Cume fermà subitu i singuli
Cuntenutu
Per fermà rapidamente l'episodi di singuli, chì accadenu per via di una cuntrazione rapida è involuntaria di u diafragma, hè pussibule seguità qualchi suggerimenti chì facenu chì i nervi è i musculi di a regione toracica travaglinu di novu à u ritmu propiu. Alcuni di sti suggerimenti sò di beie acqua fredda, trattene u vostru fiatu per alcuni secondi è lasciate uscì pianu pianu.
Quandu u singhjornu hè persistente è dura più di 1 ghjornu, hè necessariu cunsultà un medicu generale per valutà e cause di l'inghjupu è indicà un trattamentu cù medicazione adatti, chì ponu esse gabapentin, metoclopramide è baclofen.
Cusì, per fermà u singhjottu in modu efficace è definitivu, hè impurtante eliminà a so causa, chì pò esse a dilatazione di u stomacu per via di manghjà eccessivamente o di manghjà eccessivamente, ingestione di bevande alcoliche è ancu malatie di u cervellu, cume a meningite, per esempiu . Per capisce megliu, verificate ciò chì provoca l'ingannu.
9 cunsiglii per piantà i singuli
I sullati duranu di solitu qualchì siconda, è e tecniche casalinghe ponu esse effettuate per fà li sparì più prestu. Queste tecniche sò popolari è micca tutti anu prova scientifica, è i risultati ponu variare da persona à persona. Questi cunsiglii sò più utili in casi di singuli improvvisi è pocu frequenti, è ponu esse:
- Bei un bichjeru d'acqua ghiacciata, o succhiate u ghjacciu, chì stimula i nervi di u pettu;
- Metti una cumpressa fredda in faccia, per aiutà à cuntrullà a respirazione;
- Ritene u fiatu quant'è pudete o respira in un saccu di carta, cumu aumenta i livelli di CO2 in u sangue, è stimula u sistema nervosu;
- Rispira prufundamente è pianu, per stende u diafragma è i musculi respiratori;
- Pigliate un spaventu, perchè libera l'adrenalina chì interferisce cù u funziunamentu di u cervellu è stimula i nervi musculari;
- Fate movimenti di starnutimentu, postu chì aiuta u diafragma à funziunà dinò bè;
- Bei un pocu d'acqua cù u troncu inclinatu avanti o à capu in ghjò, chì questu rilassa u diafragma;
- Copre u nasu è spinghje per liberà l'aria, contraendu u pettu, chjamatu manuvra Valsalva, chì hè un altru modu per stimulà i nervi di u pettu;
- Manghjate una cucchiaia di zuccheru, mele, limone, zenzeru o acetu, postu chì sò sostanze chì stimulanu e papille gustative, sovraccaricanu i nervi di a bocca è occupanu u cervellu cù altri stimuli, rendendu u diafragma rilassatu.
In u neunatu o ancu in u ventre di a mamma, i singuli ponu esse causati perchè u diafragma è i musculi respiratori sò sempre in sviluppu, è u reflux dopu l'allattamentu hè assai cumunu. In questi casi, si consiglia di allattà u zitellu o, se u stomacu hè dighjà pienu, di burpà. Vede di più cumu si ferma u singhjornu in i zitelli.
Cume prevene l'episodi di singuli
Ùn ci hè micca un metudu specificu per prevene l'ingannu di apparizione, tuttavia, hè pussibule di piglià alcune misure chì aiutanu à riduce a possibilità di episodi di singhiozzi. Queste misure sò in relazione cù cambiamenti di stile di vita cume beve menu alcolu, manghjà più pianu è in porzioni più chjuche è evitendu cibi piccanti.
Inoltre, alcuni studii mostranu chì a meditazione, cù tecniche di rilassamentu, a riduzione di u stress è l'agopuntura ponu aiutà à riduce l'attacchi di singuli. Scuprite più altri benefici di l'agopuntura.
Quandu andà à u duttore
Se u singhjornu dura più di 1 ghjornu, hè necessariu cunsultà un medicu generale, chì pò esse un singhjornu persistente o crònicu causatu da infezioni, infiammazioni, malatie gastrointestinali o da l'usu di certi medicamenti. In queste situazioni, u duttore pò dumandà testi per investigà a causa di i singuli chì ùn si fermanu.
U duttore pò ancu prescrive qualchì medicamentu per trattà i singuli più intensamente, cum'è clorpromazina, haloperidol, metoclopramide è, in casi più severi, fenitoina, gabapentina o baclofene, per esempiu. Capite cumu si face u trattamentu di l'ingannu.