5 cunsiglii per rinfurzà i chiodi debuli
Cuntenutu
- 1. Aduprate una crema idratante
- 2. Aduprate rinfurzatori di unghie
- 3. Aduprate solu untuvatore di smalti senza acetone
- 4. Prutegge e to mani cù guanti
- 5. Manghjate una dieta equilibrata
Per rinfurzà e unghie debuli è fragili, ciò chì pudete fà hè aduprà una basa per rinfurzà e unghie, prutegge e mani ogni ghjornu cù guanti durante e faccende di a casa o aumentà u cunsumu di alcuni alimenti, per esempiu.
Unghie debule ponu esse trattate facilmente, è u so trattamentu pò comportà cambiamenti di abitudini alimentari, boni abitudini igieniche è poche cure cutanie di l'ogni di ghjornu, tuttavia i risultati previsti ponu piglià qualchì tempu per esse uttenuti, richiedendu di curà e unghie ogni ghjornu.
L'indebbulimentu di e unghie pò esse causatu da diversi fattori, spessu causati da abitudini dannose per l'unghia, cume mordere e unghie o mette e unghie in cuntattu cù chimichi, cum'è detergente, senza pruteghje li, o da a mancanza di alcune vitamine . in cibu. Scuprite e cause principali di unghie debuli.
Cusì, per fà e vostre unghie più forti è più belle ci sò qualchi suggerimenti chì pudete seguità cum'è:
1. Aduprate una crema idratante
L'applicazione di una bona crema idratante à e mani è à e unghie aiuta à mantene l'ungla idratata, rendenduli più forti è più belli. Inoltre, ci sò ancu alcune creme specifiche per aiutà in u trattamentu di unghie debuli è fragili, chì ponu esse truvati in drogherie è negozi di prudutti di bellezza.
2. Aduprate rinfurzatori di unghie
Per u trattamentu di unghie debuli è fragili ci sò ancu alcune basi di rinfurzamentu di unghie è olii specifici, chì aiutanu à nutrisce è à rinfurzà e unghie. Questi prudutti devenu esse applicati ogni ghjornu nantu à u unghje pulitu senza smaltu.
Hè impurtante di fà attenzione à a cumpusizione di ste basi è olii, hè cunsigliatu di dà preferenza à i prudutti chì cuntenenu vitamina B5, minerali è calciu chì aiutanu à rinfurzà è prutege l'unghia.
3. Aduprate solu untuvatore di smalti senza acetone
Aduprà un smuvatore di smalti senza acetone hè ancu una cura impurtante da piglià quandu e unghie sò debuli è fragili, chì l'acetone hè un pruduttu chimicu chì pò esse aggressivu per e unghie chì sò dighjà fragili.
Inoltre, duvete riduce ancu u numeru di volte chì andate in u salone per fà e vostre unghie o u numeru di volte chì pittate e unghie cù smaltu, chì questu lascia solu e vostre unghie più sensibili è fragili.
4. Prutegge e to mani cù guanti
Prutegge e to mani ogni ghjornu cù guanti ogni volta chì fate faccende di a casa cum'è lavà i piatti o pulisce a casa, duve avete bisognu di tene e mani in cuntattu cù l'acqua o prudutti di pulizia, in modu da pudè impedisce chì e unghie diventinu debuli o fragili.
5. Manghjate una dieta equilibrata
Aumentà u cunsumu di alcuni alimenti cum'è gelatina, latte, ovu, verdure à foglia scura cum'è cavolo, germe di granu, spinaci, avocado, patate dolce o fegatu, ponu aiutà à rinfurzà e unghie, rendenduli più forti, belli è menu fragili, postu chì sò alimenti ricchi di Vitamina A, acidu pantotenicu o Vitamina B5, ferru, calciu è proteine.
Inoltre, questi alimenti aiutanu ancu à rifornisce vitamine è nutrienti chì ponu mancà in u corpu, chì hè una di e cause principali di unghie debuli è fragili.