6 benefizii di u tè cherry
Cuntenutu
L'arburu di ciliegia hè una pianta medicinale chì e so foglie è i so frutti ponu esse aduprati per aiutà à trattà varie condizioni, cume infezioni urinarie, artrite reumatoide, gout è gonfiore riduttu.
A Cirasa hà parechje sostanze essenziali per u funziunamentu currettu di l'urganisimu, cume i flavonoidi, i tannini, i sali di potassiu è i derivati di u siliziu, dunque pò avè parechji vantaghji.
Principali vantaghji di a ciliegia
Sia u tè di ciliegia è a ciliegia anu numerosi vantaghji, i principali 6 di i quali sò:
- Migliora a salute cardiovascolare: Perchè hà sostanze antioxidanti, a ciliegia hè capace di prutege u core da i radicali liberi è di migliurà a salute di l'arterie;
- Combatte l'insonnia: A Cirasa hà una sustanza cunnisciuta cum'è melatonina, chì hè un ormone pruduttu naturalmente da u corpu cum'è stimulu per dorme. In insonnia questu ormone ùn hè micca pruduttu, è u tè cherry hè una grande fonte naturale di questu ormone;
- Lotta a stipsi: A Cirasa hà ancu una pruprietà lassativa, chì pò migliurà a salute digestiva;
- Alivia u stress è prevene l'invecchiamentu prematuru: Questu accade per via di l'antioxidanti, chì sò incaricati di luttà contr'à i radicali liberi;
- Allevia u dolore musculare: U tè cherry hè riccu in flavonoidi, chì facilita a recuperazione musculare.
- Aumenta l'energia: A Cirasa hè una grande surghjente di energia per via di a presenza di tannini in a so cumpusizione, migliurendu l'umore è a dispusizione, in più di pudè aiutà cù a perdita di pesu.
Cusì, u tè cherry pò esse cunsumatu per luttà contr'à i prublemi urinarii, gonfiori, pressione alta, iperuricemia, obesità, influenza è raffreddori. U cunsumu eccessivu, però, pò purtà à a diarrea, postu chì hà pruprietà lassative.
Tè cherry
U tè à a ciliegia hà un gustu appena dolce è per fà lu pudete aduprà i so frutti maturi per cunsumazione immediata o preparà un tè cù e foglie o i rami di ciliegia.
Ingredienti
- Pulpa di ciliegie fresche;
- 200 ml d'acqua;
- Succu di mezu limone;
Modu di preparazione
Imbulighjate a polpa è u suchju di limonu è aghjunghje à l'acqua bullente. Lasciate rinfriscà appena, filtrate è poi cunsumate
Un'altra opzione di tè à a ciliegia hè fatta cù u cabinhos di u fruttu. Per fà questu, mette i rami di ciliegia per asciugà per circa 1 settimana è poi aghjunghje à 1L d'acqua bollente, lascendu per 10 minuti. Poi filtelu, lasciate rinfrescà appena è cunsumate.