5 cause principali di l'acqua in u pulmone
Cuntenutu
- 1. Problemi cardiovascolari
- 2. Infezioni pulmonari
- 3. Esposizione à tossine o fumu
- 4. Annegamentu
- 5. Altitudine alta
- Cosa da fà
L'accumulazione di fluidu in u pulmone accade quandu avete un prublema in u sistema cardiovascolare, cume l'insufficienza cardiaca, ma pò ancu nasce quandu ci hè una ferita à u pulmone per infezioni o esposizione à tossine, per esempiu.
L'acqua in u pulmone, cunnisciuta scientificamente cum'è edema pulmonare, accade quandu i pulmoni sò pieni di fluidu, chì interferisce cù a respirazione, in quantu impedisce l'ossigenu d'entrà è di sorte di diossidu di carbonu. Eccu cumu per sapè se hè acqua in i vostri pulmoni.
1. Problemi cardiovascolari
Quandu e malatie di u sistema cardiovasculare ùn sò micca trattate currettamente ponu causà un eccessivu aumentu di pressione in u core, impedendu chì u sangue sia pompatu currettamente.
Quandu accade, u sangue s'accumula intornu à i pulmoni è aumenta a pressione in i vasi in quella regione, pruvucendu u liquidu, chì face parte di u sangue, à esse spintu in i pulmoni, occupendu un spaziu chì duverebbe esse ghjustu riempitu d'aria .
Alcune di e malatie cardiovascolari chì più comunemente causanu stu cambiamentu includenu:
- Malatie coronarica: sta malatia provoca u restringimentu di l'arterie di u core chì indebulisce u musculu di u core, diminuendu a so capacità di pompà u sangue;
- Cardiomiopatia: in questu prublema, u musculu di u core si indebulisce senza avè una causa liata à u flussu di sangue, cum'è in u casu di malatie coronarie;
- Prublemi di valvula cardiaca: quandu e valvule ùn riescenu micca à chjudesi cumpletamente o à apre bè, a forza di u core pò spinghje u sangue in eccessu in i pulmoni;
- Alta pressione: sta malatia impedisce u funziunamentu di u core, chì deve fà assai sforzi per pompa u sangue. Cù u tempu, u core pò perde a forza necessaria, purtendu à l'accumulazione di sangue in i pulmoni.
Inoltre, altre cundizione, cume i prublemi renali, ponu ancu aumentà a pressione sanguigna è impedisce u travagliu di u core, purtendu à un casu d'edema pulmonare, quandu ùn sò micca trattati currettamente.
2. Infezioni pulmonari
Alcune infezioni pulmonari causate da virus, cum'è Hantavirus o virus Dengue, ponu causà cambiamenti in a pressione di i vasi sanguini in i pulmoni, causendu l'accumulazione di fluidu.
3. Esposizione à tossine o fumu
Quandu e tossine, cum'è ammoniaca o cloru, o fume di sigaretta respiranu, per esempiu, i tessuti pulmonari ponu diventà assai irritati è infiammati, producendu fluidi chì occupanu u spaziu in i pulmoni.
Inoltre, quandu l'infiammazione hè assai severa, ponu esse ferite à i pulmoni è circundendu i picculi vini sanguini, permettendu à u fluidu di entre.
4. Annegamentu
In situazione di quasi annegamentu, i pulmoni sò pieni d'acqua chì hè aspirata da u nasu o da a bocca, accumulendu in i pulmoni. In questi casi, ancu se gran parte di l'acqua hè stata rimossa cù manovre di salvataggio, edema pulmonare pò esse mantenutu, chì deve esse trattatu in ospedale.
5. Altitudine alta
E persone chì vanu à scalà o scalà in muntagna anu un risicu più altu di sviluppà edema pulmonare, perchè quandu sò à altitudine sopra à 2400 metri, i vasi sanguini sperimentanu un aumentu di pressione, chì pò favurisce l'entrata di fluidu in i pulmoni, in particulare in e persone chì sò principianti in stu tipu di sport.
Cosa da fà
Se ci sò segni chì l'acqua s'acumula in i pulmoni, hè impurtante chì u duttore sia cunsultatu per chì i testi sianu fatti per identificà a causa di l'accumulazione di fluidu in i pulmoni è chì u trattamentu adattatu pò esse indicatu secondu a quantità di accumulate fluidi. è livelli di ossigenu.
In questu modu, hè pussibule di prevene chì più liquidu s'accumule in i pulmoni è cumprumette a circulazione di l'ossigenu in tuttu u corpu. L'usu di maschere d'ossigenu hè indicatu à stu scopu, in più di l'usu di medicinali diuretici per prumove l'eliminazione di liquidi chì sò in eccessu in u corpu. Capite cumu si face u trattamentu per l'acqua in i pulmoni.