Autore: Eugene Taylor
Data Di Creazione: 12 Aostu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Lugliu 2024
Anonim
Malattia di Crohn: come si scopre di averla?
Video: Malattia di Crohn: come si scopre di averla?

Cuntenutu

Chì causa a malatia di Crohn?

Una volta si pensava chì a dieta è u stress eranu rispunsevuli di Crohn. Tuttavia, avemu capitu chì l'urighjini di sta cundizione sò assai più cumplessi è chì Crohn's ùn hà micca una causa diretta.

A ricerca suggerisce chì si tratta di un'interazione di fattori di risicu - chì a genetica, una risposta immunitaria malfunzionante, è l'ambiente probabilmente anu tuttu un rolu in u sviluppu di a malattia.

Tuttavia, ancu cù tutti i fattori di risicu, una persona ùn hà da sviluppà necessariamente Crohn's.

Genetica

I scientisti sò cunvinti chì a genetica hà un rolu maiò in u sviluppu di a malatia di Crohn.

Più di 160 lochi genetichi sò stati identificati in relazione à a malatia infiammatoria di l'intestione (IBD), secondu.

Ci hè ancu una sovrapposizione in i cambiamenti genetichi trà l'individui cù a malattia di Crohn è quelli cun colite ulcerosa (UC).

Sicondu a Fundazione Crohn è Colitis d'America (CCFA), studii anu truvatu chì 5 à 20 per centu di e persone cun a malatia di Crohn anu un parente di primu gradu (un genitore, un zitellu o un fratellu) cù a malatia.


Razza, etnicità è a malatia di Crohn

A malatia di Crohn hè più cumuna in e persone di discendenza ebraica nordu-anglosaxona, o ashkenaziana chè in u restu di a pupulazione.

I Ghjudei Ashkenazi, chì anu origini in l'Europa di l'Est, sò duie à quattru volte più propensi à sviluppà una IBD di e persone chì ùn sò micca ebrei.

Crohn hè assai menu spessu in l'Europa centrale è meridionale, è menu sempre in Sudamerica, Asia è Africa.

Cumencia à accade più spessu in i Americani Neri è in i Hispanic Americani.

Per un studiu di u 2011, realizatu da Crohn è Colitis UK, ci hè ancu una crescita di l'occurrence di IBD in i Negri in u Regnu Unitu.

Questa è altre evidenze suggerenu fermamente chì l'eredità sola ùn sia micca sempre responsabile.

Sistema immune

Una caratteristica principale di a malatia di Crohn hè l'infiammazione cronica.

L'infiammazione hè u risultatu di un sistema immunitariu chì funziona è di a so risposta à l'invasori esterni cum'è virus, batteri, parassiti, è tuttu ciò chì u corpu etichetta cum'è stranieru.


Alcuni ricercatori credenu chì a malattia di Crohn pò cumincià cum'è una risposta normale à un invasore esterno. Allora u sistema immune ùn riesce micca à spegne dopu chì u prublema sia risoltu, dendu à l'infiammazione cronica.

Un'altra osservazione hè chì u rivestimentu di e vie intestinali hè anormale quandu ci hè un eccessu di infiammazione. Questi cambiamenti parenu interferisce cù u funziunamentu di u sistema immunitariu.

Quandu u vostru sistema immunitariu attacca e parte nurmale di u vostru corpu, avete ciò chì hè cunnisciutu cum'è disordine autoimmune.

Questa fodera intestinale anormale pò ancu avè un rolu in a reazione eccessiva di u corpu à altre cose in l'ambiente.

U sistema immunitariu pò esse attivatu sbagliando certe strutture di proteine ​​o di carboidrati in alcuni alimenti per un organisimu invasore o alcuni di u tessutu di u vostru corpu.

Altri fattori di risicu

In generale, Crohn hè più cumunu in e nazioni industrializate è in e zone urbane. Unu di i più alti tassi di malattia di Crohn in u mondu si vede in Canada.

E persone chì campanu in u clima settentrionale parenu ancu avè una probabilità più grande di sviluppà a malatia. Questu suggerisce chì fattori cum'è l'inquinamentu, fattori di stress per u sistema immunitariu, è una dieta occidentale ponu ghjucà un rolu.


I ricercatori credenu chì quandu geni particulari interagiscenu cù certe cose in l'ambiente, cresce a probabilità di sviluppà a malattia di Crohn.

Altri fattori chì ponu aumentà e vostre possibilità di sviluppà Crohn sò:

  • Fumendu. A ricerca suggerisce chì e persone chì fumanu sò più propensi à sviluppà a malattia di Crohn chè i non fumatori. U risicu aumentatu hè probabilmente dovutu à l'interazione trà fumà è u sistema immunitariu, cù altri fattori genetichi è ambientali. Fumà aggrava ancu i sintomi in e persone cù a malattia di Crohn esistente.
  • Età. Crohn's hè più comunmente diagnosticatu in e persone in a so tarda adolescenza o 20s. Tuttavia, pudete esse diagnosticatu cù a situazione à ogni età.
  • Usu di contraccettivi orali. E donne chì utilizanu contraccettivi orali sò quasi 50 per centu più propensi à sviluppà Crohn.
  • Certi batteri intestinali. Un studiu chì hà participatu à tempu i topi è a pupulazione pediatrica hà trovu chì l'enzima urease hà influenzatu i batteri intestinali. Stu cambiamentu in i batteri intestinali hè statu ancu assuciatu cù un risicu aumentatu di IBD cum'è Crohn.

I seguenti fattori ponu aggravà i sintomi di Crohn, ma ùn aumentanu micca u risicu per sviluppà a malattia:

  • stress
  • dieta
  • usu di medicazione infiammatoria nonsteroidale (AINE)

Purtà si

A malatia di Crohn hè cumplessa, è una causa specifica ùn hè micca veramente presente. In vista di questu, ùn ci hè nunda chì una persona pò fà per prevene a malatia. U sistema immunitariu, a genetica è l'ambiente ghjucanu tutti.

Tuttavia, capisce i fattori di risicu pò aiutà i scienziati à destinà novi trattamenti è à migliorà u corsu di a malattia.

Populari

Sores genitali - femina

Sores genitali - femina

ore o le ioni in i genitali femminili o in a vagina pò accade per parechje ragioni. E ferite genitali ponu e e duluro e o prurigine, o ùn ponu pruduce intomi. Altri intomi chì ponu e e...
Ulipristal

Ulipristal

Ulipri tal hè adupratu per prevene a gravidanza dopu un rapportu e uale enza prutezzione ( e u enza alcun metudu di cuntrollu di na cita o cù un metudu di cuntrollu di na cita chì h...