Cumu diventà una persona letta
Cuntenutu
A tecnica curretta per vultà una persona à lettu da u so latu permette di prutege a schiena di u caregiver è di diminuisce a quantità di forza necessaria per girà a persona, chì deve esse girata, à u massimu, ogni 3 ore per impedisce l'apparizione di escare.
Un bon schema di pusizionamentu hè di piazzà a persona nantu à e so spalle, poi di punta à un latu, daretu à daretu, è infine da l'altra parte, ripetendu costantemente.
Se avete una persona in lettu in casa, vedi cumu duverebbe urganizà tutti i compiti necessarii per furnisce tuttu u cunfortu necessariu.
6 passi per trasfurmà a persona letta
1. Trascinate a persona, stesa nantu à u stomacu, à u bordu di u lettu, pusendu e so bracce sottu à u so corpu. Cuminciate trascinendu a parte superiore di u corpu è dopu e gambe, per sparte u sforzu.
Passu 12. Estende u bracciu di a persona in modu chì ùn sia micca sottu à u corpu quandu si gira da u latu è piazzate l'altru bracciu nantu à u pettu.
Passu 2
3. Incruciate e ghjambe di a persona, pusendu a perna nantu à u listessu latu di a manu nantu à u pettu in cima.
Passu 34. Cù una manu nantu à a spalla di a persona è l'altra nantu à a vostra anca, girate a persona lentamente è cun cura. Per questu passu, u caregiver deve mette e so gambe separate è una davanti à l'altru, supportendu un ghjinochju nantu à u lettu.
Passu 45. Girate leggermente a spalla sottu à u vostru corpu leggermente è piazzate un cuscinu nantu à a vostra schiena, evitendu chì a vostra schiena cali in lettu.
Passu 5
6. Per fà chì a persona sia più còmuda, mette un cuscinu trà e gambe, un altru sottu u bracciu superiore è un picculu cuscinu sottu à a ghjamba chì hè in cuntattu cù u lettu, sopra a caviglia.
Passu 6Se a persona hè sempre capaci di esce da u lettu, pudete ancu aduprà l'ascensore per a poltrona cum'è cambiamentu di pusizione, per esempiu. Eccu cumu per alzà una persona letta passu à passu.
Cura dopu à diventà una persona à lettu
Ogni volta chì a persona à lettu si volta, si consiglia di applicà una crema idratante è di massà e parti di u corpu chì eranu in cuntattu cù u lettu durante a pusizione precedente. Questu hè, se a persona hè stata chjinata nantu à u latu dirittu, massate a caviglia, u tallone, a spalla, l'anca, u ghjinochju da quellu latu, facilitendu a circolazione in questi posti è evitendu ferite.