Schermu TORCH
U schermu TORCH hè un gruppu di analisi di sangue. Queste prove verificanu parechje infezioni diverse in un neonatu. A forma piena di TORCH hè toxoplasmosi, citomegalovirus di rubella, herpes simplex è HIV. Tuttavia, pò cuntene ancu altre infezioni di nascita.
A volte u test hè scrittu TORCHS, induve u "S" in più significa sifilide.
U fornitore di assistenza sanitaria pulirà una piccula zona (di solitu u ditu). L'anu da appiccà cù una agulla acuta o un strumentu di tagliu chjamatu lancetta. U sangue pò esse raccoltu in un picculu tubu di vetru, nantu à una diapositiva, nantu à una striscia test, o in un picculu contenitore. Se ci hè un sanguinamentu, u cotone o una fascia ponu esse applicati à u situ di puntura.
Per saperne di più infurmazioni nantu à cumu si pò preparà u vostru zitellu, vedi a prova infantile o a preparazione di a procedura
Mentre u campionu di sangue hè pigliatu, u vostru zitellu senterà assai probabilmente un pichju è una breve sensazione di pungente.
Se una donna hè infettata da certi germi durante a so gravidanza, u zitellu pò ancu esse infettatu mentre hè sempre in l'utru. U zitellu hè più sensibile à i danni da l'infezzione durante i primi 3 à 4 mesi di a gravidanza.
Questa prova hè aduprata per schermà i zitelli per infezioni TORCH. Queste infezioni ponu purtà à i prublemi seguenti in u zitellu:
- Difetti di nascita
- Ritardu di crescita
- Problemi di u cervellu è di u sistema nervosu
Valori nurmali significanu chì ùn ci hè segnu d'infezzione in u neonatu.
I valori di valori normali ponu variare leggermente trà i diversi laboratori. Parlate cù u vostru fornitore nantu à u significatu di i risultati di i vostri test.
Se alti livelli di anticorpi chjamati immunoglobuline (IgM) contr'à un certu germe si trovanu in u criaturu, ci pò esse una infezzione. U vostru fornitore pò urdinà più testi per cunfirmà un diagnosticu.
I raccogli di sangue portanu un picculu risicu di sanguinamentu, contusioni è infezioni in u situ implicatu.
U schermu TORCH hè utile per determinà s'ellu ci pò esse una infezzione. Se u risultatu hè pusitivu, seranu necessarie altre prove per cunfirmà u diagnosticu. A mamma duverà ancu esse verificata.
Harrison GJ. Avvicinamentu à l'infezioni in u fetu è in u novu. In: Cherry JD, Harrison GJ, Kaplan SL, Steinbach WJ, Hotez PJ, eds. Manuale di Feigin è Cherry di Malatie Infettive Pediatriche. 8a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2019: chap 66.
Maldonado YA, Nizet V, Klein JO, Remington JS, Wilson CB. Cuncetti attuali di infezioni di u fetu è di u neonatu. In: Wilson CB, Nizet V, Maldonado YA, Remington JS, Klein JO, eds. E malatie infettive di Remington è Klein di u Fetu è di u Neunatu. 8a ed. Filadelfia, PA: Elsevier Saunders; 2016: chap 1.
Schleiss MR, Marsh KJ, Infezioni virali di u fetu è di u novu. In: Gleason CA, Juul SE, eds. Malatie di Avery di u Neunatu. 10a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2018: chap 37.