Pruprietà medicinali di Cervejinha-do-campo
Cuntenutu
Cervejinha-do-campo, cunnisciutu ancu cum'è liana o tintura, hè una pianta medicinale cunnisciuta per e so proprietà diuretiche chì aiutanu à u trattamentu di varie malatie in i reni o in u fegatu.
In a preparazione di tè, tinture o estratti cuncentrati sò aduprate e radiche di sta pianta medicinale, chì pò ancu esse cunnisciuta cù u so nome scientificu Arrabidaea brachypoda.
À chì serve Cervejinha-do-campo
Sta pianta medicinale pò esse aduprata per trattà parechji prublemi cum'è:
- Aumenta a produzzione di urina è aiuta à trattà a ritenzione di fluidi;
- Aiuta à u trattamentu di i prublemi renali;
- Aiuta à u trattamentu di i prublemi in u trattu urinariu, cum'è l'infezzione di e vie urinarie;
- Aiuta à u trattamentu di ipertensione;
- Allevia u dolore, cumpresu u dulore in l'articuli o causatu da calcoli renali.
Inoltre, certi studii indicanu ancu chì sta pianta hà una azzione contr'à a leishmaniasi, una malattia chì pò esse trasmessa per mezu di u morsu di una zanzara infettata.
Proprietà di Cervejinha-do-campo
In generale, e pruprietà di Cervejinha-do-campo includenu un'azione diuretica, depurativa, antiinfiammatoria chì aiuta in u trattamentu di l'ipertensione.
Cumu aduprà
Generalmente, e radiche fresche di Cervejinha-do-campo sò aduprate per preparà tè fatti in casa è estratti cuncentrati ponu ancu esse truvati nantu à u mercatu.
Tè di Cervejinha-do-campo
U tè di sta pianta hà un culore giallu è produce qualchì schiuma, è u so aspettu hè simile à quellu di a biera. Per preparà stu tè, e radiche fresche di sta pianta sò aduprate è ponu esse preparate cume:
- Ingredienti: 1 cucchiaia di radice Cervejinha-do-campo;
- Modu di preparazione: mette a radica di a pianta in una padella cù 1 litru d'acqua bollente, lascendu u mischju bollire per 10 minuti à focu mediu. Dopu stu tempu, spegne u focu, copre è lascia riposà per 10 à 15 minuti. Strain prima di beie.
Stu tè si deve beie quandu ci sò sintomi, soprattuttu s'ellu ci hè ritenzione di fluidi, dolore o prublemi cù e vie urinarie.