Cume Identificà è Gestisce l'Alimentazione Cluster
Cuntenutu
- Cosa hè l'alimentazione di cluster?
- Cumu identificà l'alimentazione di cluster
- Chì ghjè un prugramma nurmale d'alimentazione di i zitelli?
- Alimentazione in cluster vs colic
- Perchè i zitelli si nutriscenu in cluster?
- L'alimentazione in cluster hè un segnu di poca pruvista di latte?
- Altri motivi di a fussiness di notte
- Chì sò i benefici è i rischi di l'alimentazione in cluster?
- Benefici
- Rischi
- Gestisce l'alimentazione di cluster
- Duvete integrà cù formula?
- Cumu calmà un criaturu esigente
- Quandu cercà aiutu
- U fondu
Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.
Cosa hè l'alimentazione di cluster?
L'alimentazione in cluster hè quandu un zitellu principia subitu à manghjà assai più spessu - in cluster - per un periudu di tempu. Di solitu dura un coppiu d'ore à a volta è differisce da u cumportamentu alimentariu abituale di u to zitellu.
L'alimentazione in cluster hè un cumpurtamentu nurmale di u zitellu, vistu soprattuttu in i zitelli chì allattanu à u senu in e prime settimane. Ùn significa micca necessariamente chì ci sia qualcosa di male cù u vostru zitellu o a vostra pruvista di latte.
Leghje per amparà di più nantu à l'alimentazione di cluster è cumu gestisce lu.
Cumu identificà l'alimentazione di cluster
L'alimentazione in cluster pò esse difficiule da identificà perchè i neonati raramente anu un pianu prevedibile di manghjà o di dorme.
U vostru zitellu pò esse alimentatu in cluster se:
- anu uni pochi di ghjorni o settimane
- mostranu i so soliti segni di fame o ùn smetteranu di pienghje finu à ch'elli sianu nutriti
- volenu manghjà constantemente o manghjanu assai spessu per brevi sessioni ogni volta
- nunda altru ùn pare micca sbagliatu è si cuntentanu quandu manghjanu
- anu sempre pannolini umidi è sporchi regulari
L'alimentazione in cluster hè più cumuna a sera. Cù un criaturu anzianu, però, ci ponu esse parechji ghjorni di fila quandu manghjanu assai di più di l'abitudine per tutta a ghjurnata. Questu pò esse dovutu à spurts di crescita o dentizione.
Chì ghjè un prugramma nurmale d'alimentazione di i zitelli?
Ogni criaturu hè diversu, ma una sessione d'alimentazione tipica per un criaturu chì ùn hè micca alimentazione in cluster pò varià da 10 à 30 minuti. L'esperti cunsiglianu di nutrisce u vostru zitellu appena natu in media da almenu 8 à 12 volte in 24 ore. U vostru criaturu pò mustrà segni di fame è hà bisognu di manghjà più spessu.
L'alimentazione frequente pò aiutà:
- prevene itterizia
- prumove un ingrossu di pisu sanu in i zitelli
- e mamme sviluppanu una pruvista di latte
Alimentazione in cluster vs colic
Se u vostru zitellu hè più fussier di l'usu, vi puderete dumandassi se anu colic. A colica hè simile à l'alimentazione in cluster in quantu pò accade di colpu è spessu si face a sera.
Un criaturu cù coliche ùn pò micca esse calmatu cù l'infermiera o a formula. Tuttavia, un criaturu chì alimenta u zitellu serà calmatu durante e sessioni infermierie.
Còlica hè definita cum'è almenu trè ore di pienghje per almenu trè ghjorni à a settimana, almenu trè settimane di fila. Affetta di tutti i zitelli in u mondu sanu. Ùn ci hè nisuna differenza in u risicu trà i zitelli masci o femine, nè trà i zitelli allattati à u senu o alimentati cù furmuli.
I sintomi di colic include:
- pienghje chì sona più cum'è urlà
- visu è corpu chì pare tense o contorti
- pienghjendu à un tempu prevedibile ogni ghjornu, spessu a sera
- pienghjendu chì culmina à sei settimane è di solitu passa da 3 mesi
Perchè i zitelli si nutriscenu in cluster?
I circadori ùn capiscenu micca bè perchè i criaturi si nutriscenu di cluster, ma ci sò parechje teorie micca pruvate. L'alimentazione in cluster risponde probabilmente à una cumbinazione di bisogni chì u vostru zitellu hà in questu stadiu di sviluppu.
Heather Turgeon, MFT, psicoterapeuta è autore di The Happy Sleeper, dice: "L'alimentazione in cluster hè prubabilmente un modu per regulà i zitelli, chì anu un sistema nervosu in maturità. Puderia ancu esse un modu per cunservà l'alimentu per a notte.
«Ciò chì sapemu di l'allattamentu hè chì hè un sistema di offerta è dumanda. Quandu i criaturi volenu manghjà, hè un bon segnu chì duvemu lascialli, perchè pruvà di pianificà o spazià alimentazioni ùn dà micca à quellu sistema di offerta è dumanda u feedback giustu.
"Dunque, mentre pudemu avè teurie nantu à perchè raggruppanu l'alimentu, ciò chì conta hè di lascialli fà - hè u modu per stabilisce è mantene l'offerta di latte di mamma".
L'alimentazione in cluster pò esse esauriente è pudete sente persone sottolineanu l'impurtanza di un pianu per u zitellu, ma l'alimentu in cluster hè una parte normale di u sviluppu di parechji zitelli.
L'alimentazione in cluster hè un segnu di poca pruvista di latte?
U manghjà più frequente ùn deve micca causà preoccupazione per a vostra pruvista di latte. Un duttore pò dì facilmente se u vostru zitellu riceve abbastanza latte secondu u so ingrossu di pesu.
U seguitu di i pannolini umidi di un ghjuvanottu pò ancu aiutà à sapè s'elli piglianu abbastanza latte. Di seguito sò u numeru mediu di pannolini umidi per ghjornu, basatu annantu à l'età di u zitellu:
Età | Pannolini umidi media per ghjornu |
---|---|
Neunatu | 1 à 2 |
Da 4 à 5 ghjorni | 6 à 8 |
Da 1 à 2 mesi | 4 à 6 |
Sè vo site sempre primurosu di manghjà u vostru zitellu, dumandate à u vostru pediatricu è scuntrate cù un cunsultante in allattamentu. I zitelli chì luttanu per ingrassà o parenu frustrati mentre manghjanu ùn anu micca da ottene abbastanza latte.
Altri motivi di a fussiness di notte
Alcuni ciucci tendenu solu à diventà più fussier a sera. I motivi ponu include:
- esse stanchi o troppu stimulati
- parenti mancanti chì sò stati à u travagliu o fora tuttu u ghjornu
- bisognu à esse burped si sò stati manghjendu assai
Chì sò i benefici è i rischi di l'alimentazione in cluster?
L'alimentazione in cluster hà effetti sia positivi sia negativi.
Benefici
- U zitellu pò dorme più longu dopu l'alimentazione in cluster.
- Pò aiutà à aumentà a pruvista di latte.
- Pò aiutà i zitelli à regulà emozionalmente è neurologicamente.
- Pudete aumentà u vostru tempu pelle à pelle cù u zitellu, chì hà.
Rischi
- Si pò fà cresce u dolore di u nipple.
- Hè imprevisible.
- Pò esse stancu, sia fisicamente sia emotivamente.
- Spende spessu u tempu luntanu da l'altre necessità di famiglia o di famiglia in a sera.
Gestisce l'alimentazione di cluster
Mentre l'alimentazione in cluster hè un comportamentu normale, breve, pò sempre esse tassante per tutta a famiglia. Eccu alcuni consiglii per piglià cura di voi stessu, di a vostra famiglia, è di u vostru zitellu durante l'alimentazione in cluster:
- Mantene una grande buttiglia d'acqua è stuzzichini vicinu à a vostra zona d'infermiera per stà idratatu è nutritu durante l'alimenti in cluster.
- Pone una zona infermiera davanti à a TV in modo da pudè guardà qualcosa durante l'alimentu di cluster. O aduprate u tempu per ascultà audiolibri o podcast. Mantene i caricatori à a portata.
- Cambiate spessu e pusizione di allattamentu per ùn avè micca dolore.
- Aduprate u tempu di inattività per chjamà un amicu. Postu chì vulete vulete tene e mani libere per tene è aiutà u to zitellu, cunsidereghja d'utilizà auriculari.
- Pusate nantu à u lettu o in pianu mentre manghjate u zitellu per pudè leghje o ghjucà cù i zitelli maiò in listessu tempu.
- Avè un canistrellu di ghjoculi speciali per i fratelli maiò chì ghjucanu solu quandu u zitellu allatta.
- Praticate à allattà u vostru zitellu mentre sò in un portabebè in modo da pudè camminà intornu mentre manghjanu.
- Pianu in anticipu. Sì u zitellu principia di solitu à alimentassi in cluster intornu à 7 ore di sera, pensa à aduprà u bagnu, manghjà, è mettesi cunfortu nanzu.
- Trasmette u zitellu à u to cumpagnu o à un amicu strettu ogni volta chì pudete per avè una breve pausa. Questu permette ancu à altre persone di avè u tempu cun elli.
- Parlate cù u vostru cumpagnu di e so aspettative è pianificate cumu si gestisce e faccende serali se u zitellu principia à raggruppassi.
- Lasciate chì l'amichi aiutanu à cucinà o à fà i travaglii di casa, o, se hè pussibule, cunsiderate di assumere un servitore per e prime settimane dopu à u partu.
Duvete integrà cù formula?
L'alimentazione in cluster ùn hè micca un segnu chì avete bisognu di cumplementà cù a formula. Se site allattante è avete bisognu di una pausa, voi o qualchissia altru pudete offre una buttiglia di latte maternu.
Averete sempre bisognu di pompa in questu mumentu per mantene a vostra furnita di latte à u ritmu di a manghjà di u zitellu, quantunque.
Cumu calmà un criaturu esigente
Ci sò parechji trucchi fora di l'alimentazione pudete pruvà à calmà un criaturu esigente. Alcuni zitelli ponu esse calmati da u listessu metudu ogni volta. Per l'altri criaturi, ciò chì hà travagliatu ieri, o ancu nanzu in u stessu ghjornu, ùn pò più travaglià. Sentitevi liberi di sperimentà cun queste o altre idee:
- Avvolge u zitellu in una fascia per aiutà à ricreà e sperienze da u grembu.
- Offre un ciucciu.
- Tenite u criaturu mentre camminate pianu o scuzzulate.
- Diminuisce e luci è riduce altri stimuli, cum'è rumuri forti.
- Aduprate rumore biancu, sia da una macchina rumore bianca o app di telefuninu, sia da un ventilatore, acqua currente delicatamente, o ancu un aspiratore. Pudete ancu creà u vostru propiu rumore biancu tenendu u zitellu in piazza nantu à u vostru pettu è canticchendu in toni bassi.
- Mantene in diverse pusizioni. Puderanu esse cumbugliu perchè sò scomodi o volenu un cambiamentu di scenario.
- Cantate canzoni pacifici, recite poesie, o parlate à u zitellu cù una voce dolce è dolce.
Quandu cercà aiutu
Hè impurtante d'andà à e visite raccomandate da u vostru zitellu o visite di benessere per chì u duttore possa tene traccia di a crescita è di u sviluppu. Queste visite sò più frequenti quandu u vostru zitellu hè natu per a prima volta, quandu u seguitu di l'aumento di pesu hè vitale.
U vostru duttore vi dicerà s’elli suspettanu chì u vostru zitellu ùn abbia abbastanza latte o s’elli ùn piglianu micca abbastanza pesu. Alimentazioni più frequenti, fussiness, o seni chì ùn si sentenu micca pieni ùn significanu micca necessariamente chì u vostru zitellu ùn riceva micca abbastanza latte.
Chjamate sempre u vostru pediatricu se u vostru zitellu sembra assai malatu, letargicu, o hà prublemi di respirazione.
U fondu
L'alimentazione in cluster hè un cumpurtamentu nurmale di u zitellu è pò accade à ogni mumentu, ancu s'ellu hè u più cumunu cù i neonati è a sera. I ricercatori ùn capiscenu micca cumpletamente perchè accade, ma ùn hè micca un segnu chì ci sia qualcosa di male.
Puderete bisognu di resettà e vostre aspettative per questi periodi ma l'alimentazione in cluster ùn hè micca permanente è passerà eventualmente.