Autore: Morris Wright
Data Di Creazione: 1 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Dicembre 2024
Anonim
U megliu tempu per piglià u sole è cumu prutege a vostra pelle - Salute
U megliu tempu per piglià u sole è cumu prutege a vostra pelle - Salute

Cuntenutu

Per pudè ottene una pelle cunciata senza corre u risicu di brusgiole è ancu di cancheru di a pelle, hè cunsigliatu di mette una crema solare nantu à tuttu u corpu, cumprese l'arechje, e mani è i pedi, 30 minuti prima di esse esposti à u sole.

Hè pussibule ottene un bronzu ancu aduprendu a crema solare è in questu modu u culore ferma per un tempu più longu, evitendu u sfaldamentu chì si verifica nurmalmente quandu a pelle hè stata attaccata da i raggi ultravioletti.

U megliu tempu per piglià u sole

Per evità i rischi per a salute, si consiglia di evità una esposizione prolungata à u sole durante i tempi più caldi di a ghjurnata, vale à dì, trà 10 ore è 16 ore. Questu hè chì trà questi tempi ci hè una emissione più alta di raggi ultravioletti, aumentendu u risicu di cancheru di a pelle, per esempiu.

Cusì, hè cunsigliatu di aduprà a crema solare è u sole finu à 10 ore è dopu à 4 ore per evità prublemi di salute, cum'è l'invecchiamento di a pelle, brusgiature è l'apparizione di macchie nantu à a pelle, per esempiu. Capite perchè avè troppu sole hè male.


Cunsiglii per pruteggevi da u sole durante i tempi più caldi di a ghjurnata

À l'ore più calde di a ghjurnata, chì si trova trà 10 ore è 4 ore di sera, hè impurtante seguità alcune raccomandazioni prima di espone si à u sole, per esempiu:

Alcuni suggerimenti per pruteggervi da u sole trà 10 ore è 4 ore sò:

  1. Ùn esse direttamente esposti à u sole, entrendu sottu à l'umbrella, per esempiu. Ancu se u parasole allevia l'esposizione diretta à u sole, ùn impedisce micca u passaghju di i raggi UV, chì sò ancu riflessi da a rena o da l'acqua. L'ideale hè di fughje u sole, stà in un chioscu o un ristorante, per esempiu;
  2. Purtate cappellu è occhiali da soleper prutege l'ochji è a faccia da i raghji di u sole;
  3. Aduprate una crema solare cun fattore di prutezzione solare secondu u tippu di pelle. Scuprite quale hè u megliu filtru solare per ogni tippu di pelle;
  4. manghjà - Bei assai liquidi, cum'è acqua, acqua di coccu o suchji di frutti, evitendu bevande alcoliche, è manghjate cibi freschi, cume insalate crude è carni à a griglia, preferibilmente senza salse.

Seguendu queste precauzioni pò esse pussibule di bronzicà senza mette in periculu a vostra salute. Ma hè impurtante ricurdà chì i zitelli ùn devenu mai esse esposti à u sole per piglià u sole è ogni volta chì ghjocanu à u sole, i rispunsevuli devenu passà u filtru solare è seguità tutte e precauzioni per prutegelu.


Scuprite questi è altri suggerimenti in u video seguente:

Cura dopu à u Sole

À a fine di a ghjurnata hè impurtante piglià una bona duscia cù acqua fredda è una piccula quantità di sapone liquidu per a pelle secca. Dopu, l'usu di una lozione dopu à u sole è una crema idratante aiutanu à calmà a pelle, idratà è prevene a sfocatura, mantenendu u bronzu più longu.

Per assicurà un bronzu bellu è di longa durata, si raccomanda di aduprà un filtru solare fattore 30 durante u tempu raccomandatu è una dieta ricca in alimenti rossi è aranci, cum'è pumati, carote, papaia è fragole, per esempiu.

Scelta Di Lettori

Cume Identificà è Gestisce Esse Sturdatu

Cume Identificà è Gestisce Esse Sturdatu

Includemu prudutti chì pen emu utili per i no tri lettori. e cumprate per mezu di ligami nantu à ta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumi ione. Eccu u no tru pruce u.U tatu di e e ta...
Chì hè Balanitis?

Chì hè Balanitis?

Includemu prudutti chì pen emu utili per i no tri lettori. e cumprate per mezu di ligami nantu à ta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumi ione. Eccu u no tru pruce u. PanoramicaBalan...