Si pò curà a cirrosi epatica?

Cuntenutu
A cirrosi hè una malattia cronica chì ùn hà cure, a menu chì un trapianto di fegatu sia effettuatu, chì hè cusì pussibule di riceve un fegatu novu è funziunale, migliurendu a qualità di vita di a persona. Tuttavia, quandu u trasplante ùn hè micca effettuatu è quandu a malattia ùn hè micca trattata è monitorata currettamente da u duttore, e probabilità di curà sò basse, è ci pò esse un fegatu di fegatu.
A cirrosi hè una malattia caratterizata da a lenta distruzzione di u fegatu chì si traduce in a perdita progressiva di a funzione di questu organu, purtendu sintomi è cumplicazioni à e persone. A cirrosi accade a maiò parte di u tempu per via di un cunsumu eccessivu d'alcol, ma pò ancu esse per l'usu indiscriminatu di medicazione o esse una cunsequenza di l'infezzione da u virus di l'epatite. Capite perchè accade a cirrosi.

Quandu a cirrosi hè curabile
A cirrosi hè curabile da u mumentu chì u trapianto di fegatu hè fattu. Per chì ci sia un'indicazione per u trapianto, a malattia deve esse in fasi più avanzate, affinchì e funzioni di u fegatu sianu compromesse è si osservi un impattu direttu nantu à a vita di a persona è un risicu aumentatu di cumplicazioni, cum'è varices esofagiali, peritonite è cervellu è cumplicazioni pulmonari, per esempiu. Micca tutte e persone chì anu cirrhosi sò eligibili per u trasplante di fegatu, chì assai di elli riescenu à avè a malattia cuntrullata aduprendu i medicamenti indicati da u duttore.
Da u mumentu chì u duttore indica a realizazione di u trapianto, u paziente hè piazzatu in una lista d'attesa, essendu raccomandatu di cuntinuà u trattamentu indicatu da u duttore per alleviare i segni è i sintomi di a malattia.
Dopu u trasplante, per cunfirmà a guarigione di a malatia, si raccomanda chì a persona sia accumpagnata da un epatologu per verificà s'ellu ci hè un segnu di rigettu di l'organu trapiantatu. Vede cumu hè a ricuperazione dopu un trasplante di fegatu.
Cumu hè u trattamentu
U trattamentu per a cirrosi hà per scopu di alleviare i sintomi è prevene a progressione di a malattia, a raccomandazione principale hè di evità è / o curà a causa. In casu chì a cirrosi sia dovuta à l'usu di l'alcol o di a droga, hè raccomandatu di evità l'usu cumpletamente, mentre quandu hè causatu da u virus di l'epatite, hè impurtante trattà l'infezzione.
Inoltre, hè impurtante avè una dieta adatta è aduprà i rimedii per cuntrullà i sintomi secondu a guida di u duttore. Capite cumu si deve fà u trattamentu di cirrosi.
Possibili complicazioni
Cumplicazioni di cirrhosi ponu accade quandu u trattamentu ùn hè micca effettuatu currettamente o quandu hè iniziatu in fasi tardi di a malattia, cun un risicu più grande di complicazioni cum'è cancru di fegatu, ascite, peritonite batterica spontanea, encefalopatia epatica, sindrome epatorrenale è epatocarcinoma, per esempiu, è dunque, per evità ste complicazioni, u trattamentu deve esse effettuatu currettamente è tutte e linee guida mediche devenu esse rispettate.