6 cunsiglii per curà una infezzione virale più veloce
Cuntenutu
- 1. Stà à u riposu
- 2. Lavate bè e mani
- 3. Lascià l'ambiente aria
- 4. Bei assai liquidi
- 5. Manghjate pasti leggeri
- 6. Usendu medicazione
- Trattamentu per l'infezzione di virus di a zitiddina
- Quandu andà à u duttore
Per curà un virus rapidu, hè impurtante stà in casa è ripusassi, beie omancu 2 L d'acqua è manghjà à pena, scegliendu piatti cucinati è grigliati. In casi d'infezioni virali gravi, pò esse necessariu aduprà medicazione per riduce i sintomi, cum'è febbre, vomitu è diarrea.
A virosi hè generalmente più cumuna in i zitelli, i zitelli è e persone cù sistemi immunitarii debuli è u trattamentu dura una media di 1 settimana, cù gastroenterite è u fretu sò i virus più cumuni. Sapete cumu identificà i sintomi per sapè s'ellu hè un virus o micca.
Dunque, alcuni suggerimenti chì ponu esse seguitati per curà i sintomi di u virus più rapidamente sò:
1. Stà à u riposu
Durante un virus hè impurtante riposà, evitendu sforzi, per aiutà u corpu à recuperà e so energie è prumove l'eliminazione di u virus. Inoltre, sughjendu in casa è in riposu, ci hè un risicu riduttu di trasmissione di u virus à altre persone.
2. Lavate bè e mani
Hè ancu impurtante di lavà e mani regolarmente, perchè e mani currispondenu à una di e forme principali di trasmissione di malatie. Cusì, lavendu e mani, hè pussibile impedisce a trasmissione à l'altri populi. Hè cunsigliatu di lavà e mani dopu à starnutisce è tossu è dopu avè usatu u bagnu.
3. Lascià l'ambiente aria
U virus hè capace di circulà più faciule in un ambiente chjusu è, dunque, hè impurtante di lascià l'ambiente ben ventilatu, aprendu e finestre per favurisce a circulazione d'aria.
4. Bei assai liquidi
Per prevene a disidratazione causata da diarrea, vomitu è frebba hè necessariu di beie almenu 2 litri d'acqua o di seru casanu à u ghjornu, beie in picculi sorsi. Inoltre, i tè, in particulare u zenzeru è a pesca senza zuccheru, aiutanu à luttà contr'à a nausea più faciule è idratanu u corpu.
Amparate à fà u siero casanu fighjendu u video seguente:
5. Manghjate pasti leggeri
I pasti devenu esse legeri è facili da digerì per evità nausea, vomitu è diarrea, è i cibi cotti è à a griglia devenu esse scelti, dendu preferenza à i brodi, frutti cum'è mele cotte è banane, ligumi cum'è carotte cotte o zucche o carni bianche cum'è pollu .
Durante a virosi hè cunsigliatu di ùn manghjà frutti è ligumi crudi è cibi piccanti, dolci o grassi, chì ponu aggravà i sintomi è ritardà a recuperazione.
6. Usendu medicazione
Durante un virus, pò esse necessariu aduprà medicinali per fermà i sintomi di u virus più rapidamente, è deve esse raccomandatu da u duttore secondu i sintomi, e indicazioni principali sò:
- Medicinali per luttà contr'à u dolore è a frebba: analgésichi è antipiretici, cum'è Paracetamol, ponu esse presi ogni 6 ore per riduce u mal di testa, u corpu è a frebba;
- Medicinali per luttà contra nausea è vomitu: per fermà sti sintomi, un antiemeticu, cum'è Metoclopramide, deve esse pigliatu da 15 à 30 minuti prima di manghjà, è a dosa pò esse ripetuta ogni 8 ore;
- Medicinali per luttà contr'à a diarrea: in questi casi, si pò piglià un antidiarreicu, cum'è Racecadotril, 3 volte à ghjornu, dopu à i pasti principali.
In casi d'infezioni virali, l'usu d'antibiotici ùn hè micca indicatu, perchè ùn tratta micca e malatie causate da virus. Cusì, a guida medica hè essenziale per sceglie a migliore medicina per trattà u virus.
Oltre à queste droghe, l'usu di supplementi ricchi di zincu è vitamina C, cume Vitergan è Cebion per esempiu, aiutanu à rinfurzà u sistema immunitariu, rendendu u corpu più forte per luttà contr'à e malatie causate da i virus. Vede ancu ciò chì manghjà per curà u virus più rapidamente.
Trattamentu per l'infezzione di virus di a zitiddina
U trattamentu per l'infezioni virali in i zitelli o in i zitelli hè simile à u trattamentu per l'adulti, tuttavia, hè impurtante andà à u pediatra per adattà u trattamentu. Cusì, hè raccomandatu chì u zitellu o u zitellu resti in casa, ùn andendu micca in a scola materna o in a scola per ùn peghju è micca cuntaminà i culleghi. Inoltre, i genitori devenu:
- Misurà a temperatura di u zitellu o di u criaturu ogni 2 ore è se hè necessariu, date una medicina per calà a frebba secondu a raccomandazione di u duttore;
- Incuraghjite u vostru zitellu à beie acqua o tè ogni 30 minuti. In casu di criaturi, hè di primura allattà ogni 2 ore;
- Dà à u zitellu piccule quantità di cibu stufati, cum'è a suppa è u risu cù u pullastru bullitu è a mela o a banana;
- Lavate e mani di u zitellu o di u zitellu è di i membri di a famiglia almenu 3 volte à ghjornu.
Queste misure aiutanu generalmente u zitellu à migliurà rapidamente è à recuperà a salute è u benessere.
Quandu andà à u duttore
Hè impurtante d'andà à u duttore quandu i sintomi aggravanu ancu seguendu tutte e raccomandazioni, se a persona hà una frebba superiore à 38,5ºC per più di 3 ghjorni, ùn hè micca capace di manghjà bè, s'ellu ci hè sangue in feci o se vomita più di 4 volte per a mattina.
In quessi casi, u duttore pò indicà chì e prove di sangue sò fatte per rilevà u virus è cusì indicà u megliu trattamentu per luttà contr'à u virus in modu più efficace.