Ciliegie per u Diabete: Devenu Fà Parte di a Vostra Dieta?

Cuntenutu
- Cirasa
- I diabetichi ponu manghjà ciliegie?
- Contenutu di carboidrati di ciliegie
- Cirasa fresca
- Cirasa in cunserva
- Ciliegie maraschine
- Indice glicemicu di ciliegie
- E ciliegie ponu influenzà positivamente u diabete?
- Purtà si
Cirasa
E ciliegie anu un cuntenutu caluricu relativamente bassu, ma anu quantità significative di cumpunenti bioattivi cumpresi:
- fibra
- vitamina C
- putassiu
- polifenoli
- carotenoidi
- triptofanu
- serotonina
- melatonina
Sicondu un publicatu in a rivista Nutrienti, e ciliegie sò raggruppate in dui tippi maiò: dolce è acida. In i Stati Uniti, a ciliegia dolce più cumunemente cultivata hè Bing. A ciliegia acida più cultivata hè Montmorency.
A maiò parte di e ciliegie dolce sò cunsumate fresche. Solu di ciliegie dolci sò in scatula, congelate, secche, salate, o suchjate. Questu cuntrastu cù e ciliegie acide, a maiò parte di e quali () sò trasformate, principalmente per a cucina.
I diabetichi ponu manghjà ciliegie?
Sì avete diabete, hè impurtante di mantene i vostri livelli di glucosiu in sangue in i limiti suggeriti da u vostru duttore. Un modu per fà ciò hè di monitorà a vostra assunzione di carboidrati.
E fonti sane di carboidrati dietetichi includenu verdure non-storiche, frutti, cereali integrali è fagioli. E ciliegie sò una opzione, ma hè impurtante monitorà a vostra dimensione di porzione.
Sicondu l'Associazione Britannica per u Diabeticu, una piccula parte hè 14 ciliegie (circa u listessu chì 2 frutti kiwi, 7 fragole, o 3 albicocche). Siccomu diverse persone anu una tolleranza diversa à i carboidrati, cunsiderate di pruvà u vostru livellu di glucosiu in sangue prima è dopu avè pruvatu e ciliegie per a prima volta.
Contenutu di carboidrati di ciliegie
Cirasa fresca
Basatu nantu à a maturità, una tazza d'aiutu di ciliegie pezzate hà circa 25 grammi di carboidrati. Hè listessa chì circa 6 cucchiaini di zuccheru. Una porzione di 1 tazza di ciliegie acide sgranate hà circa 19 grammi di carboidrati, chì hè circa uguale à 5 cucchiaini di zuccheru.
Una porzione di 1/2 tazza ùn deve micca esse un prublema per a maiò parte di i diabetichi. Tuttavia, u megliu modu per capisce cumu u vostru corpu reagisce à e ciliegie hè di verificà i livelli di zuccheru in sangue una à duie ore dopu avè manghjatu.
Cirasa in cunserva
E ciliegie in scatula sò spessu imballate in suchju o sciroppu chì cuntenenu assai zuccheru in più. Una tazza di ciliegie in scatula (è u so liquidu) imballata in sciroppu pesante hà circa 60 grammi di carboidrati. Què si traduce in circa 15 cucchiaini di zuccheru.
Ciliegie maraschine
Una porzione di 5 ciliegie maraschino cuntene circa 11 grammi di carboidrati, uguale à circa 2,5 cucchiaini di zuccheru.
Indice glicemicu di ciliegie
L'indice glicemicu (GI) indica effetti alimentari nantu à u nivellu di zuccheru in sangue basatu annantu à u cuntenutu di carboidrati. Un altu indice glicemicu aumenterà u vostru livellu di glucosiu in sangue. L'indice glicemicu di ciliegie fresche dolce hè 62, un alimentu GI mediu. L'indice glicemicu di ciliegie fresche hè 22, un alimentu pocu IG.
E ciliegie ponu influenzà positivamente u diabete?
Ci hè una ricerca in corsu in quantu à un rolu potenziale per e ciliegie cum'è trattamentu per a diabete.
I risultati di questi è altri studii suggerenu chì e ricerche cuntinue puderebbenu dimustrà chì e ciliegie anu un rolu in a regulazione sana di u glucosiu, riducendu forse u risicu di diabete è allevendu i so effetti avversi.
- Un hà indicatu chì e ciliegie dolce è acide sò una ricca fonte di polifenoli è vitamina C, è ponu prumove a salute prevenendu o diminuendu l'infiammazione è u stress ossidativu.
- Una di i topi diabetichi hà cunclusu chì l'estraziu di ciliegie hè utile per cuntrullà u nivellu di glucosiu in sangue è chì e ciliegie parenu aiutà à u cuntrollu di u diabete è a diminuzione di e cumplicazioni di u diabete.
- A cunclusu chì l'estratti di ciliegia hà un effettu benefiziu nantu à i topi diabetichi.
- A hà cunclusu chì l'antocianine dietetiche trovate in e ciliegie, inseme cù altri frutti cum'è i mirtilli, parenu esse destinati à a sensibilità à l'insulina è anu u putenziale di modulà e cundizioni cum'è u diabete.
Purtà si
Sì avete diabete, e ciliegie ponu esse una parte sana è gustosa di a vostra dieta chì furnisce vitamina C, putassiu è fibre. Tuttavia, basatu annantu à l'indice glicemicu di e ciliegie, duvete praticà u cuntrollu di e porzioni quandu li godite.
Unepochi di studii mostranu chì e ciliegie puderebbenu finisce per ghjucà un rolu in u trattamentu di a diabetes, cumprese a regulazione di u glucosiu.