Chirurgia di e varicesi: tippi, cumu si face è ripresa
Cuntenutu
- 1. Iniezione di schiuma
- 2. Chirurgia laser
- 3. Frequenza radio
- 4. Microchirurgia di e varicesi
- 5. Eliminazione di a vena safena
- Cumu hè a recuperazione da a chirurgia
- Cumplicazioni pussibuli di a cirugia di varicesi
A chirurgia di e vene varicose hè aduprata quandu altre forme di trattamentu non invasivu, cum'è a dieta o l'usu di calze di compressione, per esempiu, ùn anu micca riesciutu à eliminà o mascherà e vene varicose, chì cuntinuanu à causà disconfortu è cambiamenti estetichi in e gambe.
Ci hè parechji tippi di chirurgia per caccià e vene varicose da e gambe, tuttavia, nimu ùn hè definitivu, è e vene varicose ponu riapparisce, soprattuttu s'ellu ùn ci hè primura di cuntrullà u pesu è di migliurà a circulazione sanguigna, cum'è manghjà una dieta equilibrata è esercitassi. regularmente.
Amparate più nantu à l'opzioni di trattamentu dispunibili per varicesi.
1. Iniezione di schiuma
In sta tecnica, cunnisciuta ancu cum'è scleroterapia di schiuma, u duttore injecta una schiuma speciale direttamente in e vene dilatate chì causanu e vene varicose. Questa sciuma porta à u sviluppu di cicatrici nantu à i muri di a vena, causendu chì si chjude è impedisce à u sangue di cuntinuà à circulà per quellu vaso.
Una agulla assai fina hè aduprata per l'iniezione è, dunque, stu tipu di trattamentu di solitu ùn lascia micca alcun tippu di cicatrice nantu à a pelle. A quantità di iniezione di schiuma in varicesi hè di circa 200 reai per sessione è, dunque, u prezzu tutale pò varià secondu u locu da trattà è u numeru di sessioni richieste. Scuprite più nantu à cumu stu tipu di cirurgia hè fatta.
2. Chirurgia laser
A chirurgia laser hè indicata per trattà e piccule vene di ragnu o varicesi, è si face cù a luce di un laser applicatu direttamente nantu à u vascellu di a varice. Questa luce provoca calore in u vase, eliminendu lentamente finu à chì sparisce completamente. Stu tipu di chirurgia hà un costu di circa 300 reai per sessione, è pò piglià parechje sessioni per eliminà tutte e vene varicose in e gambe.
3. Frequenza radio
A radiofrequenza travaglia in modu assai simile à a chirurgia laser, postu chì adopra u calore in u vascellu per chjude a varice. Per fà questu, u duttore inserisce un cateteru chjucu in a vena da trattà è dopu, aduprendu a radiofrequenza, scalda a punta, lasciandula abbastanza calda da piglià u vasu da chjude.
Di solitu u valore hè 250 reai per sessione di radiofrequenza è pò piglià finu à 10 sessioni per eliminallu cumpletamente, secondu u numeru di vene varicose.
4. Microchirurgia di e varicesi
A microchirurgia di e vene varicose, cunnisciuta ancu cum'è flebectomia ambulatoria, hè effettuata in l'uffiziu di u chirurgu vascular cun anestesia lucale. In questa cirurgia, u duttore face picculi taglii nantu à e vene varicose è caccia i navi chì causanu e vene varicose più superficiali.
Ancu se pudete rientre in casa u stessu ghjornu di a cirurgia, hè cunsigliatu di ripusà sin'à 7 ghjorni per permette à i tagli di guarisce currettamente. Sta chirurgia permette di caccià e varicesi di piccula o media taglia, è hà un prezzu di circa 1000 reai, chì pò varià secondu u duttore è a clinica selezziunate.
5. Eliminazione di a vena safena
Questa operazione hè cunnisciuta ancu cum'è chirurgia tradiziunale è hè aduprata in casu di varici più profonde o più grandi. In questi casi, u duttore face un tagliu nantu à a gamba è elimina tutta a vena safena, chì ùn funziona micca bè. Cusì, u sangue continua à circulà per altre vene senza cunduce à una pressione aumentata perchè ùn pò micca passà per a vena safena.
A diminuzione di a pressione in i navi di e gambe riduce u vulume di e vene varicose è impedisce a furmazione di novi, risolvendu i prublemi cù vene varicose assai grandi, ma ancu e ragne. Sicondu a cumplessità di a cirurgia, u valore pò varià trà 1000 è 2500 reai.
Vede cumu sta chirurgia hè fatta è chì cura specifica hè presa.
Cumu hè a recuperazione da a chirurgia
A recuperazione dipende da u tippu di chirurgia è, dunque, a cura in ogni casu deve sempre esse indicata da u chirurgu rispunsevule. Tuttavia, ci sò alcune precauzioni chì sò cumuni à parechji tippi di chirurgia, cume:
- Evite di fà sforzi, cumu cullà o falà e scale, in 2 à 7 ghjorni;
- Mantene una certa attività fisica, piglià brevi spassighjate in casa;
- Lie cù i pedi più alti cà l'anca, per permette u drenagiu;
Inoltre, quandu a cirurgia implica un tagliu nantu à a pelle, hè impurtante d'andà à l'uspidale di modu regulare per avè u medicamentu fattu cù una infermiera.
Dopu à a prima settimana di ripresa, hè pussibule di principià piccule spassighjate fora di casa, è l'attività di routine ponu esse ripresate intornu à 2 settimane. Tuttavia, duvete evità di sollevà pesi è di espone e to gambe à u sole per i primi 2 mesi.
Altre attività, cum'è a palestra o a corsa, devenu esse iniziate à pocu à pocu è dopu à u primu mese di recuperu, sottu a guida è a supervisione di u chirurgu vasculare.
Cumplicazioni pussibuli di a cirugia di varicesi
Cumplicazioni chì a cirurgia di varicesi pò purtà includenu:
- Infezzione di e vene;
- Sanguinamentu;
- Hematoma nantu à e gambe;
- Dolore à e gambe;
- Inghjulia à i nervi di a gamba.
Queste complicazioni di a chirurgia di e vene varicose sò state sparite per via di u sviluppu di tecniche è di solitu ponu esse evitate se i pazienti rispettanu e raccomandazioni di recuperu.