4 ghjochi per aiutà u vostru zitellu à pusà solu
Cuntenutu
- Ghjucate per aiutà u zitellu à pusà solu
- 1. Sculacciate u criaturu
- 2. Posa u zitellu cù parechji cuscini
- 3. Pusite un ghjocu nantu à u fondu di u presepiu
- 4. Tirà u zitellu in pusizione à pusà
- Cume per evità l'accidenti mentre ch'ellu ùn stà sempre
U zitellu principia di solitu à circà à pusà intornu à 4 mesi, ma pò stà solu senza sustegnu, stendu fermu è solu quandu hà circa 6 mesi.
Tuttavia, attraversu esercizii è strategie chì i genitori ponu fà cù u zitellu, chì rinfurzanu i musculi di u spinu è di u ventre, i genitori ponu aiutà u zitellu à pusà più prestu.
Ghjucate per aiutà u zitellu à pusà solu
Alcuni ghjochi chì ponu aiutà u zitellu à pusà solu sò:
1. Sculacciate u criaturu
Cù u criaturu pusatu nantu à e vostre grotte, rivoltu in avanti, duvete sculisciallu avanti è indietro, tenendulu strettu. Questu permette à u zitellu di esercità è di rinfurzà i musculi di u spinu chì sò essenziali per mantene u zitellu sedutu senza supportu.
2. Posa u zitellu cù parechji cuscini
Piazzà u zitellu in pusizione seduta cù parechji cuscini intornu face chì u zitellu impari à pusà.
3. Pusite un ghjocu nantu à u fondu di u presepiu
Quandu u criaturu hè in pusizione in u presepiu, hè pussibule mette un ghjoculu, di preferenza, chì li piaci assai, in u fondu di a culla per ch'ellu ci vole à pusà per pudè piglià lu.
4. Tirà u zitellu in pusizione à pusà
Cù u criaturu chjinatu nantu à u spinu, pigliate e mani è tiratelu finu à ch'ellu sia pusatu. Dopu à pusà per circa 10 secondi, chjinate è ripetite. Questu eserciziu aiuta à rinfurzà u ventre è i musculi di u zitellu.
Dopu chì u zitellu sia capace di pusà senza sustegnu, hè impurtante di lasciallu pusà nantu à u pavimentu, nantu à un tappettu o un cuscinu, è caccià ogni ughjettu da u quale puderia esse feritu o inghjuttitu.
Fighjate u video seguente per vede cumu si sviluppa u zitellu in ogni tappa è cumu aiutallu à pusà solu:
Cume per evità l'accidenti mentre ch'ellu ùn stà sempre
À questu stadiu, u zitellu ùn hà ancu assai forza in u troncu è dunque pò cascà in avanti, indietro è di latu, è pò chjappà a testa o esse feritu è dunque ùn deve esse lasciatu solu.
Una bona strategia hè di cumprà un galleggiante di piscina chì sia adattu per e dimensioni di u zitellu per adattassi intornu à a vostra vita. Cusì, se diventa sbilanciatu, a boia ammuccherà a caduta. Tuttavia, ùn pò micca rimpiazzà a presenza di i genitori perchè ùn prutege micca a testa di u zitellu.
Duvete esse attenti à i bordi di i mobuli perchè ponu causà tagli. Ci sò qualchi raccordi chì ponu esse acquistati in i negozi di i zitelli ma i cuscini ponu ancu esse utili.
Vede ancu cumu insegnà à u vostru zitellu à striscia più veloce.