7 modi naturali per prevene a gripe
Cuntenutu
- 1. Evite cambiamenti bruschi di temperatura
- 2. Investite in vitamina C
- 3. Fate a vacuna contra a gripe
- 4. Evite i lochi interni
- 5. Ùn lasciate micca asciugà a robba bagnata nantu à u vostru corpu
- 6. Evite u cuntattu cù e persone cun a gripe
- 7. Scumette nantu à l'echinacea
A grippa hè una malatìa cumuna, facilmente contagiosa, chì produce sintomi cum'è tosse, starnutimentu è nasu chì li secca. U so trattamentu include riposu, alimentazione sana, ricca in nutrienti, ma faciule da ingoiare è digerisce, ma in certi casi u duttore pò prescrive l'usu di medicinali, soprattuttu se avete a febbre coinvolta è quandu si tratta di influenza suina o influenza H1N1.
Cusì, hè megliu esse sicuri cà dispiaciuti è hè per quessa chì avemu elencatu quì alcune strategie semplici chì pudete aduttà à ghjornu per evità esse infettati da u virus di l'influenza:
Cura per evità a gripe1. Evite cambiamenti bruschi di temperatura
U corpu ùn risponde micca bè à cambiamenti bruschi di temperatura è dunque l'ideale hè di fà accade menu spessu. Dunque, se pensate chì hè assai caldu fora è vulete accende u condizionatore d'aria in casa o in u travagliu, ùn avete micca bisognu di lasciallu à una temperatura cusì bassa chì avete bisognu di mette un mantellu. Sceglite una temperatura chì hè più piacevule è assicuratevi chì u filtru di climatizazione sia pulitu, almenu una volta à l'annu perchè hè quì chì i microorganismi si multiplicanu è si sparghjenu facilmente in tutta a stanza.
2. Investite in vitamina C
L'alimenti ricchi di vitamina C rinfurzanu u sistema immunitariu è aiutanu à prevene l'influenza è u fretu. Ma in più, hè ancu impurtante d'avè una dieta sana, cunsumendu menu alimenti grassi è più alimenti pieni di vitamine è minerali. Una bona strategia hè di manghjà 2 frutti à ghjornu, ogni ghjornu è manghjà sempre un'insalata o una suppa prima di u corsu principale.
3. Fate a vacuna contra a gripe
U vaccinu contr'à l'influenza cambia ogni annu, è ancu s'ellu hè più adattu per i zitelli, l'anziani è e persone chì anu un core o prublemi respiratorii, chiunque pò piglià u vaccinu contr'à l'influenza in farmacia, essendu più prutettu contr'à sta malatia.
4. Evite i lochi interni
Ancu se hè particolarmente raccomandatu di ùn stà in u stessu locu chjosu cù una persona chì hà a grippa o un raffreddore, sta cura hè valida ancu per quelli chì ùn anu nimu intornu malatu. Dunque, in tempi d'epidemie è quandu u clima cambia, evite di stà in quelli lochi. Se travagliate in un ufficiu chjosu, pruvate à lascià a porta o a finestra aperta un pocu per prumove a circulazione d'aria, perchè i funghi, virus è batteri sò menu propensi à multiplicassi.
5. Ùn lasciate micca asciugà a robba bagnata nantu à u vostru corpu
Se avete finitu per esse bagnatu in a pioggia è i vostri panni eranu tutti bagnati o ancu umidi, duvete cambià i vostri panni, purtendu qualcosa di pulitu, seccu è caldu. Altrimente serà una porta aperta per l'influenza di stallassi. Pudete ancu piglià un tè caldu per riscaldà a gola, evitendu cusì a tosse. Aghjunghjendu una cucchiaiata di meli à u tè pò ancu aiutà à aumentà a funzionalità di u tè, è ancu à aghjunghje minerali impurtanti per pruteghje si.
6. Evite u cuntattu cù e persone cun a gripe
Se u vostru membru di a famiglia o cumpagnu di travagliu o scola hà a gripe o u fretu è ùn smette micca di tossisce è starnutisce accantu à voi, una bona strategia hè di aduprà una maschera respiratoria chì cumprate in farmacia per evità di sparghje u virus attraversu l'aria contaminante. À tutti . S'ellu ùn coopera micca è ùn porta micca a maschera, mettitelu nantu à voi stessu perchè u virus ùn entrerà micca in u vostru sistema respiratoriu è ùn sarete micca malatu.
7. Scumette nantu à l'echinacea
U tè Echinacea favurisce a furmazione di globuli bianchi chì sò e nostre cellule di difesa. Pudete piglià questu tè ogni ghjornu o se preferite, pigliate solu durante a stagione, in autunno è soprattuttu in l'invernu.
Fighjate u video sottu è amparate nantu à altri rimedii casani chì ponu aiutà à vince sta battaglia:
Ma se pensate dighjà d'avè un raffreddore o una influenza perchè vi sentite stanchi, scoraggiati è avete una tosse o un nasu chì cola, pruvate à ripusàvi un pocu in casa perchè u corpu hà bisognu di fighjà nantu à a produzzione di anticorpi per luttà contr'à i virus chì causanu sti sintomi . Bere assai acqua aiuta à fluidificà e secrezioni, rendendulu più faciule da eliminà, ma sì ùn vi piace l'acqua, beie suchju di frutta o tè fatti cù zenzeru, menta, limone o cipolla per curà l'influenza rapidamente.