Cumu pulisce l'arechja di u zitellu
Cuntenutu
- Quandu si pulisce l'arechja di u zitellu
- Quandu a cera pò indicà un prublema
- Cumu prevene l'infiammazione in l'arechja
Per pulisce l'arechja di u zitellu, si pò aduprà un asciugamanu, un pannolinu di stofa o una gasa, evitendu sempre l'usu di u tampone di cuttone, postu chì facilita l'apparizione di incidenti, cume a rumpitura di u timpanu è u tappu di l'arechja cù a cera.
Dopu, duvete seguità u seguitu passu à passu:
- Posa u zitellu nantu à una superficia sicura;
- Gira a testa di u criaturu cusì chì l'arechja hè girata in altu;
- Bagnate leggermente a punta di u pannolinu, asciugamanu o gasa in acqua tiepida senza sapone;
- Stringhje u tissutu per caccià l'acqua in eccessu;
- Passa u pannu umitu, pannolinu o gasa per l'esternu di l'arechja, per sguassà a terra;
- Seccu l'arechja cù un asciugamanu dolce.
Hè impurtante di ricurdà chì solu a sporcizia esterna deve esse cacciata, chì a cera hè drenata naturalmente da l'arechja è eliminata durante u bagnu.
A cera hè una sustanza prodotta naturalmente da u corpu per prutege l'arechja contr'à l'ingressu di polvere è di sporcizia, in più di furmà una barriera chì impedisce l'entrata di microorganismi chì causanu infezioni, cum'è l'otite.
Quandu si pulisce l'arechja di u zitellu
L'arechja di u zitellu pò esse pulita ogni ghjornu dopu à u bagnu, seguitendu i passi indicati. Questa rutina hè capace di tene u canale arechju liberu di cera in eccessu, chì pò influenzà a vostra audizione è causà infezioni.
Tuttavia, s'ellu ci hè una accumulazione eccessiva di cerume, hè cunsigliatu di cunsultà u pediatra per fà una pulizia prufessiunale è valutà s'ellu ci hè un prublema cù l'arechja.
Quandu a cera pò indicà un prublema
A cera nurmale hè fina è di culore giallastra, essendu naturalmente drenata da un picculu canale in l'arechja. Tuttavia, quandu ci sò prublemi cù l'arechja, a cera pò varià in culore è spessore, diventendu più liquida o spessa.
Inoltre, quandu ci hè un prublema, u zitellu pò mustrà altri segni cum'è strofinà l'arechje, ficcà un ditu in l'arechja o ancu avè una frebba s'ella si sviluppa un'infezzione. In questi casi, hè impurtante andà à u pediatricu per fà una valutazione è inizià u trattamentu adattatu.
Cumu prevene l'infiammazione in l'arechja
L'infiammazione à l'arechja, cunnisciuta ancu cum'è otite, pò esse prevenuta cù misure semplici cume asciugà l'arechja di u zitellu bè dopu u bagnu, pulisce l'esternu è a parte posteriore di l'arechje di u zitellu bè cumu spiegatu sopra, è ùn lascià l'arechje di u zitellu sottu acqua mentre u bagnu. Verificate cumu bagnà currettamente u zitellu per evità stu prublema.
Inoltre, ùn duverete mai aduprà alcun ughjettu acutu per pruvà à caccià a cera o aiutà à pulisce l'internu di l'arechja, cume i tamponi di cuttone, i punti di punta o i stuzzicadenti, postu chì pò apre facilmente ferite o rompe u timpanu di u zitellu.