Autore: Roger Morrison
Data Di Creazione: 20 Sittembre 2021
Aghjurnamentu Di Data: 17 Nuvembre 2024
Anonim
9 dubbi più cumuni nantu à l'usu di l'anellu vaginale - Salute
9 dubbi più cumuni nantu à l'usu di l'anellu vaginale - Salute

Cuntenutu

L'anellu vaginale hè un metudu contraceptivu chì impedisce l'ovulazione per l'effettu di l'ormoni chì cuntene dentru. Cusì, a donna ùn hà micca stimulu ormonale per u piccu di l'hormone per favurisce l'ovulazione è, dunque, ancu se l'omu ejacula in a vagina, u sperma ùn hà micca un ovu per fecundà è generà una gravidanza.

Stu metudu si compone di un anellu di un materiale flessibile chì deve esse adupratu per 3 settimane di fila è chì, quandu hè piazzatu currettamente in a vagina, si adatta à u contornu di u corpu, senza causà alcun tippu di disagiu. Vede cumu inserisce l'anellu vaginale.

1. Possu esse incinta cù l'anellu?

L'anellu vaginale hè un metudu contraceptivu assai affidabile chì impedisce l'ovulazione è, dunque, adupratu currettamente, presenta possibilità di gravidanza inferiore à l'1%. In questu modu, hè guasgi bonu quant'è u preservativu.


Tuttavia, se l'anellu hè fora di u vaginu per più di 3 ore o s'ellu ùn hè micca rimpiazzatu in a manera curretta, hè pussibule chì a donna possa ovulà. In questu modu, se avete un rapportu sessuale senza prutezzione in i 7 ghjorni prima o dopu ci hè a pussibilità di restà incinta.

2. Possu avè un cuntattu intimu senza prutezzione?

L'effettu prutettore contr'à una pussibile gravidanza principia dopu à 7 ghjorni di usu cuntinuu di l'anellu vaginale è, dunque, e donne chì ùn anu micca intenzione di diventà incinte devenu avè sessu senza prutezzione solu dopu à quellu periodu.

Tuttavia, se a donna ùn hà micca solu un cumpagnu sessuale, hè sempre raccomandatu di aduprà ancu u preservativu, postu chì l'anellu ùn prutege micca contr'à e pussibili malatie di trasmissione sessuale.

3. Quandu devu caccià l'anellu?

L'anellu deve esse purtatu 3 settimane è cacciatu u primu ghjornu di a 4a settimana, per fà una pausa per 1 settimana, per permette di falà a menstruazione. U novu anellu deve esse piazzatu solu dopu l'ultimu ghjornu di a quarta settimana, è finu à 3 ore dopu u tempu in cui hè statu uriginale postu.


4. Chì devu fà sì l'anellu si stacca?

Cosa da fà quandu l'anellu lascia a vagina varieghja secondu u tempu chì site fora di u vagina è a settimana in cui l'anellu hè statu adupratu. Cusì, e linee guida generali sò:

Meno di 3 ore

Quandu a donna hè sicura chì l'anellu hè statu fora di u vaginu per menu di 3 ore, a pò lavà è rimette in u locu currettu, indipendentemente da a settimana d'usu. In questi casi, ùn hè micca necessariu aduprà un altru metudu di contraccezione.

Più di 3 ore

  • In a 1a à a 2a settimana: in questi casi l'anellu pò esse rimpiazzatu à u locu currettu dopu esse lavatu, tuttavia, a donna deve aduprà un altru mètudu contraccettivu, cum'è u preservativu, per 7 ghjorni, per evità a gravidanza. Se l'anellu si sparge durante a prima settimana è una relazione senza prutezzione hè accaduta in i 7 ghjorni precedenti, ci hè un risicu aumentatu chì a donna pò esse incinta.
  • In a 3a settimana: a donna pò sceglie trà mette un anellu novu senza piglià una pausa, aduprà torna per 3 settimane di fila, o piglià a pausa di 1 settimana chì deve esse fatta durante a 4a settimana. Quest'ultima opzione deve esse scelta solu se ùn ci hè stata alcuna relazione senza prutezzione in i 7 ghjorni precedenti.

In ogni casu, in casu di dubbitu nantu à a surtita di l'anellu, hè impurtante cunsultà u ginecologu per sapè ciò chì hè più cunsigliatu per ogni casu.


5. Quale hè chì ùn pò micca piglià a pillola, ponu aduprà l'anellu?

E donne chì ùn ponu micca piglià a pillula per via di a presenza di ormoni ùn devenu micca aduprà l'anellu, postu chì cuntene ancu u listessu tipu di ormoni cum'è a pillola.

Tuttavia, se u prublema hè l'apparizione di effetti collaterali intensi cù l'usu di contraccettivi, l'anellu pò esse una soluzione, postu chì hà un tippu differente di progesterone da a maggior parte di e pillole, diminuendu u risicu di effetti collaterali cum'è gonfiore, aumentanu di pesu, cefalea o gonfiore di i seni.

6. Possu aduprà l'anellu cù a pillula?

Cum'è a pillola di cuntrollu di a nascita, l'anellu vaginale usa ormoni per prevene l'ovulazione è prevene e gravidanze indesiderate. Dunque, una donna chì porta l'anellu ùn deve micca piglià ancu a pillula, perchè aumenterà a concentrazione di ormoni in u corpu, chì pò purtà à più effetti collaterali.

7. L'usu di l'anellu vaginale ingrassa?

Cum'è qualsiasi altra medicina ormonale, l'anellu pò causà cambiamenti chì portanu à l'appetitu aumentatu è a ritenzione di fluidi in tuttu u corpu, favurendu l'aumento di pesu. U risicu di sti tippi d'effetti, di solitu, hè più bassu in l'anellu, è pò esse adupratu cum'è sustitutu in una donna chì hà guadagnatu pesu cù a pillola, ma chì hà bisognu di cuntinuà à aduprà ormoni.

8. L'anellu pò causà sanguinamentu fora di u periodu?

A causa di l'usu di l'ormoni, l'anellu hà u risicu di causà sanguinamentu fora di u periodu mestruale, tuttavia, hè una alterazione chì ùn causa alcun risicu per a salute di a donna.

Tuttavia, se u sanguinamentu diventa più frequente o più abbundante, si consiglia di informà u ginecologu per valutà a necessità di passà à contraccezione.

9. L'annu vaginale hè prupostu da SUS?

L'anellu contraceptivu ùn hè micca unu di i metudi contraccettivi offerti da SUS è, dunque, deve esse acquistatu in farmacie convenzionali cun un prezzu chì pò varià trà 40 è 70 reai.

I metudi offerti da SUS sò u preservativu maschile, alcuni tippi di pillula di cuntrollu di nascita è u DIU di rame.

Posti Populari

À chì serve a pianta Saião è cumu piglià

À chì serve a pianta Saião è cumu piglià

aião hè una pianta medicinale, cunni ciuta ancu cum'è coirama, foglia di furtuna, foglia di co ta o arechja di monacu, ampiamente aduprata in u trattamentu di di ordini di u tomacu...
Malatia di Fabry

Malatia di Fabry

A malatia di Fabry hè un raru indromu congenitu chì provoca l'accumulazione anormale di gra u in i vini anguini, cau endu u viluppu di intomi cum'è u dolore in e mani è i p...