7 Tecniche fatte in casa per finisce i punti neri
Cuntenutu
- 1. Esfoliate cù u bicarbonatu di sodiu
- 2. Applica una maschera rilassante di suchju di tomate
- 3. Aduprate bianchi d'ova
- 4. Pruvate u tè verde
- 5. Fate un Bagnu di Vapore è esfoliate cù un Spazzolinu
- 6. Preparate una maschera di creta fatta in casa
- 7. Applica una maschera di meli nantu à a vostra faccia
I punti neri sò cumuni nantu à a faccia, u collu, u pettu è à l'internu di l'arechje, in particulare in l'adulescenti è in e donne incinte per via di cambiamenti ormonali chì rendenu a pelle più grassa.
Stringhje i punti neri pò aggravà a situazione, è un puntu neru pò diventà un brufulu infiammatu, se ùn hè micca trattatu bè, eccu dunque 7 modi sicuri di caccià i punti neri da a pelle in modu sicuru.
1. Esfoliate cù u bicarbonatu di sodiu
Per preparà una maschera casera è simplice basta à mischjà 2 o 3 cucchiai di bicarbunatu di sodiu cù un pocu d'acqua, per furmà una pasta. Durante u bagnu o dopu avè lavatu a vostra faccia, aduprate sta pasta per esfolià a vostra faccia, o solu u nasu, se ne necessariu, fendu in un muvimentu circulariu annantu à a fronte, u mentone, u nasu, i pomi è e guance.
U Bicarbonatu di Sodiu lasciarà a vostra pelle dolce è liscia, mentre l'esfoliazione aiuta à rimuovere impurità è punti neri da a pelle.
2. Applica una maschera rilassante di suchju di tomate
P Tomate hè una grande opzione per a pelle grassa è di punti neri, postu chì hà un effettu astringente nantu à a pelle, aiutendu à rimuovere l'oliu è e impurità, purificendu cusì i pori è impedendu l'apparizione di novi punti neri.
Ingredienti:
- 1 pumata;
- ¼ suchju di limonu;
- 15 g d'avena rotulata.
Modu di preparazione:
Battite l'ingredienti in un mixer finu à chì formi una pasta è hè prontu à aduprà.
Questa maschera deve esse passata cù cura nantu à a faccia, permettendu di agisce da 10 à 20 minuti. Passatu quellu tempu, caccià delicatamente tuttu cù un tappettu di cuttuni imbibitu d'acqua calda.
3. Aduprate bianchi d'ova
A maschera di u biancu d'ova hè ideale per a pelle cù punti neri è pori chjusi, perchè in più di aiutà à rimuovere i punti neri, impedisce l'apparizione di novi, riduce l'oliu è idrata è nutre a pelle assai bè, lascendu a pelle più luminosa. Inoltre, perchè cuntene a proteina Albumin in a so cumpusizione, u biancu d'ove aiuta ancu à minimizà a pelle affundante, aumentendu a produzzione di collagene.
Ingredienti:
- 2 o 3 bianchi d'ova
Modu di preparazione:
Battite i bianchi d'ova prima di appiicà nantu à a pelle, poi asciugate cù una spazzola o una garza è lasciate asciugà finu à chì pò esse facilmente cacciatu da a faccia. Sì avete solu punti neri nantu à u nasu, basta à appiicà a maschera solu nantu à quella zona.
4. Pruvate u tè verde
U tè verde hè un grande alliatu di i cosmetichi, postu chì aiuta à rimuovere i batteri è e impurità da a pelle, in più di esse ideale per trattà infiammazioni minori, aiutendu à mantene a salute di a pelle.
Ingredienti:
- 1 tazza d'acqua bullente;
- 1 sachet di tè verde o 2 cucchiaini di foglie di tè verde seccu.
Modu di preparazione:
Aghjunghjite u sachet o l'arbe à a tazza d'acqua bullente è lasciate riposà per 10 minuti. Poi caccià u saccu o l'arbe è mette a tazza in a frigorifera per 30 à 60 minuti, finu à chì sia fredda. Quandu u tè hè ghjacciatu, pulisci u visu cù una spazzola o una spugna.
Questa maschera deve travaglià nantu à a faccia per circa 15 minuti, dopu avè lavatu a faccia bè dopu quellu tempu.
5. Fate un Bagnu di Vapore è esfoliate cù un Spazzolinu
Se soffre di assai punti neri nantu à u nasu, allora sta tecnica hè a soluzione, perchè aiuta à rimuovere i punti neri rapidamente. Dunque, duvete prima cumincià preparendu u bagnu di vapore per a vostra faccia. Per fà questu, basta à mette acqua bollente in una ciotola, sopra a quale duverebbe mette a to faccia, coprendusi a testa cù un asciugamanu.
Stu bagnu è vapore devenu esse fattu per 5 minuti, prima di cumincià à caccià i punti neri. Per caccià i punti neri da u nasu, pruvate à passà delicatamente una spazzola à denti in e zone eri ci sò i punti neri, passendu a spazzola in movimenti circulari senza appughjà troppu. Vede altre tecniche per rimuovere i punti neri in Cumu rimuovere i punti neri da a pelle.
6. Preparate una maschera di creta fatta in casa
L'argilla verde hè cunnisciuta per a cura di a pelle è l'attivazione di a circulazione sanguigna, in più d'esse un putente agente detergente per a pelle mista à grassa, aiutendu à eliminà impurità è prevenendu a furmazione di punti neri.
Ingredienti:
- 1 vetru o pignatta di plastica;
- 1 spazzola per applicà a maschera;
- Argilla verde;
- Acqua minerale.
Modu di preparazione:
Per appruntà, basta à mette in a pignatta 1 cucchiau d'argilla verde è un pocu d'acqua minerale, abbastanza per furmà una pasta senza diluce troppu. Dopu avè mischiatu è avendu a pasta, duvete appiicà a maschera cù a spazzola nantu à a faccia lavata.
Questa maschera duveria travaglià per circa 20 minuti, poi caccià tutta l'argilla cù acqua calda.
7. Applica una maschera di meli nantu à a vostra faccia
Infine, a maschera di u mele hè un'altra scelta fantastica, chì aiuterà à eliminà i punti neri da a to faccia. Per preparà sta maschera, basta à scaldà un pocu di mele nantu à u focu o in u microonde finu à chì sia caldu, è poi asciugà a faccia cù una spazzola o una gasa.
Questa maschera deve agisce nantu à a faccia per 15 minuti, dopu à chì deve esse rimossa cù acqua calda è un asciugamanu se hè necessariu.
U meli hè cunnisciutu per agisce cum'è antibioticu nantu à a pelle, eliminendu cusì i batteri da a faccia è aiutendu à guarì e ferite causate da l'acne. Inoltre, u meli lasciarà a vostra pelle idrata è liscia, eliminendu l'oliu in eccessu, impurità è sporcizia da a pelle.
Inoltre, cambià di cuscinu regularmente, soprattuttu se avete a pelle grassa, hè un altru tippu impurtante chì e coperture accumulanu facilmente l'oliu pruduttu da a pelle, diventendu cusì una fonte d'oliu è impurità.
È ùn vi scurdate, se avete a pelle sensibile o allergica, ùn fate micca una di queste maschere senza parlà prima cù u vostru dermatologu. Inoltre, evite di rimuovere o spremere i punti neri cù e unghie, perchè in più di esse assai dannose per a pelle, e unghie sò ancu una fonte di sporcizia è impurità chì arricchiscenu l'apparenza di infezioni in a pelle.