Cume un Instagram falsu nantu à u glamour è l'abusu di l'alcoolu s'hè rializatu in cima
Cuntenutu
Tutti avemu quellu amicu chì pare avè campatu una vita perfetta in i social media. Lousie Delage, una parigina di 25 anni, sarebbe probabilmente unu di quelli amichi chì publicanu constantemente nantu à marchjà per i vicoli rustichi, indulgendu in cene fastose cù amichi attraenti, è allughjassi nantu à i yachts ancurati in mezu à u Mediterraniu, beie in manu .
U so stilu di vita affascinante in mostra li hà permessu di riunisce più di 68.000 seguitori d'Instagram-ma pocu sanu chì ùn hè mancu vera.
Metro riferisce chì Louise hè un caratteru falsu creatu da l'agenzia publicitaria BETC per u so cliente, Addict Aide. BETC l'hà purtata à a vita in un tentativu di mustrà à l'utilizatori di e social media quantu hè faciule di trascurà a dipendenza da l'alcol di un amicu o di u so amatu. Ancu s'è u caratteru di Louise hè visibilmente avè u tempu di a so vita, hà ancu alcolu presente in ogni una di e so ritratti.
Sicondu Adweek, BETC hà pigliatu solu dui mesi per aiutà u contu à rack up tanti seguitori. Puderanu fà questu affinchendu ritratti à u mumentu propiu, accede à l'utilizatori più attivi, assicurendu di seguità parechji "influencers" suciale è includendu parechji hashtags cù ogni postu chì riguardanu l'alimentariu, a moda, i partiti è altri temi simili.
"Ci era parechje persone chì anu intesu a trappula - un ghjurnalistu trà altri, benintesa", hà dettu à Adweek u presidente è direttore creativu di l'agenzia publicitaria Stéphane Xiberras. "À a fine, a maiurità hà vistu una bella zitella di u so tempu è mancu appena una spezia di ragazza sola, chì in realtà ùn hè mancu cusì cuntenta è cun un prublema d'alcolu seriu".
L'agenzia hà finitu infine a ruse publicendu u seguitu video in Instagram è YouTube, sperendu di dimustrà chì seguità queste persone apparentemente affascinanti è simpaticamente piaciuti i so posti ponu inavvertitamente abilità a dipendenza di qualcunu.
Questa campagna ùn hè micca solu incuraghjendu a ghjente à fà un passu in daretu è à fighjà u quadru più generale quandu si tratta di i so amichi, ma prova ancu à aiutà a ghjente à fà una seconda ochjata à i so prublemi di abusu di droghe.
Inoltre, ùn dimentichemu micca quantu faciule pò esse l'imersonificà à qualcunu nantu à i social media. Allora fate attenzione à chì seguitate è ùn fidate micca di tuttu ciò chì vede.