Cume allevia i sintomi principali di PMS
Cuntenutu
- 1. Irritazione
- 2. A fame eccessiva
- 3. Crampi menstruali
- 4. Cattiva umore
- 5. Mal di testa
- 6. Ansietà
- 7. Gonfiore
I sintomi di PMS ponu esse alleviati da alcuni cambiamenti di stile di vita, cume attività fisica regulare, nutrizione sana è adeguata è attività chì prumove un sintimu di benessere è di rilassamentu. Tuttavia, in i casi induve i sintomi ùn si miglioranu cun queste pratiche, u ginecologu pò indicà l'usu di alcuni medicamenti, essendu principalmente indicati contraccettivi.
U PMS hè una situazione chì hè prisente in a maiò parte di e donne è provoca sintomi abbastanza scomodi è chì ponu influenzà direttamente a qualità di vita di a donna, cù variazioni d'umore, coliche, mal di testa, gonfiore è fame eccessiva, per esempiu. Amparate à identificà i sintomi PMS.
1. Irritazione
Hè cumunu per e donne in PMS diventà più irritate, chì hè dovutu à i cambiamenti ormonali cumuni durante stu periodu. Cusì, unu di i modi per alleviare l'irritazione hè attraversu u cunsumu di tè è suchji cù proprietà calmanti è ansiolitiche, cum'è u suchju di frutti di passione o a camomilla, a valeriana o i tè di San Giovanni.
Cusì, per avè l'effettu desideratu, hè cunsigliatu di beie u suchju di u fruttu di a passione ogni ghjornu o unu di i tè à a fine di a ghjurnata o prima di andà à dorme, almenu 10 ghjorni prima di a menstruazione. Scuprite altre opzioni di rimedii casani chì aiutanu à calmà.
2. A fame eccessiva
Alcune donne dicenu ancu chì si sentenu più fami durante u PMS è, dunque, un modu per riduce a fame eccessiva hè di dà preferenza à l'alimenti chì sò ricchi di fibre, cume aumentanu a sensazione di sazietà è, dunque, u desideriu di manghjà.
Cusì, alcuni di l'alimenti chì ponu esse cunsumati in i ghjorni prima di a menstruazione sò pera, prugna, papaia, avena, verdura è cereali integrali. Cunnosce altri alimenti ricchi di fibre.
3. Crampi menstruali
Per alleviare i crampi mestruali in PMS, un ottimu suggerimentu hè di manghjà 50 g di semi di zucca ogni ghjornu, chì queste sementi sò ricche di magnesiu, diminuendu a cuntrazione musculare è, di cunsiguenza, crampi menstruali. Un altru cunsigliu hè di beie tè agnocasto, postu chì hà azzione anti-infiammatoria, antispasmodica è di regolazione ormonale.
Inoltre, beie tè di camomilla o curcuma ogni ghjornu in tuttu u mese, è manghjà fasgioli neri aiuta ancu à alleviare i sintomi PMS, chì questi alimenti cuntenenu sostanze chì regulanu u ciclu ormonale.
Scuprite più cunsiglii in u video seguente per allevà i crampi menstruali:
4. Cattiva umore
In più di l'irritazione, un cattivu umore pò ancu esse prisente in PMS per via di cambiamenti ormonali. Unu di i modi per alleviare questi sintomi hè attraversu strategie chì prumove a produzzione è a liberazione di serotonina in u corpu, chì hè un neurotrasmettitore responsabile di a sensazione di benessere.
Cusì, per fà cresce a pruduzzione di serotonina, e donne ponu praticà attività fisica di modu regulare è avè una dieta ricca in amminuàcidu triptofanu, chì hè u precursore di a serotonina è chì si pò truvà in ova, noci è ligumi, per esempiu. Inoltre, manghjà 1 bonbon di cioccolatu semi-scuru una volta à ghjornu pò ancu aiutà à aumentà i livelli di serotonina. Vede altri modi per aumentà a serotonina.
5. Mal di testa
Per alleviare u mal di capu chì pò esce in PMS, hè più raccomandatu chì a donna si rilassi è riposa, perchè hè pussibule chì u dulore diminuisca in intensità. Inoltre, un altru modu chì aiuta à alleviare u mal di testa in PMS hè di massaggiare a testa, chì consiste in pressà u situ di u dolore è eseguisce movimenti circolari. Eccu cumu fà u massaggiu di u capu.
6. Ansietà
Per riduce l'ansietà in PMS, hè cunsigliatu d'investisce in attività chì aiutanu à rilassassi è calmassi, è u tè di camomilla o di valeriana pò ancu esse cunsumatu, postu chì anu proprietà calmanti.
Per fà u tè di camomilla, mette 1 cucchiaia di fiori secchi di camomilla in 1 tazza d'acqua bollente, lasciate stà 5 minuti è beie circa 2 à 3 tazze di tè à ghjornu.
U tè di valeriana pò esse fattu piazzendu 2 cucchiaini di radice di valeriana tritata in 350 ml d'acqua bollente, lascendu stà 10 minuti, poi filtrendu è beendu circa 2 à 3 tazze di tè à ghjornu.
7. Gonfiore
U gonfiore hè una situazione chì pò accade durante a PMS è chì pò disturbà parechje donne. Per alleviare stu sintumu, e donne ponu dà preferenza à cibi diuretici, cume u melone è l'anguria, per esempiu, in più di u cunsumu di tè cù pruprietà diuretiche, cum'è u tè arenaria, per esempiu.
Per fà stu tè basta à mette 25 g di foglie d'arenaria in 500 ml d'acqua, lascialu bollire per circa 3 minuti, poi stà per 10 minuti, filtrà è beie circa 2 à 3 tazze di tè à ghjornu.
Inoltre, per riduce u gonfiore, hè interessante per e donne di praticà attività fisica di modu regulare o di massaggiare u drenaje linfaticu, per esempiu, postu chì aiutanu ancu à cumbatte u gonfiore.
Eccu più cunsiglii nantu à ciò chì si deve fà per alleviare i sintomi PMS: