Cumu pulisce a zitella
Cuntenutu
- Cumu pulisce una zitella quandu si cambia u pannolinu
- Quandu aduprà crema di rash di diaper
- Cumu pulisce una zitella dopu à u sbrinamentu
Hè assai impurtante di fà l'igiene intima di e zitelle currettamente, è in a direzzione ghjusta, da davanti à daretu, per evità l'apparizione di infezioni, postu chì l'anu hè assai vicinu à i genitali di u zitellu.
Inoltre, hè ancu assai impurtante cambià u pannolinu parechje volte à u ghjornu, per prevene l'accumulazione di urina è feci chì, in più di causà infezioni, ponu ancu irrità a pelle di u zitellu.
Cumu pulisce una zitella quandu si cambia u pannolinu
Per pulisce una criatura quandu cambiate un pannolinu, aduprate un pezzu di cotone imbevutu in acqua calda è pulite a zona intima in l'ordine seguente:
- Pulite e labbre più grandi da davanti à daretu, in un muvimentu unicu, cum'è mostratu in l'imagine;
- Pulite e labbre più chjuche da davanti à daretu, cù un pezzu novu di cuttone;
- Ùn pulisce mai l'internu di u vaginu;
- Asciugate a zona intima cun un pannolinu di stoffa dolce;
- Applica una crema per prevene l'eruzione cutanea.
U muvimentu back-to-back chì deve esse fattu durante u cambiamentu di pannolinu, impedisce chì alcuni resti di feci entrinu in cuntattu cù a vagina o l'uretra, prevenendu possibili infezioni vaginali o urinali. I pezzi di cuttuni aduprati per pulisce a zona intima, devenu esse aduprati solu una volta, ghjittenduli in a spazzatura dopu, aduprendu sempre un pezzu novu in un novu passaghju.
Vede ancu cumu si puliscenu i genitali di i masci.
Quandu aduprà crema di rash di diaper
A pulizia cutidiana di a regione intima di a zitella deve esse fatta cù dulcezza per ùn fà male à u zitellu è per evità l'eruzione di u pannolinu, hè impurtante mette sempre una crema protettiva chì impedisce l'apparizione di rash di pannolinu in a regione di i pieghi.
In presenza di rash di pannolinu, hè pussibule di verificà a rossa, u calore è i pellet nantu à a pelle di u zitellu chì vene in cuntattu cù u pannolinu, cume e natiche, i genitali, l'inguine, e cosce superiori o u ventre inferiore. Per trattà stu prublema, un unguentu curativu pò esse applicatu, cù ossidu di zincu è antifungali, cum'è nistatina o miconazole in a cumpusizione,
Amparate à identificà è cura l'eruzione di u pannolinu di u zitellu.
Cumu pulisce una zitella dopu à u sbrinamentu
Dopu à u scongelamentu, l'igiene hè assai simile à ciò chì si face quandu u zitellu porta un pannolinu. U zitellu deve esse guidatu da i genitori per pulì si, sempre da davanti à daretu, cù u cotone o a carta igienica, fendu sempre attenzione à ùn lascià alcun pezzu di carta igienica appiccicatu in i genitali.
Dopu fattu coccu, l'ideale hè di lavà a zona intima cù acqua corrente.