Infezzione Cronicu di u Trattu Urinariu (UTI)
![Infezioni Urinarie](https://i.ytimg.com/vi/ecUNh8AcOB8/hqdefault.jpg)
Cuntenutu
- Chì sò i sintomi di una infezzione urinaria cronica?
- Chì ci sò e cause di infezioni urinarie croniche?
- Infezzioni di a vejiga
- Infezioni uretrale
- Quale hè in periculu per una infezzione cronica di e vie urinarie?
- E donne
- Stile di vita
- Omi
- Ménopause
- Cumu hè diagnosticata una infezzione cronica di e vie urinarie?
- Cume hè trattata una infezzione urinaria cronica?
- Medicazioni
- Rimedi naturali
- Chì sò e cumplicazioni di una infezzione urinaria cronica?
- Chì hè a prospettiva à longu andà?
- Cumu possu prevene una infezzione cronica di e vie urinarie?
Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.
Chì hè una infezzione cronica di e vie urinarie?
E infezioni croniche di e vie urinarie (UTI) sò infezioni di e vie urinarie chì o ùn rispondenu micca à u trattamentu o continuanu à ricorrere. Puderanu o continuà à influenzà e vostre vie urinarie malgradu u trattamentu currettu, o ponu ripresentà dopu u trattamentu.
U vostru urinariu hè a via chì custituisce u vostru sistema urinariu. Include i seguenti:
- I vostri reni filtranu u vostru sangue è generanu i ghjetti di u corpu in forma di urina.
- I vostri ureteri sò tubi chì portanu l'urina da i reni à a vescica.
- A vostra vescica raccoglie è conserva l'urina.
- A vostra uretra hè u tubu chì porta l'urina da a vejiga à l'esternu di u vostru corpu.
A UTI pò influenzà qualsiasi parte di u vostru sistema urinariu. Quandu una infezzione tocca solu a vostra vejiga, hè di solitu una malatia minore chì pò esse facilmente trattata. Tuttavia, se si diffonde à i vostri reni, pudete soffre di gravi conseguenze per a salute, è pò ancu avè bisognu di esse ospedalizati.
Ancu se UTI ponu accade à chiunque à ogni età, sò più prevalenti in e donne. In fattu, l'Istitutu Naziunale di Diabetes è Digestive and Kidney Diseases (NIDDK) stima chì 1 in 5 donne giovani adulti anu UTI recurrenti.
Chì sò i sintomi di una infezzione urinaria cronica?
I sintomi di una UTI cronica chì affetta a vostra vescica include:
- urinazione frequente
- urina sanguinosa o scura
- una sensazione di brusgiu mentre urina
- dulore in i vostri reni, chì significheghja in a bassa spina o sottu à e coste
- dulore in a vostra regione di a vejiga
Se l'UTI si diffonde à i vostri reni, pò causà:
- nausea
- vomitu
- brividi
- una febbre alta, sopra 101 ° F (38 ° C)
- fatigue
- disorientazione mentale
Chì ci sò e cause di infezioni urinarie croniche?
A UTI hè u risultatu di una infezzjoni batterica. In a maggior parte di i casi, i batteri entranu in u sistema urinariu attraversu l'uretra, è dopu si multiplichenu in a vescica. Hè utile di scumpientà UTI in infezioni di a vejiga è uretrale per capisce megliu cumu si sviluppanu.
Infezzioni di a vejiga
U batteriu E. coli hè una causa cumuna di infezioni di a vejiga, o cistite. E. coli campanu nurmalmente in l'intestini di persone è animali sani. In u so statu nurmale, ùn face micca prublemi. Tuttavia, se trova a so strada da l'intestini è in e vie urinarie, pò purtà à infezioni.
Questu accade di solitu quandu picculi pezzi o ancu microscopichi di feci entranu in e vie urinarie. Questa puderia accade durante u sessu. Per esempiu, questu pò accade se cambiate trà sessu anale è vaginale senza pulizia trà. U sessu anale aumenta significativamente u risicu UTI. Infezzioni di a vejiga pò sviluppà ancu da u backsplash d'acqua di toilette o da un asciugamentu impropiu. L'urina spumosa pò ancu signalà un prublema.
Infezioni uretrale
Cunnisciuta ancu cum'è uretrite, l'infezioni di l'uretra ponu esse dovute à batteri cume E. coli. L'uritrite pò ancu esse u risultatu di una infezzione di trasmissione sessuale (STI), tuttavia, questu hè raru. E STI includenu:
- erpetu
- gonorrea
- clamidia
Quale hè in periculu per una infezzione cronica di e vie urinarie?
E donne
I UTI cronichi sò più cumuni in e donne. Questu hè dovutu à dui aspetti diversi di l'anatomia umana di basa.
Prima, l'uretra hè vicinu à u rectu in e donne. Di conseguenza, hè estremamente faciule per i batteri di u rettu di ghjunghje in uretra, in particulare se si asciuga torna in avanti invece di davanti à daretu. Hè per quessa chì e giuvanotte anu spessu UTI. Ùn anu micca amparatu à asciugà currettamente.
Siconda, l'uretra di a donna hè più corta chè l'omu. Ciò significa chì i batteri anu una distanza più corta per viaghjà per ghjunghje à a vescica, induve si ponu multiplicà è più facilmente causà infezioni.
Stile di vita
Ci sò fattori di vita chì ponu mette in risicu in più di sviluppà una UTI cronica, cum'è l'usu di un diafragma durante u sessu. I diafragmi spinghjenu contr'à l'uretra, rendendu più difficiule di svuotà cumpletamente a vostra vescica. L'urina chì ùn viotu ùn hè più prubabile di fà cresce i batteri.
Un altru esempiu hè cambiatu in permanenza a composizione batterica di a vagina. Questu pò aumentà u risicu di sviluppà una UTI cronica. Se aduprate regularmente unu di i prudutti seguenti, allora cambiate i vostri batteri vaginali:
- douches vaginali
- spermicidi
- certi antibiotici orali
Omi
L'omi sò assai menu prubabili cà e donne d'avè una UTI, sia acuta sia cronica. A ragione a più cumuna chì l'omi sviluppanu UTI croniche hè una prostata allargata. Quandu a prostata hè ingrandata, a vejiga ùn si svuta micca cumpletamente chì pò fà cresce e batterie.
Sia l'omi sia e donne chì anu prublemi cù a funzione musculare di a vescica, cunnisciuta cum'è vescica neurogenica, sò ancu in periculu per UTI croniche per via di a ritenzione di l'urina. Sta cundizione pò accade per via di ferita à i nervi di a vejiga o di ferita à a medula spinale.
Ménopause
A menopausa pò causà prublemi simili in alcune donne. A menopausa causa cambiamenti ormonali chì ponu causà cambiamenti in i vostri batteri vaginali. Questu pò aumentà u risicu di UTI croniche. Ci hè ancu altri risichi per UTI in adulti anziani.
Cumu hè diagnosticata una infezzione cronica di e vie urinarie?
Se avete una UTI cronica, avete probabilmente avutu una UTI in u passatu.
Eseguite e prove di laburatoriu nantu à un campione di urina hè u metudu u più cumunu adupratu da i duttori per diagnostichi UTI. Un prufessiunale medicu esaminerà u campionu di urina à u microscopiu, circhendu segni di batteri.
In un test di cultura di urina, un tecnicu mette un campione di urina in un tubu per incuraghjà a crescita di batteri. Dopu à unu à trè ghjorni, guarderanu i batteri per determinà u megliu trattamentu.
Se u vostru duttore suspetta danni à i reni, ponu urdinà raggi X è scans di rene. Questi dispositivi di imaging piglianu foto di parti in u vostru corpu.
Sì avete UTI recurrenti, u vostru duttore pò vulete fà una cistoscopia. In questa prucedura, anu da aduprà un cistoscopiu. Hè un tubu longu è finu cù un lente à a fine adupratu per guardà in a vostra uretra è a vescica. U vostru duttore cercarà eventuali anomalie o prublemi chì puderebbenu causà a UTI di ritornà.
Cume hè trattata una infezzione urinaria cronica?
Medicazioni
Un cursu di antibiotici consegnati per più di una settimana hè u trattamentu primariu per UTI.
Tuttavia, se avete UTI croniche, u vostru medicu pò probabilmente prescrivere antibiotici à longu andà à bassa dose per più di una settimana dopu chì i sintomi iniziali diminuinu. In parechji casi, questu aiuta à prevene i sintomi da a ripetizione. U vostru duttore pò ancu raccomandà un cursu di trattamentu in cui pigliate antibiotici dopu ogni volta chì avete rapporti sessuali.
In più di l'antibiotici, u vostru duttore vulete chì seguitate u vostru sistema urinariu più da vicinu. Per esempiu, vi ponu dumandà di fà rigulari testi d'urina in casa per verificà l'infezioni.
Sì i vostri sintomi persistenu dopu u trattamentu antimicrobiale (cum'è antibiotici), l'Associazione Urologica Americana (AUA) ricumanda à u vostru duttore di ripiglià u test di cultura di urina.
Se e vostre UTI croniche si verificanu cù a menopausa, pudete vulete cunsiderà a terapia di estrogeni vaginali. Questa pò limità u vostru risicu per i futuri UTI, ancu s'ellu hà alcuni compromessi. Assicuratevi di discute cun u vostru duttore.
Sì avete una infezzjoni attiva, pudete sperimentà brusgiate mentre urinate. U vostru duttore pò prescrive medicazione per u dolore per annurisce a vostra vescica è l'uretra. Questu hà da riduce a sensazione di brucia.
U vostru duttore pò ancu prescrive altri medicamenti per u trattamentu chì ùn sò micca basati in antibiotici.
Rimedi naturali
Sicondu alcuni studii, beie u succu di mirtilli ogni ghjornu pò aiutà à minimizà e recidive trà quelli chì anu UTI croniche. Più ricerca deve esse fatta, ma ùn pò micca male se vi piace u gustu. Pudete truvà una grande selezzione di suchju di mirtilli quì. Parlate prima cù u vostru duttore se pigliate droghe per diluisce u sangue.
Un altru rimediu naturale chì pò aiutà à trattà una UTI hè di beie assai acqua. Piglia assai acqua pò aiutà à diluisce a vostra urina è à spiazzà i batteri in e vostre vie urinarie.
Mettendu un tampone di riscaldamentu o una buttiglia d'acqua calda nantu à a vostra vescica pò alleviare u dolore. Ci hè ancu più modi per trattà una UTI senza antibiotici.
Chì sò e cumplicazioni di una infezzione urinaria cronica?
E persone chì soffrenu di UTI croniche ponu avè complicazioni. Infezzioni urinarii recurrenti ponu eventualmente causà:
- infezioni renali, malatie renali, è altri danni permanenti di i reni, in particulare in i zitelli
- sepsis, chì hè una complicazione periculosa per via di l'infezzione
- setticemia, chì hè una cundizione induve e batterie sò entrate in u sangue
- risicu aumentatu di parto prematuru o d'avè criaturi cù pocu pesu di nascita
Chì hè a prospettiva à longu andà?
E infezioni di e vie urinarie sò scomode è dolorose. A maiò parte di e UTI croniche si risolveranu cun un cursu prolungatu di antibiotici, ma u monitoru per ulteriori sintomi hè impurtante postu chì e UTI croniche di solitu si ripetenu. E persone cun UTI devenu monitorà u so corpu è cercanu trattamentu immediata cù l'iniziu di una nova infezzione. U primu trattamentu di l'infezzione diminuisce u risicu per cumplicazioni più gravi è à longu andà.
Cumu possu prevene una infezzione cronica di e vie urinarie?
Se site suscettibile à UTI recurrenti, assicuratevi di:
- urinate tutte e volte chì hè necessariu (in particulare dopu a relazione sessuale)
- asciugà davanti à daretu dopu avè urinatu
- beie assai acqua per scaccià i batteri da u vostru sistema
- beie un suchju di mirtilli ogni ghjornu
- purtà mutanni di cuttone
- evite pantaloni stretti
- evità l'usu di diafragmi è spermicidi per u cuntrollu di a nascita
- evità di bere liquidi chì ponu irrità a vostra vescica (cum'è caffè, bevande d'agrumi, soda, alcolu)
- aduprà lubrificazione durante u sessu, se necessariu
- evite bagni di burbuila
- lavate u prepuziu regularmente sè ùn site micca circuncisu