Cumu i polipi intestinali sò eliminati
Cuntenutu
- Cumu a preparazione deve esse
- Possibili complicazioni di polipectomia
- Cura necessaria dopu a rimozione di polipi intestinali
I polipi intestinali sò generalmente rimossi da una procedura chjamata polipectomia, durante una colonoscopia, in cui una verga chì hè attaccata à u dispositivu tira u polipu da u muru di l'intestinu per impedisce ch'ellu diventi cancru. Tuttavia, quandu u polipu hè assai grande, una chirurgia minore pò esse necessaria per facilità l'accessu è a rimozione di tutti i tessuti affettati.
Dopu a rimozione di i polipi, u duttore li invia di solitu à un laburatoriu per esse analizzati à u microscopiu, per identificà s'ellu ci sò cellule tumorali chì ponu indicà un risicu di sviluppà un cancru di colon.
Se i cambiamenti in e cellule di u polipu sò identificate, u duttore pò pianificà a colonoscopia ogni 2 anni, per esempiu, per vede s'ellu si presentanu cambiamenti novi chì ponu indicà u sviluppu di u cancheru. Capite megliu ciò chì sò i polipi intestinali.
Cumu a preparazione deve esse
Per preparà a rimozione di i polipi, di solitu hè richiestu di aduprà lassativi 24 ore prima di l'esame, per pulì l'intestinu eliminendu tutte e feci, questu faciliterà u prucessu di osservazione di u locu induve sò i polipi. Pò esse ancu necessariu per a persona di manghjà una dieta liquida, bevendu solu acqua è minestre.
Inoltre, in i 3 ghjorni prima di a prucedura, u paziente ùn deve micca piglià anti-infiammatori, aspirina è anticoagulanti, chì queste droghe aumentanu u risicu di sanguinamentu internu in l'intestinu.
Possibili complicazioni di polipectomia
In i primi 2 ghjorni dopu a polipectomia ci pò esse una piccula quantità di sanguinamentu, chì si pò vede facilmente in e feci. Questa sanguinazione pò durà raramente finu à 10 ghjorni dopu a procedura, ma questu ùn hè micca una situazione seria.
Tuttavia, se u sangu ùn diminuisce, hè ingombrante è a persona hà un dolore addominale severu, febbre è l'abdomen hè gonfiu, si consiglia di informà u duttore perchè pò esse stata una perforazione di u muru intestinale è pò esse necessariu avè una altra cirurgia.
Cura necessaria dopu a rimozione di polipi intestinali
Dopu a rimozione di i polipi intestinali, l'apparizione di poche quantità di sangue in e feci hè normale, micca una causa di preoccupazione, tuttavia, hè impurtante esse cuscente s'ellu ci hè un sanguinamentu eccessivu durante i primi 5 ghjorni, cume in questi casi si hè cunsigliatu per andà subitu à a sala d'urgenza. Hè ancu impurtante di evità l'usu di l'antiinflamatori durante 7 ghjorni, cum'è Ibuprofen, per esempiu, chì ci hè un risicu di sanguinamentu intestinale.
In i ghjorni dopu à a rimozione di i polipi, hè cumunu per i muri intestinali di diventà più sensibili è dunque, una dieta ligera deve esse fatta, basata nantu à cibi grigliati è cucinati, durante i primi 2 ghjorni. Sapete ciò chì manghjà dopu avè eliminatu i polipi.
A maiò parte di i pazienti ponu vultà à a so dieta abituale dopu a prucedura, ma s'ellu ci hè un tipu di fastidiu gastrointestinale, unu deve seguità e linee guida chì u duttore è nutrizzionista furnisceranu a migliore infurmazione nantu à cumu pò esse cù l'alimentu.
Cum'è a ritirata hè fatta cù sedazione o anestesia, hè ancu cunsigliatu chì, dopu l'esame, u paziente sia purtatu in casa da un membru di a famiglia, postu chì unu ùn deve micca guidà per e prime 12 ore.