Autore: Louise Ward
Data Di Creazione: 11 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 21 Nuvembre 2024
Anonim
Cumu Esse un Cumunicatore Più Effettivu - Salute
Cumu Esse un Cumunicatore Più Effettivu - Salute

Cuntenutu

A capacità di cumunicà in modu efficace hè una di e cumpetenze più impurtanti chì pudete sviluppà.

Probabilmente sapete chì a cumunicazione aperta pò prufittà di e vostre relazioni persunali, ma forti tecniche di cumunicazione ponu serve bè in tutti l'aspetti di a vita.

I boni cumunicatori puderanu truvà più faciule per:

  • assumete roli di leadership
  • cunnosce a ghjente nova
  • attraversà barriere culturali per aumentà a cuscenza è a comprensione di e diverse esperienze di vita
  • sviluppà empatia è cumpassione per l'altri

Ma a cumunicazione, chì include à tempu dà è riceve informazioni, ùn vene micca facilmente à tutti. "A cumunicazione hè una cosa abbastanza cumplicata, in realtà", dice Emily Cook, PhD, un matrimoniu è terapeuta di famiglia in Bethesda, Maryland.


Migliurà e vostre cumpetenze di cunversazione

Quandu pensate à a cumunicazione, a cunversazione verbale puderia vene in mente prima.

A cumunicazione va al di là di a cunversazione, benintesa, ma sparte idee cù l'altri richiede a capacità di trasmette chiaramente ciò chì pensi.

Arricatevi cun e vostre emozioni

E vostre parolle diventanu più sincere quandu li infundite di sentimenti. E emozioni cumune ponu aiutà à cunnette vi cù l'altri più facilmente, ma ùn pudete micca sparte cumu si senti veramente sì ùn site micca in cuntattu cù e vostre emozioni.

Date à e cunversazioni tutta a vostra attenzione, lascendu chì i vostri sentimenti affaccinu mentre ascultate. Spinghje i sentimenti indietro o nascondeli pò fà sembrà menu investitu in a cunversazione, ancu insinceru.

Pruvate à sprimà cumu a cunversazione vi face sente invece - ancu se hè sàviu di praticà un pocu di cuntrastu s'ellu face nasce emozioni particularmente intense.

Parlate chjaramente, senza precipitassi

Hè abbastanza cumunu di parlà prestu quandu site nervosu o si sente un pocu incertu di sè stessu. Se parlate troppu prestu, però, l'ascoltatori ponu truvà e vostre parolle difficiule da seguità.


Pigliate un pocu di respiru prufondu prima di cumincià à parlà, o in tutta a cunversazione se sentite chì e vostre parolle cumincianu à sbuccà.

Puderia parè goffu à u primu, ma fighjà nantu à u sonu è a forma di ogni parolla in bocca pò ancu aiutavvi à rallentà è à fighjà veramente nantu à ciò chì dite.

Sceglite e vostre parolle cun primura

A vostra diczione, significendu e parolle è e frasi chì sceglite, pò avè un impattu annantu à u vostru messaghju generale. Pensate à cumu si parla cù a vostra migliore amica, a vostra mamma è u vostru capu. Aduprate e stesse parolle è frasi o li variate un pocu?

Hè impurtante d'esse tù stessu, ma aiuta ancu à cunsiderà u vostru publicu quandu si prova à cumunicà più efficacemente. Per esempiu, ghjurà davanti à l'insegnante di u to figliolu o un membru di a famiglia cunservatore puderia dà una impressione diversa di quella chì vulete trasmette.

Ùn face mai male per amparà parolle nove è aumentà u vostru vocabulariu, ma ùn vi sentite micca pressati per arricchisce a vostra cunversazione lascendu falà parolle maiò. Parlà naturalmente generalmente trasmette a più sincerità.


Disaccordu cun rispettu

L'opinioni sfarenti ùn anu micca da arruinà una amicizia, una relazione, o ancu una conversazione casuale. Puderete avè assai in cumunu cù parechje persone chì parlate, ma pudete ancu avè parechje differenze.

Hè perfettamente nurmale di disaccordà qualchì volta.

Basta à piglià cura di:

  • ricunnosce a so prospettiva
  • sparte a vostra perspettiva cun educazione
  • evite u disprezzu è u ghjudiziu
  • tene una mente aperta

Fate e dumande

Una bona cunversazione duveria andà in i dui modi. Vulete apre è sparte cose nantu à voi stessi, ma vulete ancu fà dumande perspicienti è ascultà e so risposte.

Scopu per e dumande chì richiedenu una risposta più cumplessa di una o duie parolle.

À a vostra fine, mostrà impegnu è interessu dendu risposte dettagliate quandu qualcunu vi face una domanda. Pruvate à truvà un equilibriu trà risponde cumpletamente à a quistione è cuntinuà.

Fighjate u vostru linguaghju di u corpu

Mentre e parolle parlate ponu purtà assai pesu, u vostru linguaghju di u corpu pò ancu trasmette assai.

"Quandu si tratta di cumunicazione, cumu si dice qualcosa importa quant'è ciò chì dite", dice Cook.

Questi cunsiglii ponu aiutà à stà attenti à ciò chì dicite senza parolle.

Fate u cuntattu visuale

Incuntrà u sguardu di qualcunu in una cunversazione pò mustrà u vostru interessu per ciò chì anu da dì. Trasmette ancu un sensu di apertura è onestà. Fighjà qualcunu in l'ochji suggerisce chì ùn avete nunda da piattà.

Mantene a vostra espressione rilassata

Se vi sentite un pocu nervosu durante una conversazione, i vostri musculi facciali puderebbenu tense, chì puderebbenu fà sembrà irritatu o stressatu.

Ùn ci hè micca bisognu di furzà un surrisu postu chì quellu pò sembra insincere. Invece, pruvate à piglià un respiru prufondu è fucalizza nantu à rilassate a vostra espressione. Lascià e to labre parte leggermente pò aiutà à allentà i musculi tesi.

Evite attraversà gambe è braccia

Puderia esse naturale di sedesi cù e gambe incrociate o di piegà e bracce nantu à u pettu quandu si stà. Ma fà què in una cunversazione pò dà à volte l'impressione di esse chjosu o disinteressatu da idee novi.

Pensate à tene e bracce à fiancu se avete a tendenza à crucià e gambe quandu site sedutu, o rilassate a postura di a gamba quandu cruciate i bracci.

Pruvate à evità di fidgeting

Fidgeting pò include:

  • ghjucà cù e chjave, u telefunu, a penna, ecc.
  • pede tappendu
  • muzzicule di unghie

Questi cumpurtamenti ponu suggerisce noia è nervosità in più di esse un pocu distract.

Se fidgeting vi aiuta à pensà più chjaramente, pruvate à truvà un metudu menu evidenti. Per esempiu, pruvate à tene un picculu ghjocu di fidget in a vostra sacchetta o scuzzulate a perna (solu s'ellu hè sottu à u vostru desk).

Attenti à i soi lingua di u corpu

U linguaghju di u corpu di l'altra persona pò offre indizii nantu à cumu si passa a conversazione.

Mantenenu cuntrollendu u so orologio o guardendu intornu à a stanza? Puderanu insinuà chì volenu finisce a conversazione. D'altra parte, appughjassi à a cunversazione o annuisce suggerisce interessu.

Inoltre, nutate s'ellu riflettenu i vostri gesti o postura. Stu cumpurtamentu scunsapevule accade quandu site cunnessu emotivamente cun qualcunu, cusì significa spessu chì a conversazione viaghja bè.

Ùn vi scurdate di stà à sente

A cumunicazione ùn implica micca solu dì u vostru pezzu. Per cunnesse veramente è sparte idee cun qualcunu, duvete ancu ascultà - è ascoltà bè.

Questi cunsiglii ponu aiutà à sviluppà abilità di ascoltu attivu.

Ricunnosce è affirmà

Avete mai avutu una cunversazione induve l'altra persona hà dettu "uh huh" senza chì pare veramente assorbe ciò chì dicia?

Validà ciò chì dice l'altra persona li lascia sapè chì site veramente à sente. Annuisce è fà rumuri di affirmazione hè bè, ma aiuta ancu à intercepte durante e pause naturali cù cose cum'è, "Quella sona veramente frustrante" o "Aghju capitu".

Fate e dumande quandu hè necessariu

Puderete avè amparatu à ùn interrompe mai mentre qualcunu parla. Hè generalmente una bona regula da seguità. Ma à volte, una malintesa o una mancanza di chiarezza ponu fà una conversazione più difficiule da seguità.

Se vi sentite confusi o incerti, ghjè generalmente OK per interrompe educatamente. Dite qualcosa cum'è "Scusate, vogliu solu assicurà chì vi capiscu bè". Poi ripete ciò chì anu dettu mentre l'avete capitu.

Leghje a stanza

Prestà attenzione à u tonu di una cunversazione pò dà una visione di l'umori di l'altre persone implicate.

Se a ghjente pare tensa è un pocu scomoda, ma micca disgraziata, una burla o un cummentariu allegru pò aiutà à schjarisce l'atmosfera. Ma se qualchissia parla più sombrezu o cun riservazione, una burla puderia micca andà bè. Ascultà attentamente vi pò tene da un passu di cunversazione.

Dà a vostra attenzione à u parlante

Mantene u vostru corpu giratu versu l'oratore se hè pussibule, è fate cuntattu visuale, almenu una parte di u tempu, per mostrà u vostru interessu per a conversazione.

Capatoghji da evità

Ancu i più forti cumunicatori inciampanu di tantu in tantu. Hè da aspettà. Ma evitendu questi cumpurtamenti chjave pò aiutà à scurdassi di a maiò parte di i missteps principali.

Pushiness

Se a persona cù a quale parli prova à cambià u sughjettu, o dice direttamente chì ùn vole micca parlà di qualcosa, hè spessu sàviu seguità a so guida.

Cù una persona cara, pudete avè bisognu di rivisità u sughjettu più tardi. Dà li spaziu per u mumentu furnisce l'uppurtunità di sorte per i sentimenti difficiuli è di vultà à u sughjettu in un tempu chì funziona per voi dui.

Hè particularmente impurtante di fà attenzione à u linguaghju di u corpu quandu si parla di un sughjettu difficiule. Sì qualchissia s'alluntana, si ritira fisicamente, o risponde cù risposte strette, pudete vulè lascià cascà a materia.

Parlà solu per parlà

E conversazioni riflettenu è, à volte, e cose si tacenu. Questu hè più cà OK, postu chì dà sia à l'oratore sia à l'ascultatore a possibilità di riflette à ciò chì hè statu dettu è di raccoglie i so penseri.

Ùn lasciate micca à a voglia di empie un mumentu tranquillu cù chjachjarate viote.

Evità

"A retirazzione / evitazione hè un mudellu problematicu chì pò disturbà una conversazione chjara è pruduttiva", spiega Cook.

Questu accade spessu quandu si principia à sentirsi arrabbiatu o stressatu per una conversazione difficiule. Forse ùn vi piace u cunflittu, è ùn vulete micca affruntà u vostru cumpagnu quandu sò in furia.

U check-out di una cunversazione ùn aiuta micca à nimu, però. Invece, fateli sapè chì avete bisognu di una pausa è suggerite di parlà cose quandu site tramindui più tranquilli.

Praticà una cumunicazione pusitiva per e duie estremità pò aiutà vi à ghjunghje l'altru più successu.

Reazione in furia

Tuttu u mondu si arrabbia qualchì volta, ma risponde quandu site in quellu spaziu capace pò deraillà rapidamente e cose.

Pigliate una pausa da a cunversazione se avete bisognu. A volte, travaglià cù a rabbia da solu basta. In un ghjornu o dui, u prublema ùn pò mancu più importa. S'ellu vi molesta sempre, puderete truvà più faciule per elaborà una soluzione dopu avè rinfrescatu.

Se ùn pudete micca fà una pausa, pruvate à truvà altri modi per liberà a vostra rabbia.

Facendu accuse

Ancu se cunniscite a persona cù quale parli messed up, una accusazione diretta ùn pò micca esse u megliu modu per trattà a situazione.

Pruvate d'utilizà dichjarazioni "I" invece. Ciò implica focalizà nantu à cumu si sente, piuttostu chè accusà l'altra persona di qualcosa.

Eccu un mudellu di basa:

  • "Mi sentu (emozione) quandu (cosa specifica accade) perchè (esitu di cosa specifica accade). Mi piacerebbe pruvà (soluzione alternativa). "

Pò ancu aiutà à dumandà chiarimenti prima di ùn esse d'accordu cù qualcunu. Per un modu menu cunfrontuali di indicà l'errore di qualcunu, pruvate questu:

  • "Quandu dicerete" X ", vulete dì (rinviate ciò chì anu dettu)? L'aghju sempre capita cum'è (a vostra spiegazione) ".

U fondu

Ogni volta chì site intornu à l'altri, vi cumunicate à un certu livellu, ancu sè ùn vi rendite contu. Ùn pudete micca sempre parlà cun parolle, ma e vostre spressioni è gesti dicenu sempre assai.

Sta cumunicazione guasi custante pò parè schiacciante se ùn vi sentite micca cum'è un cunversatore naturale. Mentre ùn ci hè una tecnica unica per guarantisce una cunversazione perfetta, a pratica pò aiutà à sviluppà e vostre cumpetenze è cumunicà cun fiducia è sincerità.

Crystal Raypole hà travagliatu prima cum'è scrittore è editore per GoodTherapy. I so campi d'interessu includenu lingue è letteratura asiatiche, traduzzione giapponese, cucina, scienze naturali, pusitività sessuale è salute mentale. In particulare, ella s'impegna à aiutà à diminuisce u stigma intornu à i prublemi di salute mentale.

Avemu Cunsigliatu

A Remissione Pò Esce cù MS Progressiva Secundaria? Parlendu cù u vostru duttore

A Remissione Pò Esce cù MS Progressiva Secundaria? Parlendu cù u vostru duttore

PanoramicaA maiò parte di e per one cun M ò diagno ticate prima cù M recurrente-rimittente (RRM ). In que tu tipu di M , i periodi di attività di malattia ò eguiti da periodi...
Campà cù Seni Grandi: Ciò chì si sente, Preoccupazioni cumuni, è Altru

Campà cù Seni Grandi: Ciò chì si sente, Preoccupazioni cumuni, è Altru

Includemu prudutti chì pen emu utili per i no tri lettori. e cumprate per mezu di ligami nantu à ta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumi ione. Eccu u no tru pruce u.Malgradu ciò...