Cumu allevà i sintomi di a sindrome di dumping
Cuntenutu
- Sintomi Immediati di a Sindrome di Dumping
- Sintomi tardi di a Sindrome di Dumping
- Trattamentu per a Sindrome di Dumping
- Quandu andà à u duttore
Per alleviare i sintomi di a Sindrome di Dumping, cume nausea è diarrea, per esempiu, hè di primura manghjà una dieta povera in alimenti cum'è pane, patate o pasta ricca in carboidrati per tutta a ghjurnata, aduprate medicazione per diminuisce u disagiu, cum'è Acarbose , sottu prescrizione medica è, in casi più severi, pò esse necessariu avè una chirurgia nantu à l'esofago.
U sindrome di Dumping si verifica per via di u passaghju assai veloce di l'alimentu da u stomacu à l'intestinu è si pò sviluppà dopu a chirurgia di perdita di pesu, cume a derivazione gastrica o a gastrectomia verticale, ma accade ancu in pazienti diabetici o cù Zollinger-Ellison, per esempiu.
I sintomi di sta sindrome ponu apparisce subitu dopu à manghjà o, quandu a digestione hè dighjà accaduta, si verificanu circa 2 à 3 ore dopu.
Sintomi Immediati di a Sindrome di Dumping
I sintomi più cumuni di a Sindrome di Dumping apparenu immediatamente dopu avè manghjatu o finu à 10 à 20 minuti dopu, è sintomi iniziali includenu sensazione di pesantezza in u ventre, nausea è vomitu.
Trà 20 minuti è 1 ora, sintomi intermedi chì pò purtà à un addome aumentatu, gasu, dolore addominale, crampi è diarrea.
In generale, l'alimenti ricchi di zuccheru, cum'è i dolci, o manghjendu una grande quantità di alimentu facenu chì i sintomi apparsu più rapidamente.
Sintomi tardi di a Sindrome di Dumping
I sintomi tardi di a Sindrome di Dumping ponu apparì 1 à 3 ore dopu avè manghjatu è ponu esse:
- Sudatu;
- Ansietà è irritabilità;
- Fami;
- Debbulezza è stanchezza;
- Sturdimentu;
- Tremori;
- Difficultà di cuncentrazione.
Questi sintomi tardi si verificanu per u fattu chì l'intestinu chjucu ùn tolera micca a presenza di zuccheru, purtendu à a liberazione di grandi quantità di insulina, causendu ipoglicemia.
In questi casi, u paziente deve piantà ciò ch'ellu face, pusà o chjinà si è trattà immediatamente l'ipoglicemia, per evità svene. Scuprite cumu fà in: Cumu trattà l'ipogliuemia.
Trattamentu per a Sindrome di Dumping
U trattamentu per a Sindrome di Dumping principia cù l'aghjustamenti in a dieta di u paziente da un nutrizzionista, per riduce u disagiu causatu. Leghjite più à: Cosa manghjà in a Sindrome di Dumping.
Tuttavia, pò ancu esse necessariu aduprà medicinali prescritti da u duttore, cum'è Acarbose o Octreotide, per esempiu, chì ritardanu u passaghju di l'alimentu da u stomacu à l'intestinu è riducenu i picchi di glucosiu è insulina dopu i pasti, riducendu i segni è sintomi causati da a malatia.
In casi più severi, induve i sintomi ùn sò micca cuntrullati cù dieta o medicazione, a chirurgia di l'esofago pò esse necessaria per rinfurzà u musculu cardia, chì hè u musculu trà u stomacu è a prima parte di l'intestinu. In questi casi, u paziente pò avè bisognu à esse alimentatu da un tubu inseritu in l'addome finu à l'intestinu, chjamatu jejunostomia.
Quandu andà à u duttore
U paziente deve andà à u duttore quandu:
- Presenta segni è sintomi di a Sindrome di Dumping è ùn anu micca avutu cirurgia bariatrica;
- Avè sintomi chì fermanu ancu seguitu l'istruzzioni di u gastroenterologu è nutrizziunista;
- Hà una rapida perdita di pesu.
U paziente deve andà à u duttore per adattà u trattamentu è prevene complicazioni cum'è anemia o malnutrizione è, per esse capace di fà attività di u ghjornu, cume u malessere limita a capacità di travaglià, cura di a casa o eserciziu , per esempiu.
Scuprite i cirugia bariatrici in: Cumu travagliate e cirugia di perdita di pisu