Autore: Charles Brown
Data Di Creazione: 2 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 20 Nuvembre 2024
Anonim
Acqua e limone per dimagrire con ricetta per perdere peso
Video: Acqua e limone per dimagrire con ricetta per perdere peso

Cuntenutu

Ci sò qualchi tè, cum'è u zenzeru, l'ibiscu è a curcuma chì anu parechje pruprietà chì favurizanu a perdita di pesu è aiutanu à perde a panza, soprattuttu quandu face parte di una dieta equilibrata è sana. Questi rimedii naturali ponu aiutà à eliminà l'eccessu di fluidu ritenutu in u corpu, saziate u vostru appetitu è ​​aumentanu u metabolismu.

Una bona strategia hè di aghjunghje un pizzicu di cannella o di pepe di cayenne, chì hè un alimentu termogenicu, aiutendu à stimulà ulteriormente u metabolismu, favurendu a riduzione di u grassu accumulatu in u corpu.

1. Tè di zenzeru cù ananas

U tè verde cù a mora aiuta à diminuì l'appetitu, sgonfia u corpu è diminuisce u vulume, postu chì hà pruprietà diuretiche, è aumenta u metabolismu di u corpu, aiutendu u corpu à spende più energia è calorie.


Ingredienti

  • 1 cucharadita di foglie secche di mora;
  • 1 cucchiainu di foglie di tè verde seccu.

Modu di preparazione

Mettite e foglie secche di mora è tè verde in una tazza di tè è aghjunghjite 150 ml d'acqua bullente. Copre, lasciate riposà per 10 minuti è filtrate prima di beie.

Stu tè si deve beie prima di i pasti principali, cum'è pranzu è cena, per 2 à 3 settimane. Vede cumu u tè verde vi aiuta à perde u pesu.

3. Tè Hibiscus cù cannella

A curcuma hà un cumpostu attivu chjamatu curcumina, chì hè in leia cù a perdita di pesu è a diminuzione di grassu in u fegatu, postu chì accelera u metabolismu, chì a so volta aumenta a spesa energetica è favurisce a perdita di pesu.

Inoltre, u limone aiuta à pulisce e papille gustative, riducendu u desideriu di manghjà cibi dolci è hà un effettu diureticu, chì aiuta à eliminà l'eccessu di fluidu prisente in u corpu.


Ingredienti

  • 1 cucchiaina di polvere di curcuma;
  • 1 cucchiaia di suchju di limonu;
  • 150 mL d'acqua bullente.

Modu di preparazione

Aghjunghjite a polvere di curcuma è u suchju di limonu à l'acqua bollente è lasciate riposà per circa 10 à 15 minuti. Lascià rinfriscà appena è beie sin'à 3 tazze à ghjornu trà pranzi;

7. Tè neru cù aranciu è cannella

U tè neru hè riccu in flavoni, un cumpostu chì hà pruprietà antioxidanti è chì, secondu certi studii, puderia favurisce a perdita di pesu è aiutà à slimà a vita quandu si cunsuma di modu regulare.

Ingredienti

  • 2 cucchiai di foglie di tè neru;
  • 1/2 buccia d'aranciu;
  • 1 bastone di cannella;
  • 2 tazze d'acqua bullente.

Modu di preparazione


Pone a buccia d'aranciu è a cannella in una padedda è lasciate à focu mediu per circa 3 minuti. Aghjunghjite questi ingredienti è tè neru à l'acqua bollente è lasciate riposà per 5 minuti. Strain and drink fretu o caldu, secondu a preferenza, circa 1 à 2 tazzi à ghjornu per circa 3 mesi.

8. Tè Oolong

Oolong hè un tè tradiziunale cinese chì hà proprietà anti-obesità quandu si combina cù una dieta sana è equilibrata, perchè puderia aiutà à migliurà u metabolismu di i grassi, aiutendu à riduce u pesu è u grassu accumulatu in u corpu è à migliurà i livelli di trigliceridi è di colesterolu.

Ingredienti

  • 1 tazza di tè oolong;
  • 1 tazza d'acqua bullente.

Modu di preparazione

Aghjunghjite u oolong à l'acqua è lasciate riposà per circa 3 minuti. Poi filtrà è beie 1 tazza à ghjornu per circa 6 settimane, in cunjunzione cù una dieta equilibrata.

Inoltre, vedi più cunsiglii nantu à ciò chì si deve fà per perde u pesu veloci in u video seguente:

Leghje Oghje

Cume aduprà a caffeina in capsule per perdere pesu è dà energia

Cume aduprà a caffeina in capsule per perdere pesu è dà energia

A caffeina in cap ule hè un upplementu dieteticu, chì erve da timulante cerebrale, ideale per migliurà e pre tazioni durante i tudii è u travagliu, oltre à e e ampiamente adup...
Cume allevà l'ardori è l'ardori in u stomacu

Cume allevà l'ardori è l'ardori in u stomacu

Alcune oluzioni naturali ponu e e intere anti per alleviare i bruci di tomacu è bru già in u tomacu, cume beve acqua fredda, manghjà una mela è pruvà à rila a i un pocu, ...