Autore: John Pratt
Data Di Creazione: 10 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 2 Aprile 2025
Anonim
Colite pseudomembranosa: chì hè, sintomi è trattamentu - Salute
Colite pseudomembranosa: chì hè, sintomi è trattamentu - Salute

Cuntenutu

A colite pseudomembranosa hè una infiammazione di a parte finale di l'intestinu, di u colon è di u rectu, è hè spessu associata à l'usu di antibiotici da spettru moderatu à largu, cum'è Amoxicillin è Azithromycin, è a proliferazione di i batteri Clostridium difficile, chì libera tossine è porta à sintomi cum'è diarrea, frebba è dolore addominale.

A colite pseudomembranosa hè più cumuna in i pazienti cun sistemi immunitari indeboliti è, dunque, pò accade in anziani, zitelli, pazienti cun malatie autoimmune o chì sò sottumessi à chimioterapia. Sta cundizione hè curabile, è hè generalmente indicata per quessa per cambià o sospende l'antibioticu è l'usu di probiotici per equilibrà a microbiota intestinale.

Principali sintomi

I sintomi di colite pseudomembranosa sò in relazione cù a proliferazione di Clostridium difficile è a produzzione è a liberazione di tossine, purtendu à l'apparizione di i sintomi seguenti:


  • Diarrea cù una cunsistenza assai liquida;
  • Crampi addominali intensi;
  • Nausea;
  • Febbra sopra à 38ºC;
  • Feci cù pus o mucus.

U diagnosticu di colite pseudomembranosa hè fattu da un gastroenterologu valutendu i segni è i sintomi presentati da a persona è eseguendu alcuni testi, cume a colonoscopia, l'esame di feci o a biopsia di u materiale raccoltu da u muru intestinale.

Cumu hè fattu u trattamentu

U trattamentu per a colite pseudomembrana deve esse guidatu da un gastroenterologu è di solitu si face solu suspendu l'ingestione di l'antibioticu chì hà causatu u prublema. Tuttavia, in i casi induve a colite ùn sparisce micca dopu avè finitu l'antibioticu, u duttore pò raccomandà l'usu di un altru antibioticu, cum'è Metronidazole o Vancomicina, chì sò specifiche per eliminà e batterie chì si sviluppanu in l'intestinu.

In i casi più severi, induve nisun trattamentu precedente aiuta à alleviare i sintomi di colite pseudomembranosa, u duttore pò raccomandà un trattamentu cù chirurgia per rimuovere una piccula parte di l'intestinu affettatu o pruvà un trasplante di feci per equilibrà u microbiota intestinale. Vede cumu u trasplante di feci hè fattu.


Selezziunà Amministrazione

H méningite influenzae

H méningite influenzae

A meningite hè una infezzione di e membrane chì coprenu u cervellu è a medula pinale. Que ta copertura hè chjamata meninge .I batteri ò un tipu di germe chì pò cau &...
Iniezione di ossitocina

Iniezione di ossitocina

L'o itocina ùn deve micca e e u ata per induce u travagliu (per aiutà à inizià u pruce u di na cita in una donna incinta), a menu chì ci ia una ragione medica valida. Parl...