Questa Ricetta di Popsicles di Champagne cuntene Fiori Comestibili per Serious Swank
Cuntenutu
U champagne in sè stessu hè abbastanza fantastico. Aghjunghjite fiori comestibili? Site à u prossimu livellu di scherzosità. Congelateli in ghiaccioli di champagne, è avete qualcosa chì tutti amarà. (In casu chì ùn avete micca nutatu, pensemu chì u champagne hè abbastanza bellu.)
Questa ricetta di ghiaccioli di champagne, per cortesia di Cooking with Janica, usa cinque ingredienti per fà un dessert extra-speciale per ogni occasione. Basta piglià u seguente:
- acqua
- zuccaru
- u spumante di a vostra scelta
- St. Germain (un licore di fiori di sambuco chì hà u gustu di u meli di fiori salvatichi)
- una manata di fiori comestibili
No, ùn duvete micca andà à girandulà in u vostru giardinu per i fiori-ancu se pudete se vulete. Pudete truvà in i mercati di l'agricultori o in a sezione di erbe fresche di i buttreghi cum'è Whole Foods. Pruvate un mischju di culori è di sapori-cum'è lavanda, penseri, viole, garofani, o altri fiori comestibili-per schjarisce i pops, o attaccate à una varietà per fassi cù u schema di culori di una festa. (Quì: 10 Ricette Splendide cù Fiori Commestibili.)
A mette inseme hè ancu più faciule ch'è truvà l'ingredienti. Basta dissolve u zuccheru in un pocu d'acqua nantu à a stufa, mischjà u restu di l'ingredienti, è versà in stampi. Pigliate i fiori quandu sò mezzu congelati, è avete un dessert fantasticu chì rende u vostru zitellu internu veramente entusiasmu.
Vi dumandate cosa fà cù u restu di quella buttiglia di champagne? (Oltre à beie, obv.) Cucina cun ellu, benintesa. Pruvate di fà pancakes di champagne per u colazione, sopra l'insalata di pranzu cù vinaigrette di champagne, è serve un risotto di champagne per a cena. Per dessert, ci sò cupcakes di champagne è, u megliu di elli, tutti i gummy bears di champagne ubriachi. (Pudete ancu versà lu in u vostru bagnu à bolle per un bagnu extra spumante è indulgente.)