Cumu fà Tintura per Trattamenti in Casa
Cuntenutu
- Passu per Passu per preparà una Tintura Casalinga
- Cumu preparà a tintura fatta in casa cù vodka
- Cumu preparà a tintura fatta in casa cù glicerina
- Per chì sò aduprati
- Cume Usà Coloranti
- Quandu ùn esse adupratu
E tinture medicinali sò estratti cuncentrati preparati cù alcolu è piante medicinali, chì permettenu di conservà e erbe è e so proprietà per lunghi periodi di tempu senza perde e so proprietà.
A maiò parte di e tinture sò preparate aduprendu alcolu, chì funziona estraendu i cumpunenti di a pianta è cum'è cunservatore. Queste tinture ponu esse acquistate in drogherie o negozi di alimenti salutari, o ponu esse preparati in casa in modu casanu, aduprendu alcolu di bona qualità o vodka è erbe secche.
Passu per Passu per preparà una Tintura Casalinga
Cumu preparà a tintura fatta in casa cù vodka
Per preparà tinture fatte in casa hè necessariu aduprà erbe medicinali in forma secca è vodka di bona qualità, chì deve esse preparata cume:
Ingredienti:
- 200 g di mischiu di erbe secche o di erbe. In u casu di l'erba fresca, deve esse prima asciugatu prima di esse adupratu in a preparazione di a tintura;
- 1 litru di vodka cù una percentuale d'alcol di 37,5%.
Modu di preparazione:
- Sterilizà un vasu di vetru scuru cun un coperchio. Per fà questu, duvete lavà bè a pignatta cù acqua calda è sapone, lasciarla asciugà è mette la in fornu da 15 à 20 minuti;
- Tagliate bè l'arba secca è mettitela in u vasettu di vetru, dopu aghjunghjite a vodka finu à chì l'erbe sò cuperte;
- Agitate bè u mischju è verificate chì tutte l'erbe sò sottumesse;
- Chiudite u vasu di vetru è lasciate riposà per 3 settimane in un locu frescu è ariosu, mittendu u mischju una volta à ghjornu;
- Dopu à 2 settimane, stende u mischju cù un filtru di caffè in stoffa o un filtru di carta;
- Rimette u mischju in un vasettu di vetru sterile, chì deve esse tichittatu cù a data è u listinu di ingredienti aduprati.
In a preparazione di tinture, solu una erba medicinali o un mischju di erbe cù pruprietà medicinali pò esse adupratu, secondu u prublema da trattà.
Cumu preparà a tintura fatta in casa cù glicerina
Hè ancu pussibule di preparà tinture fatte in casa aduprendu glicerina, chì deve esse preparata cume:
Ingredienti:
- 200 g di mischiu di erbe secche o di erbe. In u casu di l'erba fresca, deve esse prima asciugatu prima di esse adupratu in a preparazione di a tintura;
- 800 ml di Glicerina;
- 20 ml d'acqua filtrata.
Modu di preparazione:
- Imbulighjate a glicerina cù l'acqua;
- Pone l'erba secca tritata in un vasu di vetru scuru sterilizatu è aghjunghjite u mischju di glicerina è acqua sopra l'erbe finu à ch'elli sianu cuparti;
- Agitate bè u mischju è verificate chì tutte l'erbe sò cuperte;
- Chiudite u vasu di vetru è lasciate riposà per 3 settimane in un locu frescu è ariosu, mittendu u mischju una volta à ghjornu;
- Dopu à 2 settimane, stende u mischju cù un filtru di caffè in tela o un filtru di carta;
- Rimettite u mischju in un vasettu di vetru sterile, chì deve esse tichittatu cù a data è u listinu di ingredienti aduprati.
E tinture preparate cù glicerina anu generalmente un gustu più dolce di quelli preparati cù l'alcol, è alcune piante medicinali chì ponu esse cunservate aduprendu stu metudu sò a menta piperita, Lavanda, Basiliu, Sambucu o Melissa, per esempiu.
Per chì sò aduprati
E tinghje anu parechje applicazioni secondu a pianta medicinale aduprata in a so preparazione. A seconda di ciò chì hè destinatu, e tinture ponu esse aduprate per trattà prublemi cum'è una cattiva digestione, piaghe di a pelle, tosse, mal di gola, stress, insonnia, piaghe di a pelle, infezioni di e vie urinarie o mal di denti, per esempiu.
Perchè sò cuncintrati, e tinture sò generalmente più forti cà i tè o l'oliu fattu di piante medicinali è dunque devenu esse aduprati cun prudenza è cù moderazione.
Cume Usà Coloranti
E tinture devenu esse pigliate à bocca ogni volta chì i sintomi sò prisenti o quandu hè necessariu. E dosi raccomandate dipendenu da a tintura è di l'erba aduprata, pigliandusi di solitu qualchì goccia o 1 cucchiaina di tintura (5 ml) diluita in un bichjeru d'acqua, 2 à 3 volte à ghjornu.
Inoltre, alcune tinture cum'è Arnica o Acacia, per esempiu, ponu esse aduprate per preparà cumpresse da appiecà direttamente nantu à a pelle, in quale casu si raccomanda di diluire 1 cucchiainu di tintura in 2 tazze d'acqua. Per appiicà a tintura sottu à a pelle, duvete immersà una garza in u mischju è appiccià nantu à a ferita o l'area di a pelle da trattà per 10 minuti, 3 à 5 volte à ghjornu.
E tinghje devenu sempre esse conservate in lochi freschi è ariosi è a so vita di scaffale varieghja trà 6 è 12 mesi.
Quandu ùn esse adupratu
E tinture per cuntene alcolu sò contraindicate per i zitelli, durante a gravidanza è u periodu di allattamentu è ancu per i pazienti cù prublemi di fegatu o chì piglianu medicazione controllata.