Chirurgia di reflux: cumu si face, ripresa è chì manghjà
Cuntenutu
- Cumu hè fatta a cirurgia
- Possibili complicazioni
- Cumu hè a recuperazione
- Cosa da manghjà dopu a chirurgia
- I segni d'avvertimentu per andà à u duttore
A chirurgia per u reflux gastroesofagicu hè indicata quandu u trattamentu cù medicazione è cura di l'alimentu ùn porta micca risultati, è cumplicazioni cum'è ulcere o u sviluppu di l'esofago di Barrett, per esempiu. Inoltre, l'indicazione per eseguisce a cirurgia dipende ancu da u tempu chì a persona hà reflux, l'intensità è a frequenza di i sintomi è a vuluntà di a persona di fà a chirurgia per risolve a situazione.
Sta chirurgia hè fatta sottu anestesia generale è attraversu picculi tagli in l'addome, è a recuperazione totale dura circa 2 mesi, essendu necessaria in e prime settimane di nutrisce solu cù liquidi, chì pò purtà à una leggera perdita di pesu.
Verificate e opzioni di trattamentu per u reflux prima di a chirurgia.
Cumu hè fatta a cirurgia
A cirurgia di reflux serve di solitu per curregge l'ernia hiatale, chì hè a causa principale di reflux esofageu è, dunque, u duttore hà bisognu di fà picculi tagli in a regione trà u stomacu è esofago per fà a correzione di l'ernia.
Di solitu, a tecnica aduprata hè a laparoscopia cù anestesia generale, in chì tubi fini sò inseriti attraversu picculi tagli in a pelle. U duttore pò osservà l'internu di u corpu è eseguisce a chirurgia attraversu una fotocamera posta à a fine di unu di i tubi.
Possibili complicazioni
A cirurgia di reflux hè assai sicura, sopratuttu quandu hè realizata da laparoscopia, tuttavia, ci hè sempre un risicu di cumplicazioni cume sanguinamentu, trombosi in i membri inferiori, infezioni in u situ di tagliu o traumatisimi à l'organi vicinu à u stomacu. Inoltre, cum'è anestesia hè necessaria, cumplicazioni relative à anestesia ponu ancu nasce.
A seconda di a gravità, ste cumplicazioni ponu purtà à a necessità chì a persona sia operata di novu per via di una chirurgia convenzionale, realizata cù un grande tagliu in l'addome, invece di a procedura laparoscopica.
Cumu hè a recuperazione
A recuperazione da a chirurgia di reflux hè rapida, cù pocu dolore è pocu risicu d'infezzione, è in generale u paziente hè liberatu 1 ghjornu dopu a chirurgia è pò tornà à u travagliu dopu à 1 o 2 settimane. Tuttavia, per una recuperazione più rapida, si consiglia:
- Evite di guidà per almenu 10 ghjorni;
- Evite avè un cuntattu intimu in e prime 2 settimane;
- Ùn alzate micca pesi è ripiglià esercizii fisichi solu dopu à 1 mese o dopu a liberazione di u duttore;
- Fate pochi passi in casa tutta a ghjurnata, evitendu di stà à pusà o di chjinassi per un bellu pezzu.
Inoltre, hè cunsigliatu di vultà à l'uspidale o andà in u centru di salute per trattà e ferite da a chirurgia. In i primi 2 ghjorni hè impurtante bagnassi solu cù una spugna per evità di bagnà i medicazioni, postu chì aumenta u risicu d'infezzione.
Durante a ricuperazione, u duttore pò ricumandà ancu l'usu di antibiotici, antiinflamatori o antidolorifici, per riduce u disagiu.
Cosa da manghjà dopu a chirurgia
A causa di u dulore è di a difficultà à ingoiare, hè cunsigliatu di seguità stu tipu di schema:
- Manghjate solu liquidi durante a 1a settimana, chì pò allargassi finu à a 2a settimana, secondu a tolleranza di u paziente;
- Passà à una dieta pastosa da a 2a o 3a settimana, cù ingestione di cibi ben cucinati, purè, manzo macinatu, pesciu è pollu sfracellatu;
- Inizia gradualmente una dieta normale, secondu a tolleranza è a liberazione di u duttore;
- Evite e bevande gassate durante i primi mesi, cume i soft drink è l'acqua gassata;
- Evite l'alimenti chì producenu gas in l'intestinu, cum'è fasgioli, cavulu, ovu, piselli, granu, broccoli, cipolle, cetrioli, rape, meloni, angurie è avocados;
- Manghja è beie pianu, per evità gonfiori è dolore di stomacu.
A sensazione di dolore è un stomacu pienu pò purtà à a perdita di pesu per via di a riduzione di a quantità di cibu manghjatu. Inoltre, hè ancu cumunu di sperimentà singuli è gas eccessivu, è pò esse necessariu piglià medicinali cum'è Luftal, per riduce questi sintomi.
Vede più dettagli nantu à l'alimentazione di reflux.
I segni d'avvertimentu per andà à u duttore
In più di a visita di ritornu, un duttore deve esse cunsultatu s'ellu ci hè frebba sopra à 38 ° C, dolore severu, rossu, sangue o pus in e ferite, frequenti nausea è vomitu, stanchezza frequente è mancanza di respiru è / o dolore addominale è gonfiore persistente .
Questi sintomi ponu indicà complicazioni da a chirurgia, è hè raccomandatu d'andà à a sala d'urgenza per trattà è prevene ulteriori complicazioni.