Cume pulisce i pennelli di truccu per prevene a tigna in faccia

Cuntenutu
Per pulisce e spazzole di trucco hè raccomandatu di aduprà shampoo è condizionatore. Pudete mette un pocu d'acqua in una piccula ciotola è aghjunghje una piccula quantità di shampoo è immersa a spazzola, strofinendu delicatamente, finu à ch'ella sia pulita.
Dopu hè cunsigliatu di riempie a ciotola cù un pocu d'acqua è aghjunghje u condizionatore, immersendu a spazzola è lasciandula quì qualchì minutu. Stu passu hè impurtante per impedisce ch'ellu diventi seccu, assicurendu a so integrità. Per asciugà, mette a spazzola piatta nantu à una superficia piatta à u sole per qualchì ora.

Questa prucedura deve esse effettuata in media ogni 15 ghjorni, è una spazzola deve esse lavata à a volta, per assicurà chì sia veramente pulita, evitendu a proliferazione di funghi è batteri chì ponu sviluppà in e cellule epiteliali chì restanu nantu à a spazzola dopu a so usu.
Cumu pulisce i pennelli veloci
Se avete bisognu di una pulizia più rapida, per pudè aduprà a spazzola per aduprà un'altra ombra di basa, per esempiu, pudete aduprà un tessutu inumiditu per rimuovere l'eccessu.
Aprite a spazzola asciugate da un latu à l'altru finu à chì a spazzola sia cumpletamente pulita. In casu di necessità, applica un pocu rimusciu di trucco per rende più faciule. Dopu lasciate asciugà à l'aria cù pruvate à asciugallu cù un tissutu.
Cunsiglii per u pennellu per durà più
Per allungà a vita di a spazzola di trucco, duverete evità di bagnà a parte metallica induve e setole si uniscenu cù a maniglia, per ùn allentassi è se a maniglia hè di legnu, hè ancu bonu per evità di bagnà quella parte.
Inoltre, e spazzole devenu esse conservate in lochi secchi è sempre chjinati o rivolti in alto per ùn mancassi.