Autore: Frank Hunt
Data Di Creazione: 18 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 17 Maghju 2025
Anonim
Night
Video: Night

Cuntenutu

Per curà un virus rapidu, hè impurtante stà in casa è ripusassi, beie omancu 2 L d'acqua è manghjà à pena, scegliendu piatti cucinati è grigliati. In casi d'infezioni virali gravi, pò esse necessariu aduprà medicazione per riduce i sintomi, cum'è febbre, vomitu è ​​diarrea.

A virosi hè generalmente più cumuna in i zitelli, i zitelli è e persone cù sistemi immunitarii debuli è u trattamentu dura una media di 1 settimana, cù gastroenterite è u fretu sò i virus più cumuni. Sapete cumu identificà i sintomi per sapè s'ellu hè un virus o micca.

Dunque, alcuni suggerimenti chì ponu esse seguitati per curà i sintomi di u virus più rapidamente sò:

1. Stà à u riposu

Durante un virus hè impurtante riposà, evitendu sforzi, per aiutà u corpu à recuperà e so energie è prumove l'eliminazione di u virus. Inoltre, sughjendu in casa è in riposu, ci hè un risicu riduttu di trasmissione di u virus à altre persone.


2. Lavate bè e mani

Hè ancu impurtante di lavà e mani regolarmente, perchè e mani currispondenu à una di e forme principali di trasmissione di malatie. Cusì, lavendu e mani, hè pussibile impedisce a trasmissione à l'altri populi. Hè cunsigliatu di lavà e mani dopu à starnutisce è tossu è dopu avè usatu u bagnu.

3. Lascià l'ambiente aria

U virus hè capace di circulà più faciule in un ambiente chjusu è, dunque, hè impurtante di lascià l'ambiente ben ventilatu, aprendu e finestre per favurisce a circulazione d'aria.

4. Bei assai liquidi

Per prevene a disidratazione causata da diarrea, vomitu è ​​frebba hè necessariu di beie almenu 2 litri d'acqua o di seru casanu à u ghjornu, beie in picculi sorsi. Inoltre, i tè, in particulare u zenzeru è a pesca senza zuccheru, aiutanu à luttà contr'à a nausea più faciule è idratanu u corpu.

Amparate à fà u siero casanu fighjendu u video seguente:

5. Manghjate pasti leggeri

I pasti devenu esse legeri è facili da digerì per evità nausea, vomitu è ​​diarrea, è i cibi cotti è à a griglia devenu esse scelti, dendu preferenza à i brodi, frutti cum'è mele cotte è banane, ligumi cum'è carotte cotte o zucche o carni bianche cum'è pollu .


Durante a virosi hè cunsigliatu di ùn manghjà frutti è ligumi crudi è cibi piccanti, dolci o grassi, chì ponu aggravà i sintomi è ritardà a recuperazione.

6. Usendu medicazione

Durante un virus, pò esse necessariu aduprà medicinali per fermà i sintomi di u virus più rapidamente, è deve esse raccomandatu da u duttore secondu i sintomi, e indicazioni principali sò:

  • Medicinali per luttà contr'à u dolore è a frebba: analgésichi è antipiretici, cum'è Paracetamol, ponu esse presi ogni 6 ore per riduce u mal di testa, u corpu è a frebba;
  • Medicinali per luttà contra nausea è vomitu: per fermà sti sintomi, un antiemeticu, cum'è Metoclopramide, deve esse pigliatu da 15 à 30 minuti prima di manghjà, è a dosa pò esse ripetuta ogni 8 ore;
  • Medicinali per luttà contr'à a diarrea: in questi casi, si pò piglià un antidiarreicu, cum'è Racecadotril, 3 volte à ghjornu, dopu à i pasti principali.

In casi d'infezioni virali, l'usu d'antibiotici ùn hè micca indicatu, perchè ùn tratta micca e malatie causate da virus. Cusì, a guida medica hè essenziale per sceglie a migliore medicina per trattà u virus.


Oltre à queste droghe, l'usu di supplementi ricchi di zincu è vitamina C, cume Vitergan è Cebion per esempiu, aiutanu à rinfurzà u sistema immunitariu, rendendu u corpu più forte per luttà contr'à e malatie causate da i virus. Vede ancu ciò chì manghjà per curà u virus più rapidamente.

Trattamentu per l'infezzione di virus di a zitiddina

U trattamentu per l'infezioni virali in i zitelli o in i zitelli hè simile à u trattamentu per l'adulti, tuttavia, hè impurtante andà à u pediatra per adattà u trattamentu. Cusì, hè raccomandatu chì u zitellu o u zitellu resti in casa, ùn andendu micca in a scola materna o in a scola per ùn peghju è micca cuntaminà i culleghi. Inoltre, i genitori devenu:

  • Misurà a temperatura di u zitellu o di u criaturu ogni 2 ore è se hè necessariu, date una medicina per calà a frebba secondu a raccomandazione di u duttore;
  • Incuraghjite u vostru zitellu à beie acqua o tè ogni 30 minuti. In casu di criaturi, hè di primura allattà ogni 2 ore;
  • Dà à u zitellu piccule quantità di cibu stufati, cum'è a suppa è u risu cù u pullastru bullitu è ​​a mela o a banana;
  • Lavate e mani di u zitellu o di u zitellu è di i membri di a famiglia almenu 3 volte à ghjornu.

Queste misure aiutanu generalmente u zitellu à migliurà rapidamente è à recuperà a salute è u benessere.

Quandu andà à u duttore

Hè impurtante d'andà à u duttore quandu i sintomi aggravanu ancu seguendu tutte e raccomandazioni, se a persona hà una frebba superiore à 38,5ºC per più di 3 ghjorni, ùn hè micca capace di manghjà bè, s'ellu ci hè sangue in feci o se vomita più di 4 volte per a mattina.

In quessi casi, u duttore pò indicà chì e prove di sangue sò fatte per rilevà u virus è cusì indicà u megliu trattamentu per luttà contr'à u virus in modu più efficace.

Articuli Affascinanti

L'Ultimate Beginner Ab Workout per custruisce un core forte

L'Ultimate Beginner Ab Workout per custruisce un core forte

Un core forte agi ce cum'è u fundamentu per aiutà à fracicà ogni altru allenamentu, enza parlà di prevene u dolore lombare. Cuminciate cù que tu allenamentu per princ...
4 Modi per Trasformà I Vostri Snack Bar Preferiti In Dessert

4 Modi per Trasformà I Vostri Snack Bar Preferiti In Dessert

Quandu pen ate à a vo tra nutrizione preferita è i nack bar , probabilmente pen ate chì i muzzichi venenu dopu meziornu. (Un pocu annoiatu, nò?) Ma prima di cacciate i vo tri bar d...