Cistus Incanus
Cuntenutu
O Cistus incanus hè una pianta medicinali cù un fiore lillà è arrugatu abbastanza cumunu in a regione mediterranea di l'Europa. O Cistus incanus hè riccu in polifenoli, sustanzi chì agiscenu da antioxidanti è antiinflamatori in u corpu è u so tè hè un bonu rimediu casanu per a prevenzione di malatie infettive, tumori è di e vie gastrointestinali, urinarie o respiratorie.
O Cistus incanus appartene à a famiglia di l'arbustiCistaceae, Cù circa 28 spezie sfarenti di u genaru Cistu, cum'è u Cistus albidus, Cistus creticus o Cistus laurifoliuschì anu ancu pruprietà benefiche per a salute di l'individui.
Sta pianta si trova facilmente in forma di supplementu alimentariu è pò esse acquistata in i negozi di alimenti sanitari è in certi mercati di strada.
Per chì ghjè
O Cistus incanusserve per rinfurzà u sistema immunitariu è aiutà in u trattamentu di prublemi di a pelle cum'è micosi, dolore reumaticu, infezioni respiratorie è malatie cardiovascolari, urinarie o gastrointestinali. Hà ancu un effettu in u trattamentu di infezioni è infiammazioni causate da batteri, virus o funghi, postu chì stimula u sistema immunitariu. U tè Cistus pò esse utile per migliurà l'igiene di a bocca è di a gola, prevenendu infezioni in queste regioni.
pruprietà
O Cistus incanus hà proprietà antioxidante, antiinflamatorie, antisettiche, antimicrobiche è antitumorali.
Cumu aduprà
A parte aduprata di u Cistus incanussò e foglie è sò aduprate per e capsule, spray o tè, u modu più cumunu per esse pigliatu.
- Tè Cistus incanus: aghjunghje una cucharadita piena di foglie Cistus incanus seccu in una tazza d'acqua bullente. Lasciate ripusà per 8 à 10 minuti, filtrate è beie u tè subitu dopu.
E capsule di Cistus incanus cuntenenu alta concentrazione di foglie vegetali ricche in polifenoli è devenu esse pigliatu 1 capsula, duie volte à ghjornu. U spray da Cistus incanus hè adupratu per vaporizà a gola è 3 vaporizzazioni devenu esse fatte, 3 volte à ghjornu dopu à lavassi i denti.
Effetti secondari
O Cistus incanus ùn hà micca effetti collaterali.
Contraindicazioni
O Cistus incanus ùn hà micca contraindicazioni, ma u so usu da e donne incinte deve esse curatu è valutatu da un duttore.