, gonfiore addominale, flussu menstruale non regulatu, emorroidi, prublemi di fegatu è dispepsia.
Contraindicazioni per l'usu
A cascara sacra ùn deve micca esse usata da e donne incinte, chì pò causà l'abortu, i zitelli, i zitelli sottu à 6 anni è da i pazienti chì anu appendicite, disidratazione, ostruzione intestinale, nausea, sanguinamentu rettale, vomitu o dolore addominale.
Effetti secundarii di Sacra Cascara
Malgradu avè assai vantaghji, l'usu di a cascara sacra pò purtà à l'occorrenza di alcuni effetti collaterali, cume:
- Stanchezza;
- Còlica addominale;
- Diminuzione di u putassiu in u sangue;
- Diarrea;
- Mancanza d'appitittu;
- Malabsorption di nutrienti;
- Nausea;
- Perdita di rigularità per defecazione;
- Sudore eccessivu;
- Sturdimentu;
- Vumitu.
Per evità l'effetti collaterali, hè cunsigliatu di aduprà a cascara sacra sottu guida medica è seguendu e dosi cutidiane suggerite da u fabbricante, chì hè di solitu 50 à 600mg per ghjornu divisa in 3 dosi cutidiane, in casu di a capsula capsula.
Tè cascara sacru
A corteccia secca di a cascara sacra hè aduprata per fà tè è infusione.
Modu di preparazione: mette 25 g di conchiglie in una padedda cun 1 litru d'acqua bollente, lascendu stà 10 minuti. Bei 1 à 2 tazze à ghjornu.
Vede altre ricette di tè lassativu per cumbatte a stinzia.