Cumu hè a menstruazione in a menopausa?
Cuntenutu
- Principali cambiamenti di a menstruazione in a menopausa
- 1. Menstruazione in piccule quantità
- 2. Menstruazione cù coaguli
- 3. A menstruazione ritardata
Quandu una donna principia à entre in menopausa, u so ciclu menstruale hè assai alteratu per via di i cambiamenti ormonali improvvisi è custanti chì si verificanu in questa tappa di a vita di una donna.
Questa transizione, chì si faci trà a fase riproduttiva è a menopausa, hè cunnisciuta cum'è climatterica è hè caratterizata da parechji cambiamenti di sanguinamentu da a menstruazione, chì tende à diventà menu irregulare. Per questa ragione, hè cumunu chì a menstruazione falle per uni pochi di mesi, cù casi induve ci vole più di 60 ghjorni à vultà.
Normalmente, una donna entra solu in menopausa quandu compie 12 mesi consecutivi senza menstruazione, ma finu à chì accada, hè impurtante ch'ella sia seguitata da un ginecologu, chì serà capace d'indicà ciò chì si deve fà per luttà contr'à altri sintomi climatterichi cumuni, cum'è vampate di calore, insonnia o irritabilità. Vede tuttu ciò chì pudete fà per cumbatte i primi sintomi di a menopausa.
Principali cambiamenti di a menstruazione in a menopausa
Alcuni cambiamenti cumuni in u ciclu menstruale durante u climattericu sò:
1. Menstruazione in piccule quantità
Cù a ménopause chì s'avvicina, a menstruazione pò vene per più ghjorni, ma cù menu sanguinamenti, o per più longu è cun sanguinamentu intensu. Alcune donne ponu ancu avè cicli menstruali brevi, cù assai o pochi sanguinamenti.
Questi cambiamenti si producenu per via di a bassa pruduzzione di estrogeni è progesterone, è ancu per a mancanza di ovulazione in e donne, essendu naturali è previste per accadere intornu à 50 anni.
2. Menstruazione cù coaguli
Durante u climattericu l'apparizione di picculi coaguli di sangue durante a menstruazione hè normale, tuttavia, se ci sò assai coaguli di sangue durante a menstruazione, duvete andà à u ginecologu, chì pò esse un segnu di polipi uterini o ancu di cancheru. U scaricamentu vaginale accumpagnatu da piccule tracce di sangue pò accade ancu trà 2 periodi menstruali, ma richiede ancu cunsultazioni mediche.
3. A menstruazione ritardata
A menstruazione ritardata hè un avvenimentu cumunu in a menopausa, ma pò accade ancu se una donna diventa incinta in questu stadiu. Dunque, u più adattu hè di fà un test di gravidanza, sè ùn avete micca realizatu a ligatura di e tubule è hè sempre pussibule di restà incinta.
Parechje donne sò incinte durante u climattericu perchè pensanu chì u so corpu ùn hè micca capace di amà l'ove è hè per quessa chì smettenu di aduprà metudi contraccettivi è a gravidanza finisce per accade. Ancu se a fine di a gravidanza hè più risicata, in a maiò parte di i casi ùn hà micca cumplicazioni. Scopri di più à: Hè pussibule di stà incinta à a ménopause?
Per esse sicura ch'ella entri in menopausa, a donna pò andà à u ginecologu è fà testi chì ponu valutà e variazioni ormonali è cumu facenu u so utru è l'endometriu, assicurendu chì ùn ci sia micca prublemi di salute chì portanu à sintomi cum'è a menstruazione. assenza menstruale.
Scuprite ciò chì pudete fà per sentite megliu in questu stadiu guardendu u video seguente: