Cumu pulisce a pelle cù l'acne
Cuntenutu
- Tecnica curretta per lavà a faccia
- Chì hè u megliu sapone per lavà a vostra faccia
- Cosa da fà dopu avè lavatu a faccia
Lavà a faccia hè assai impurtante in u trattamentu di l'acne, perchè permette di riduce l'oliuità di a pelle, in più di eliminà l'eccessu di batteri P. acnes, chì sò una causa maiò di acne in parechje persone.
Dunque, l'ideale hè di lavà a vostra faccia almenu 2 volte à ghjornu, una volta a mattina dopu u svegliu, per eliminà l'oliu chì s'acumula durante a notte, è un altru à a fine di a ghjurnata, prima di andà. Dorme, per pulisce finu à l'oliu chì si hè riunitu in tuttu u ghjornu.
Tecnica curretta per lavà a faccia
Quandu vi lavate a faccia, seguitate questi passi:
- Lavate e mani prima di lavà a faccia, per eliminà i batteri chì ponu esse nantu à a pelle;
- Bagnà a faccia cù acqua calda o fredda;
- Strofinate a to faccia cun dolcezza cù u vostru sapone, aduprendu e to mani;
- Asciucate u to visu cù un asciugamanu soffiu è dendu schiaffi leggeri, postu chì strufinendu u asciugamanu pò rende a pelle più irritata.
L'asciugamanu adupratu per asciugà a faccia, oltre à esse dolce, idealmente duverebbe ancu esse chjucu è individuale, affinch'ellu possa esse piazzatu per lavassi subitu dopu. Questu hè chì, quandu si pulisce a faccia, i batteri acne stanu nantu à u asciugamanu è si ponu multiplicà, tornendu à a pelle quandu si usa u asciugamanu una seconda volta.
Chì hè u megliu sapone per lavà a vostra faccia
U sapone adupratu deve esse solu »senza oliu',' No oil 'o' anti-comedogenic ', ùn hè micca necessariu aduprà saponi antisettici o esfolianti, chì ponu asciugà a vostra pelle o peghju l'infiammazione di a pelle. I saponi cù l'acidu acetilsalicilicu devenu ancu esse aduprati solu cù l'indicazione di u dermatistu, postu chì parechje creme aduprate in u trattamentu cuntenenu dighjà sta sustanza in a so cumpusizione, chì pò causà un sovradosing.
Cosa da fà dopu avè lavatu a faccia
Dopu lavatu a faccia hè ancu di primura per idratà a to pelle cù una crema senza oliu o mattificante, cum'è Effaclar da La Roche-posay o Normaderm da Vichy, perchè, ancu se a pelle produce assai oliu, di solitu hè assai disidratata, rendendu u trattamentu difficiule.
Inoltre, l'usu di creme per l'acne indicatu da u dermatologu deve esse mantenutu, è dinò una dieta adatta chì aiuta à riduce a produzzione d'oliu di a pelle. Eccu alcuni consiglii da u nostru nutrizzionista:
Vede ancu una lista di i migliori alimenti per trattà l'acne.