5 migliori tè per trattà l'hemorroids
Cuntenutu
- 1. Tè à a castagna equina (da beie)
- 2. Tè di rosmarinu (da beie)
- 3. Tè di sambucu (per u bagnu di sitz)
- 4. Tè strega di nocciola (per bagnu di sitz)
- 5. Tè di camomilla (per fà cumpressi)
I tè indicati per aiutà à trattà l'emorroidi, chì parenu soprattuttu quandu site stinutu, ponu esse castagni equini, rosmarinu, camomilla, sambucu è strega di nocciola strega, chì ponu esse aduprati sia per beie sia per fà bagni di seduta.
Questi tè travaglianu riducendu l'infiammazione, prevenendu i sanguinamenti è riducendu a dimensione di emorroidi. Inoltre, l'erbe medicinali riducenu ancu i sintomi di dolore, brusgiature è pruriti in a regione, riducendu u disagiu chì causanu emorroidi. Eccu 5 ricette di tè chì aiutanu à luttà contr'à l'emorroidi.
1. Tè à a castagna equina (da beie)
A castagna equina hà pruprietà antiinfiammatorie è vasocostrittive è pò esse indicata per u trattamentu di cattiva circulazione, varicesi, crampi menstruali, emorroidi, infiammazione generale di a pelle, gonfiore è dulore à e gambe, in più di emorroidi.
Ingredienti
- 1 manata di castagna equina;
- 2 bichjeri d'acqua.
Modu di preparazione: Mettite tutti l'ingredienti in una padella è bollite per 15 minuti. Lasciate scaldà, colate è beie 1 tazza 3 volte à ghjornu.
Hè impurtante di nutà chì u tè di castagna equina ùn pò micca esse cunsumatu da e donne incinte. In questi casi, vedi Cume curà emorroidi chì nascenu in gravidanza.
2. Tè di rosmarinu (da beie)
Oltre à trattà emorroidi, u tè à u rosmarinu hè ancu adupratu per riduce i sintomi PMS, per trattà i raffreddori è l'influenza è per alleviare u tordu è u dolore musculare. Amparate più nantu à i benefici di Rosemary.
Ingredienti
- 2 cucchiai di foglie di rosmarinu seccu;
- 1/2 litru d'acqua.
Modu di preparazione: Purtate l'acqua à foglia, spegne u focu è aghjunghjite e foglie di rosmarinu. Strain and drink 1 tazza ogni 6 ore.
3. Tè di sambucu (per u bagnu di sitz)
U tè di sambucu aiuta in u trattamentu di i raffreddori è di l'influenza, frebba, rinite, ferite, accumulazione di acidu uricu, prublemi renali, emorroidi, brusgiature è reumatismu.
Ingredienti
- 1 manata di anziani;
- 1 manata di foglie di caffè;
- 1 manata di foglie di strega noci;
- 2 litri d'acqua.
Modu di preparazione: Fate bollire tutti l'ingredienti per circa 15 minuti. Strain è piglià bagni caldi di seduta duie volte à ghjornu.
4. Tè strega di nocciola (per bagnu di sitz)
Oltre à trattà emorroidi, a hamamelis agisce ancu in u trattamentu di a caspa, tordu, gingivitis, poca circulazione sanguigna, emorragie, gonfiori in e gambe, capelli grassi, brusgiature è vene varicose, per via di i so antiinfiammatori, azzione astringente.
Ingredienti
- 1 manata di hamamelis;
- 1,5 litru d'acqua.
Modu di preparazione: Fate bollire l'acqua è aghjunghjite a strega avellana, lascialu bollire per altri 5 minuti. Strain è piglià bagni caldi di seduta ogni ghjornu.
5. Tè di camomilla (per fà cumpressi)
Oltre à riduce l'infiammazione di emorroidi, a camomilla agisce contr'à irritazioni di a pelle, raffreddori, povera digestione, insonnia, ansietà è nervosità.
Ingredienti
- 1 cucchiaia di fiori secchi di Camomilla;
- 100 ml d'acqua.
Modu di preparazione: Purtate l'acqua à foglia, apague u focu è aghjunghje i fiori di camomile. Lasciate ripusà per 5 minuti, colate, bagna un pannu pulitu è applica nantu à a regione colpita per circa 15 minuti.
Oltre à i tè, l'alimentu hè ancu un modu impurtante per trattà l'emorroidi in modu naturale, evitendu cibi piccanti o assai piccanti, è ancu alimenti industrializati cum'è salsiccia, zuppe pronti è alimenti congelati, postu chì anu additivi chì irritanu l'intestinu. Scuprite 7 cunsiglii per trattà cun emorroidi.
Vede cumu preparà altri rimedii casani in u video seguente: