7 Modi di riprogrammarà a mente per perde u pesu più veloce
Cuntenutu
- 1. Credi chì sì capace
- 2. Evita di pisassi ogni ghjornu
- 3. Fate cunsiglii psiculogichi
- 4. Ricurdate è valore ogni realizazione
- 5. Ùn fighjate micca solu l'aspettu
- 6. Praticà novi mudelli di cumpurtamentu
- 7. Stabilite scopi veri
A riprogrammazione di a mente per perde u pesu hè una strategia chì aiuta à mantene u focu annantu à a dieta è l'attività fisica in permanenza, affinchì una alimentazione sana è l'eserciziu diventanu un abitudine naturale in a vita d'ogni ghjornu, chì favurizeghja u mantenimentu di un pesu adeguatu per più tempu, evitendu l'effettu cunnisciutu di fisarmonica.
Per riprogrammarà a mente, hè necessariu identificà e cattivi abitudini è scambialli per una rutina più sana, ma chì sia ancu piacevule, perchè solu allora resteranu veramente abitudini sane.
Dunque, vede quì sottu 7 suggerimenti per aiutà in stu prucessu di riprogrammazione mentale:
1. Credi chì sì capace
Cridà veramente chì sì capace di perde pesu è cambià u vostru stile di vita hè necessariu per lascià u cervellu predispostu à affrontà e difficoltà è luttà più duru per uttene u sognu desideratu.
D'altra parte, quandu si immagina chì serà solu un altru tentativu frustratu di dieta, u cervellu s'hè già abituatu è accetta a scunfitta, ùn luttendu micca abbastanza per guadagnà a vittoria.
2. Evita di pisassi ogni ghjornu
Se pesate ogni ghjornu, sarete constantemente ansiosi di u risultatu di a scala, chì ùn distingue micca, per esempiu, sì l'aumento o a perdita di pesu hè stata dovuta à grassu o massa magra. Inoltre, unu o più risultati poveri nantu à a scala ponu influenzà un abbandunamentu cumpletu di l'alimentu è una rutina sana, generendu un novu ciculu di guadagnu di pesu.
Cusì, hè cunsigliatu chì a pesata sia fatta à u più 1 volta à a settimana, ma almenu una volta ogni dui mesi, per monitorà u guadagnu o a perdita di pesu corpu.
3. Fate cunsiglii psiculogichi
U seguitu cun un psicologu aiuta à capisce i motivi di una dieta incontrollata è di un eccessivu guadagnu di pesu, chì pò spessu esse u risultatu di prublemi in a zitiddina o cù relazioni.
U sustegnu psicologicu sviluppa una capacità più grande di trattà l'emozioni è aiuta à custruisce novi abitudini sani invece di cattivi, cume cunsumà troppu alcolu, fast food è bibite analcoliche.
4. Ricurdate è valore ogni realizazione
A valurizazione è u mantenimentu di u focu annantu à ogni successu, quantunque chjucu, genera un effettu domino di motivazione chì aumenta a frequenza di boni successi è risultati megliu. Cusì, i ghjorni quandu a dieta hè seguitata, ma micca l'attività fisica, per esempiu, si deve circà à fighjà nantu à u latu pusitivu di avè seguitu bè a dieta, è micca nantu à u fallimentu di a furmazione.
Tuttavia, malgradu u bisognu di valurizà ogni realizazione, hè ancu impurtante di piglià un impegnu per pruvà à realizà dinò u lindumane quella parte chì hè finita in fallimentu o frustrazione, chì cusì si mantene u spiritu di cunquista è di superazione.
5. Ùn fighjate micca solu l'aspettu
Durante a pratica di l'attività fisica, per esempiu, hè impurtante fighjà nantu à a sensazione di piacè è di missione compiuta chì l'eserciziu porta, è micca solu nantu à l'aspettu sempre indesideratu in u specchiu.
Arricurdatevi chì seguità bè a dieta è a furmazione porta un bon sintimu à u corpu, aiuta à mantene scelte pusitive più faciule, perchè i belli ricordi facenu nasce u desideriu di ripete quella azzione è, dopu qualchì tempu, sta ripetizione diventerà l'abitudine.
6. Praticà novi mudelli di cumpurtamentu
Hè naturale chì à u cervellu li piacinu e rutine è creanu mudelli di abitudini per azzioni chì si ripetenu spessu è chì portanu un sensu di piacè o di riescita. Tuttavia, ci vole à fà casu perchè u cervellu crea dinò mudelli di ripetizione automatica per azzioni malsane, cume troppu manghjà è esse troppu pigri per esercità.
Cusì, hè impurtante di inizià a dieta è l'attività fisica cù a determinazione di seguità currettamente ciò chì era pianificatu per almenu qualchì settimana, perchè più un'azione hè ripetuta, più diventa automatica per u cervellu è più faciule serà per mantenelu cum'è abitudine naturale di a rutina ghjurnata.
7. Stabilite scopi veri
Stabilisce obiettivi veri hè impurtante per generà un ciclu di piccule vittorie, chì inseme portanu più incuragimentu è determinazione per uttene u scopu finale.D'altra parte, quandu si ponenu obiettivi assai difficiuli, i sentimenti di scunfitta è di fallimentu diventanu più custanti, purtendu a sensazione di incapacità è a voglia di rinuncia.
Parlà cù prufessiunali cum'è u nutrizziunistu è l'educatore fisicu hè una bona strategia per pianificà obiettivi veri è facilità a strada di i successi.
Vede i cunsiglii nantu à cumu cambià u pensamentu di u grassu per alluntanà u focu da l'alimentu.